Рекламна брошура: цільова та універсальна, Slate Group/Лаббок, Техас
Slate Group створила універсальний дизайн брошури, з унікальним вирізом на обкладинці та фактурним сітчастим лаковим покриттям. Варто розгорнути брошуру, щоб відчути переваги глянцевого покриття та сміливість повідомлення на «внутрішній панелі» брошури у вигляді восьмисторінкового буклету, закріпленого до останньому внутрішньому розвороті.
Цей конкретний зразок містить портфоліо клієнтських робіт Slate Group, але настільки гнучкому формату можна знайти й інші цікаві застосування.
Рекламна брошура: реальна та пам’ятна, On Line Bindery/Річмонд, Каліфорнія.
On Line Bindery створила видатну брошуру з шести панелей, із фальцем «гармошкою», що має такі самі розмір та форму, як шість справжніх пляшок вина. На етикетці кожної пляшки використано різні елементи декорування (тиснення фольгою, УФ-ламінування та тиснення). Для ідеального вирівнювання елементів брошури у складеному стані використано вбудовану мобільну систему різання Pro-Cut. До задньої панелі було прикріплено візитівку у маленькому конверті.
Рекламна брошура: просте виділення, Zander Press/Брилліон, Вісконсин.
Стильну просту брошуру від Zander Press розроблено для демонстрації можливостей ЦДМ Xerox Iridesse Production Press. Використано класичне подвійне паралельне фальцювання, щоб підкреслити переваги рекламних розворотів. Срібні металеві та прозорі глянсові цифрові тонери додають розкутості та мерехтіння до сміливої графіки.
Рекламна книга: колекція зразків, Parkland Direct/Форест, Вашингтон.
У рамках рекламної акції «Wire-O» випущено понад 30 концепцій конвертів, які демонструють широкий спектр технологій виготовлення та декорування конвертів (спеціальні покриття, фольга та тиснення). Повнорозмірні зразки розміщено між сторінками-роздільниками, які висвітлюють переваги та можливості використання кожного дизайну. Parkland Direct також пропонує клієнтам підписатися на їхню поточну кампанію «творчої розсилки», в рамках якої компанія щомісяця надсилає різні конверти з новою концепцією.
Матеріали прямої поштової розсилки: обгортка журналу, Franklin Press/Батон Руж, Луізіана.
Компанія Franklin Press розіслала величезну обгортку на пляжну тематику з цифровою змінною фольгою та фактурними покриттями із персональною восьмисторінковою брошурою, наповненою порадами та стратегіями друкованого маркетингу. Обгортка містить персоналізовані, перфоровані листівки та вигнуті панелі для утримання вставки.
Матеріали прямої поштової розсилки: неочікуване відкриття GPA з ENPOINTE (раніше GLS Precision Marketing)/Міннеаполіс
GPA співпрацювала з ENPOINTE над створенням переконливої серії поштівок, в рамках якої споживачам надсилалися спеціальні матеріали для друку з привабливими спецефектами. Використовувалося потрійне фальцювання з панеллю peek-a-boo, яка піднімається, щоб розкрити перевернутий зразок з пропозицією подати запит на більший набір зразків. Для створення серії використовувалися спеціальні папери, фарби та покриття.
Паковання: на згадку про свято, Impress Communications/Чатсворт, Каліфорнія.
Компанія Impress Communications розробила та виготовила пам’ятний подарунок «Magic 8-Ball» у спеціальній коробці у формі куба, яку розіслали під час свят. Якщо відкрити коробку, на верхньому шарі міститься повідомлення: «Відповіді на все, що ви шукаєте… лежать всередині».
За задумом організаторів акції м’яч треба вийняти з коробки і поставити на стіл на цілий рік. Для виробництва використовувалися спеціальні папери, голографічна фольга, лазерне різання та гравіювання з персоналізацією, глянсовий та «бархатний» лаки.
Паковання: стартовий комплект, John Roberts/Міннеаполіс.
Нещодавно John Roberts запустив компанію JR Dimensional (раніше HM Graphics) – для бізнесу, орієнтованого на інтерактивний друк, структурний дизайн та паковання. У рекламній кампанії John Roberts використано шестикутник та тему бджолиного вулика, відповідний комплект постачається в коробці, яка містить брошуру у формі шестикутника та медову паличку, із закликом «станьте виключенням з нами». Прості глянцеві та матові лакувальні покриття на папері преміум -класу акцентують увагу на форматах.