Намагаючись закласти основу безпечного майбутнього, представники галузі шукають способи скоротити екологічні витрати, використовувати вторинну сировину та інноваційні матеріали. Багатьох виробників пошуки приводять до вражаючих результатів, гідні стати предметом обговорення та джерелом натхнення для інших.

Edition — одночасно й агрегатор, і демомайданчик кращих ідей у створенні люксового паковання з урахуванням основних ринкових трендів. Екологічність виробництва та все, що з нею пов’язано, віднедавна невід’ємна частина будь-якого проекту, пов’язаного з дизайном, модою та друком. Саме тому, в програмі дводенного заходу на території культурного центру Le Carreau du Temple заплановано так багато розмов і презентацій на тему стійких пакувальних рішень по всіх основних напрямках — парфумерії, косметики, елітного алкоголю та продуктів харчування, одягу та аксесуарів.

Близько 15% відсотків від загальної кількості експонентів Edition Speciale by Luxe Pack (загалом їх 65) беруть участь в форумі вперше. Однак, вони зовсім не новачки у своїй справі: Heinz Glas є найстарішим в Європі постачальником косметичної тари зі скла, а Gerresheimer — великим підприємством у галузі фармацевтичного пакування та розробником екологічних флаконів для парфумів Oriflame, Van Genechten Packaging — «король» складних коробок з двовіковим досвідом, за Golden Arrow — оригінальні рішення з формованого бамбукового волокна, відомий виробник паперу Arjowiggins пропонує популярні еко-матеріали для друку.

З огляду на те, скільки уваги організатори Edition Speciale приділили питанням переробки, передбачивши навіть окрему тематичну зону «Сенсорні матеріали майбутнього», стає зрозумілим, що люксове паковання, вироблене з перероблених матеріалів, — новий тренд. Докладніше про міцний та естетичний пластик з ПВХ-відходів від Le Pavé та універсальну поліамідну основу Nylo від Fil & Fab, що складається з перероблених рибальських сіток, в рамках PITCHES PARTY розповідатимуть представники Authentic Material і Carbiolice.

З питань, пов’язаних з роздільним збиранням відходів, повторного використання речей і «зеленого» дизайну в люкс-пакованні відвідувачів виставки проконсультують фахівці екологічної організації Citeo: за їхніми підрахунками, лише завдяки особистій відповідальності громадян, у сучасній Франції успішно переробляється 68% побутового паковання та 60,5% паперу. У колекціях провідних брендів одягу також помітне прагнення до застосування натуральних матеріалів, скорочення «вуглецевого сліду», безвідходного виробництва, й аналогічна тенденція спостерігається і щодо паковання.

Отже, представники модних будинків (Dior, Bvlgary, Guerlain), парфумерних та косметичних компаній (Diptyque, Century Box & La Spiritueuse, Estal & La Maison Pepins), що відвідують Edition Speciale by Luxe Pack 31 серпня та 1 вересня, відстоюватимуть принципи стійкості на прикладі власних виробництв предметів розкоші.