Сторони розраховують відкрити нові обрії у створенні екологічно чистого та інноваційного паковання для вина та спиртних напоїв, організувавши надихаюче дизайнерське співтовариство, запросивши кращих світових дизайнерів паковання та створивши платформу для демонстрації нових творчих ідей. У проєкті беруть участь відомі дизайн-студії: Anagrama (Мексика), Boldrini & Ficcardi (Аргентина), Butterfly Cannon (Великобританія), Chad Michael Studio (США), Denomination (Австралія), Dragon Rouge (Китай), JVD Estudio ( Чилі), Mark Studio (ПАР), Motherland (Швеція), Pocket Rocket Creative (Великобританія), RitaRivotti (Португалія), Ruska Martin Associates (Німеччина та Іспанія), SeriesNemo і Supperstudio (обидві — Іспанія), Servaire & Co і Studio Crea 'Design (Франція), Smith Lumen і Spazio Di Paolo (обидві — Італія).
У рамках проєкту Make a Mark на виставці Luxepack Monaco 2021 (27-29 вересня) відбудеться презентація книги, в якій представлені концепції 18 найкреативніших дизайнерів паковання у світі. Її видрукувано обмеженим накладом 2000 екз. Це перша книга з декількох, очікуваних в серії Make a Mark.