Скляна тара з об’ємним декором нерідко використовується для розливу ароматичних рідин (парфумерії) і спиртних напоїв. Трапляється, що флакон або пляшка, ще на стадії напівготовності, проходять процедуру своєрідного «сліпого» тиснення, коли за допомогою спеціальних штампів, з зовнішнього боку наноситься опуклий елемент. Застосовується також гаряче тиснення фольгою (hot stamping): тут вже потрібного ефекту вдається домогтися під впливом певного тиску та температури.
Досі скляний посуд (вази, блюда та келихи для напоїв) з об’ємним декором випускався в заводських умовах, великими партіями, з тривалою додрукарською підготовкою та відчутними ресурсовитратами. Koenig & Bauer і Marabu прагнули знайти такий спосіб друку по склу, де все відбувається адаптивно та швидко. В результаті, нанесення зображення на скляну поверхню (хоча не виключаються й пластик з металом) було довірено ЦДМ Kammann K15 і K20. Круглі, овальні, багатокутні, плоскі, ввігнуті та вигнуті, з ручкою і без — щодо виду та типу основи ці пристрої універсальні. Фарба наноситься та отверджується у сушильній камері УФ-випромінювачем за один прохід.
Завдяки тонкому налаштуванню механізму вдається отримати чудові за точністю зображення, можливі повнокольоровий друк та комбінація кольорів для отримання градієнта.
Над складом чорнил Marabu і Koenig & Bauer працювали разом. Підсумковий склад відрізняється високою адгезією та відсутністю токсичних компонентів. Залежно від вимог до замовлення з візуалізації, може бути нанесено декілька шарів чорнил, і щоразу контури малюнка залишаться чіткими, лінії тонкими, кольори насиченими, а за відсутності кольору зберігається ідеальна прозорість.
Є й ціновий нюанс: вартість друку за одну одиницю не залежить від загального накладу та кількості реалізованих дизайнів — хоч сотня за раз. У побуті декорований у такий спосіб скляний посуд невибагливий: 50 циклів у промислової посудомийній машині та стільки ж у звичайній витримає запросто, а у ручному режимі й того більше, поки не набридне й тоді сміливо несіть її в переробку: при розплавленні скла фарба просто вбереться у нього без сліду.
Marabu і Koenig & Bauer розраховують, що їхня технологія користуватиметься попитом. Про особливе ставлення споживача до продуктів з яскравою індивідуальністю говорить і аналіз ринку. Згідно з даними Deloitte Consumer Review близько 50% респондентів готові переплатити за привабливий зовні товар до 20% від його вартості.