Компанія Epson спільно з Ukrainian Fashion Week анонсувала запуск проєкту Epson Digital Fashion Lab. Цей освітній проєкт створений для українських ще не відомих дизайнерів, початківців у fashion-індустрії, студентів старших курсів та випускників профільних навчальних закладів зі всієї України. Основна мета ‒ надати дизайнерам-початківцям необхідну інформацію для початку своєї кар’єри у fashion-індустрії та допомогти їм створити свою першу колекцію одягу або аксесуарів. Свої роботи учасники презентують на зимовому тижні моди Ukrainian Fashion Week у лютому 2022 року. 

Ірина Данилевська, співзасновниця та голова оргкомітету Ukrainian Fashion Week коментує: «Попередній проєкт компанії під назвою Epson Digital Fashion вже відкрив багато нових імен українського світу моди. Практично всі конкурсанти після фіналу конкурсу продовжують представляти нові колекції та транслювати своє бачення fashion-тенденцій. Новий освітній проєкт Epson Digital Fashion Lab не лише допоможе дизайнерам створити свою першу колекцію, але й дозволить їм отримати необхідні знання та підготує до виходу у світ моди. Цьогоріч ми очікуємо побачити серед учасників тих, хто стане законодавцями моди вже у найближчому майбутньому». 


Учасники навчатимуться розробки колекцій під власним брендом, отримають знання щодо маркетингових, юридичних аспектів та дізнаються, як просувати новостворені колекції.

Кирило Харитонцев, креативний куратор проєкту Epson Digital Fashion Lab, засновник бренду KIR KHARTLEY зазначає: «Креативне мислення, талант і мінімальні фахові навички ‒ це все що потрібно, аби стати учасником Epson Digital Fashion Lab. Про інші речі подбають спеціалісти, аби молоді дизайнери з підтримкою та досвідом професіоналів могли зробити дійсно якісний продукт і почати реальну роботу над створенням власних успішних брендів».


Початок навчання стартує 25 вересня. Загальна кількість учасників проєкту ‒ 20 дизайнерів. Проєкт складається з 4 етапів:

• 6-25 вересня 2021 ‒ відбір учасників до програми навчання;

• 25 вересня-15 листопада 2021 ‒ навчальна частина, яка включає як теорію, так і практичне знайомство із сучасними технологіями друку на тканині та інших матеріалах;

• 15 листопада-20 січня 2022 ‒ принтування матеріалів на принтерах Epson та пошиття колекцій;

• лютий 2022 ‒ фінальний показ та презентація колекцій учасників проєкту у межах Ukrainian Fashion Week.

Серед викладачів Epson Digital Fashion Lab ‒ українські експерти за фахом та успішні дизайнери. Навчальна програма буде опублікована на сайті Ukrainian Fashion Week www.fashionweek.ua.

Володимир Подолян, провідний викладач проєкту Epson Digital Fashion Lab, засновник бренду PODOLYAN, коментує: «Наше головне завдання як викладачів та кураторів ‒ зробити процес розробки колекцій новачків максимально результативним та комфортним. Сподіваюся, що участь у такому проєкті надихатиме молодих дизайнерів виходити за межі звичайного та зробить їх на крок ближчими до мрії». 

Проєкт передбачає знайомство із сучасними цифровими технологіями принтованих матеріалів для подальшого пошиття колекцій. Учасники проєкту пройдуть практичні заняття на реальному виробництві тканин та інших матеріалів цифровим методом друку РПК «Сьоме небо».

Юлія Соколова, менеджерка з маркетингу Представництва компанії «Epson Europe B.V.» в Україні: «Epson Digital Fashion Lab ‒ це проєкт в першу чергу освітній, що має навчити дизайнерів-початківців використовувати нові цифрові технології друку для створення унікальних образів. Ми прагнемо ознайомити кожного з принтерами для оперативного створення тканин з унікальним орнаментом або малюнком. Нам відомо, що раніше для вибору і створення принтованих матеріалів дизайнери виїздили до інших країн. Зараз широкоформатні принтери Epson для друку на різних матеріалах доступні в Україні. Ми прагнемо навчити працювати з ними нове покоління українських дизайнерів та ефективно використовувати свій час та фінанси».

Щоб взяти участь в Epson Digital Fashion Lab, заповніть реєстраційну форму. Після 15 вересня 2021 з учасниками зв’яжуться для індивідуальної співбесіди та відбору.