Колекція містить дев’ять продуктових лінійок і включає як нові варіанти паперів, так і ті, що були присутні в портфоліо компанії раніше, але були переглянуті і поліпшені:

  • Arena Eco;
  • Freelife;
  • Freelife Cento Life;
  • Old Mill Eco;
  • Materica;
  • Woodstock;
  • Symbol Card Eco;
  • Symbol Freelife.

Мікаела Ді Трана, віце-президент Fedrigoni Paper по маркетингу і R & D: «Уже понад 20 років ми виходимо за межі технологій, щоб реалізувати нові стійкі, творчі можливості. З кожним аркушем паперу ми зменшуємо вплив нашого ланцюжка постачань на довкілля, одночасно підвищуючи творчий потенціал брендів, дизайнерів, друкарень і конвертерів, які працюють з нами. Ми робимо це на кожному етапі виробничого циклу: від видобутку сировини, виробництва та поширення готової продукції до використання та утилізації матеріалу. Бути стійким — для нас означає проявляти творчий підхід і сміливість випробовувати альтернативні рішення для створення змін. Наша місія — Розвивати Креативність (Elevating Creativity)».