Однак, керівництво мюнхенської друкарні BluePrint сповідує принцип постійного пошуку нових рішень, які б сприяли стабільності виробництва та відповідали поточним вимогам замовників або випереджали їхні очікування. Саме тому BluePrint придивлялася до нанографії, й щойно наномашини Бенні Ланди «вийшли зі стайні», придбали Landa S10P — нанографічну ЦДМ ф. В1. Під неї встановили відповідний постпресс, побудували окреме приміщення. І почався новий етап галузевої біографії BluePrint — стійкий низькокарбоновий розвиток в сегменті малих і середніх накладів.
«Серед наших клієнтів відомі транснаціональні компанії — Porsche, BMW, Novartis. Природно, що висока якість друку для нас є головним пріоритетом, — говорить член правління BluePrint Герхард Мейер. — Ми зацікавлені в інвестиціях у нові технології, щоб отримати можливість стати гнучкішими, швидшими, стійкішими і пропонувати найбільш прийнятні ціни за свої послуги. Landa S10P ідеально вписується в цю стратегію».
Потрібні були роки, перш ніж в 2018 р. перша модель Landa S10 пройшла бета-тестування в Edelmann Group в Хайденхаймі та довела придатність до експлуатації в умовах реального виробництва. Потім були інсталяції Landa S10 в Швейцарії, Франції, Великобританії, Нідерландах та Ірландії.
Універсальний формат друку 1050×750 мм, швидкість до 6500 відб./год., фотореалістичність відбитків і можливість друку на досить широкому асортименті носіїв, властиві Landa S10, роблять її гідною альтернативою офсетним машинам і стандартним листовим ЦДМ при випуску комерційної і рекламної поліграфії.
Дотримуючись популярного в Європі екологічного тренду, BluePrint вживає заходів щодо скорочення «вуглецевого сліду» на виробництві та розраховує, що експлуатація Landa S10 дасть змогу знизити викиди СО2 на 35%. В цілому ж, завдяки нанографіі, бізнес компанії, де працюють 160 чоловік та обслуговуються клієнти з трьох країн, в найближчому майбутньому повинен збільшитися на третину.
«Ми володіємо важливим інструментом для підвищення своїх доходів і залучення замовників з твердою позицією в питаннях корпоративної соціальної відповідальності», — переконаний Герхард Майер.