Основні продукти: hubergroup пропонує індивідуальні, високоякісні послуги та технології виготовлення друкарських фарб для комерційного, газетного, пакувального та захищеного друку. До основних продуктів належать:
- фарби для листового офсетного друку;
- для рулонного друку с сушаркою та без;
- фарби для паковання на основі розчинників;
- флексографічні фарби на водній та розчинній основі для паковання;
- УФ-офсетні та флексографічні фарби;
- захисні фарби;
- трафаретні фарби;
- зволожувальні розчини, лаки та трансферні фарби.
Підрозділ хімікатів hubergroup виробляє олігомери, що отверджуються УФ-промінням, поліуретанові смоли, клеї (системи 2K PU), модифіковані каніфольні смоли, PVB, кетонові смоли та поліаміди, а також пігментні концентрати.
Кількість працівників: 3500 у всьому світі.
З обсягом продажів у 2020 р. $779 млн hubergroup є одним з провідних світових виробників друкарських фарб, і компанія зробила серйозні кроки, щоб покращити свій досвід у галузі хімікатів, запустивши новий відділ хімічних речовин у 2020 році.
Хайнер Клоккерс, голова правління компанії MHM Holding GmbH
«Родзинкою для hubergroup став запуск підрозділу хімічних речовин у липні 2020 р. Новий підрозділ виробляє та продає пігменти, смоли та домішки. Він обслуговує поліграфічну та пакувальну промисловість, фарбувально-покривельну промисловість та хімічні компанії. Відділ хімікатів чудово доповнює підрозділ друкарських рішень, який виробляє та продає друкарські фарби та допоміжні засоби для паковання та комерційного друку».
Хайнер Клоккерс, голова правління компанії MHM Holding GmbH зазначив, що COVID-19 справив негативний вплив на діяльність компанії, зокрема, відчувається брак сировини: «Бізнес на ринку тари був стабільним. Однак у загальному ланцюжку постачань відбулися значні збої, які вплинули на всі ринки. Нам пощастило забезпечити клієнтів усім потрібним, але це сприяло збільшенню витрат. Наразі поліпшення ситуації не помітно».
Hubergroup є лідером у розробці стійких рішень, і компанія продовжує досягати значних успіхів. «Стійкість є центральним питанням як для нас, а також для наших клієнтів, — зауважив Клоккерс. — Завдяки інтенсивній науково-дослідній роботі ми створили кілька нових продуктів за останні 12 місяців».
Наприклад, компанія запропонувала повну лінійку матеріалів, сертифікованих Cradle to Cradle, для комерційного та офсетного друку, а її УФ-фарби отримали сертифікати на знебарвлення.
Ще однією родзинкою став запуск бар’єрного лаку HYDRO-X GA на водній основі, який замінює ламінування плівки з поліетилену (ПЕ) як водонепроникний бар’єр. Це дає змогу отримувати економічне та екологічно чисте паперове паковання з мономатеріалу як альтернативу пакованню з ламінатом.
Понад те, hubergroup об’єдналася з іншими компаніями, що беруть участь у створенні гнучкого паковання, в рамках ініціативи PrintCYC, щоб дослідити вплив друкарських фарб на механічну переробку гнучкого паковання.
Один з висновків hubergroup полягає в тому, що фарби на основі поліуретану (ПУ), серії Gecko Platinum, чудово підлягають вторинній переробці.
Поки що у 2021 р. позиції hubergroup непогані, хоча все ще є побоювання. «Ми розпочали рік досить добре, але вплив карантинних обмежень ще відчувається, — повідомив Клоккерс. — Напружена ситуація з логістикою та нестачою сировини продовжить залишатися серйозним викликом цього року. З прогресом вакцинації ми очікуємо покращення загальної ситуації і вже бачимо перші покращення у Північній Америці та Європі».