За пару місяців інформаційний привід поговорити про Avinci CX3200 дала друкарня з Бельгії Publi-FDM. У 2018 р. в Publi-FDM інстальовано гібридний УФ-принтер Jeti Tauro H2500 і рулонний УФ-принтер Anapurna 3200i. Обидві машини Agfa продемонстрували високу стабільність у роботі, а сам постачальник — готовність допомогти клієнту в будь-який час, тому в придбанні Avinci CX3200 керуючий друкарні Френкі Де Мейер вже не бачив особливого ризику: «Принтери Agfa — надійні, а якість друку першокласна та незмінна навіть за високих швидкостей. Близькість до Agfa та безперешкодний доступ до запчастин і чорнил стали додатковою цінністю. Той факт, що ми придбали ще один принтер цього бренду — найкращий доказ того, що ми задоволені співпрацею».
Jeti Tauro в основному друкує на жорстких матеріалах: гофрокартон, картон з дібонду та картон, а також також використовується для обробки термінових замовлень на банери. Рулонний принтер Anapurna використовується лише для друку на сітці. Publi-FDM друкує близько 10 000 м² на добу і має три команди для встановлення банерів і рамок.
«Мене вразили низькі витрати чорнил Jeti Tauro, що є великою перевагою в порівнянні з його конкурентами. Інший принтер може бути дешевшим, але якщо він споживає в чотири рази більше чорнил, то принтер Agfa забезпечує кращу сукупну вартість володіння, — каже Френкі. — Ми працюємо у дві зміни, але іноді ввечері накидаємо ще один 300-метровий рулон після останньої зміни і друкуємо без нагляду всю ніч».
За словами Де Мейєра, «постковідний бум» на поліграфічні замовлення та, особливо, на друк по тканині не за горами. У Publi-FDM до нього готові, а разом з тим, завдяки екологічності Avinci CX3200 (безпечні чорнила на водній основі), можуть сміливо тримати курс на сталий розвиток
Традиційною нішою для Publi-FDM вже майже десять років є візуальна комунікація — виготовлення банерів, POS-матеріалів, рекламних щитів, світлових вивісок, стендів та фотокартин.
Ще один напрямок активності пов’язаний зі створенням сайтів: з нього колись все починалося, й досі Інтернет-агенція повного циклу FDM web design становить важливу частину загального бізнесу. До 2013 р. професійний маркетолог Френкі Де Мейер не бачив потреби освоювати суміжні сфери діяльності й лише коли питання: «А ви можете зробити банер?» стали звучати від клієнтів постійно, придбав перший широкоформатний планшетний принтер. Зараз в його фірмі з «унікальною комбінацією послуг» працюють близько тридцяти штатних співробітників і кілька фрілансерів.
Ключовою особливістю запущеної в Publi-FDM Agfa Avinci CX3200 є здатність друкувати як безпосередньо з текстилю, так і на папері для сублімаційного переносу, що відповідає запитам ринку в частині декорування внутрішніх просторів і дає змогу використовувати для цього більш доступні носії.
Ширина друку Avinci CX3200 — 3,2 м, швидкість — 270 м²/год. За подачу чорнил в пристрої відповідають друкувальні голівки Kyocera, обрані Agfa «за надійність і тривалий термін служби».
Принтер здатен виробляти легкі та зручні для транспортування та зберігання рекламні носії з текстилю. За допомогою Avinci CX3200 друкарні, що працюють із зовнішньою рекламою, зможуть просунутися і в інші сфери текстильного друку. Приклад Publi-FDM тому доказ.