Продажі Sakata INX Corp. у 2020 р.: консолідовані продажі $1,512 млрд (¥161 507 млн​​), з них $1,412 млрд (¥150 830 млн) – фарби для поліграфії.

Основні продукти:

  • фарби для листового та рулонного офсетного друку с сушаркою та без;
  • фарби для глибокого друку паковання;
  • флексографічні фарби для гнучкого паковання, гофропаковання та паперових пакетів;
  • фарби та покриття для металу;
  • фарби УФ- та електронного отвердження для листового, гнучкого паковання та декорування металу;
  • чорнила та покриття для струменевого друку.

Кількість працівників: 4,598.

 

Sakata INX є третім за величиною виробником фарб для поліграфії у світі. COVID-19 вплинув на Sakata INX, хоча продажі фарб та чорнил були відносно незмінними та склали $1,412 млрд.

«У Японії та Азії продажі фарб для друку газет та журналів були млявими через зниження попиту на рекламу внаслідок пандемії COVID-19, — розповідає Кацуя Танака, генеральний директор відділу міжнародних операцій підрозділу корпоративного планування компанії Sakata INX. — Продажі фарб для друку паковання скоротилися через зменшення попиту на дозвілля, а також на тонер та інші офісні товари. З іншого боку, прибуток збільшився внаслідок скорочення витрат та постійне зростання продажів чорнил для паковання через збільшення споживання з боку людей, що залишаються вдома, та збільшення попиту на гігієнічні товари.

Торік Sakata INX зробила деякі ключові кроки для забезпечення зростання, включаючи розширення. Зокрема, компанія придбала M. Ramp & Co. GmbH у Німеччині й добудовує завод у Бангладеші. Також сформульовано довгострокове бачення на 2030 р. та затверджено середньостроковий план на 2023 рік. Через ініціативи щодо сталого розвитку компанія зосередиться на розробці нових джерел доходу та розширенні бізнесу друкарських фарб та функціональних матеріалів.

«Ми продовжили розширювати об’єкт INX у Лебаноні (штат Огайо), і змінили довгострокове бачення та стратегію разом із глобальною організацією Sakata. Придбання Ruco (Німеччина та США) було завершено, і перехід пройшов дуже добре, враховуючи обмеження на подорожі, пов’язані з COVID. Компанія у Бразилії також продовжує демонструвати зростання та розширення по всій Південній Америці», — розповів Джон Хрдлік, Президент і генеральний директор INX International Ink Co.

Більшість з довгострокових планів компанії передбачають постачання нових і вдосконалених стійких продуктів на всіх ринках, де представлені Sakata INX та INX International Ink Co. COVID-19, звичайно, сильно вплинув на ціноутворення та доступність сировини, і Sakata INX та INX не стали винятком.

Ціни на сиру нафту впали, що позитивно вплинуло на бізнес компанії. Й постачання спирту було обмеженим через високий попит на медичні послуги: це негативно вплинуло на бізнес у Європі через зростання цін. З 1 червня 2021 р.ціна на нафту зростає синхронно з пожвавленням економіки. Різні витрати підвищуються через вплив холодного фронту у Сполучених Штатах кілька місяців тому та порушення логістики через COVID-19, що негативно вплинуло на прибуток Sakata INX та INX торік.

INX International теж зіткнулася з проблемами ланцюжка постачань у 2020 році. Однак компанія змогла подолати ці виклики і зберегти свої позиції у ланцюжку поставок.

І Танака, і Хрдлік кажуть, що бачать поліпшення з точки зору продажів, але сировина — це проблема. Економіка Японії залишається млявою і ще не відновилася. Очікується, що в Азії продажі та прибуток зростуть через стабільний продаж фарб для паковання, а також поступове відновлення у Китаї та Індії, де у 2020 р. була серйозно обмежена підприємницька діяльність.

Попит на продаж паковання залишається високим, а комерційні ринки покращилися в кількох областях, але у підсумку Кацуя Танака заявив, що дуже складно оцінити перспективи на решту 2021 року, оскільки на бізнес впливає поточна ситуація з COVID.