За даними нового звіту The Future of Print Equipment to 2026, підготовленого аґенцією Smithers, обсяг продажів поліграфічного устаткування знизився з $17,3 млрд в 2019 р. до $13,2 млрд в 2020 році. Експерти вважають, що після початкового підйому у 2021 р. ринок важко відновлюватиметься до допандеміческого рівня.
У 2021-2026 рр. поліграфічний ландшафт залишатиметься практично без змін, а темпи річного зростання (CAGR) в постійних цінах (у фунтах стерлінгів) становитимуть -0,2%, вважають в Smithers. У 2021-2026 роках найбільше зростання продажів устаткування прогнозується в Азії, лідерами будуть Індія та Китай.
У Західній і Східній Європі аналітики Smithers пророкують зниження попиту, водночас у Північній і Латинській Америці спостерігатиметься помірне зростання продажів устаткування в вартісному вираженні близьке до 1% CAGR впродовж цього періоду. Вплив 2020 р. відчувається у всіх технологічних секторах і географічних ринках, але не в однаковій мірі. Найсильніший вплив відчують сегменти комерційного та видавничого друку, а окремі невеликі постачальники послуг друку будуть витіснені з бізнесу. Ці сектори поліграфії вже відчували падіння обсягів друку в 2010 рр., і тепер ситуація ускладнена COVID.
Smithers прогнозує скорочення продажів «аналогового» обладнання на -1,9% у річному обчисленні впродовж наступних 5 років. Значною мірою це падіння ринку збалансує зростання попиту на обладнання для виробництва паковання та цифрові технології. Впродовж всього періоду прогнозування встановлена база цифрових друкарських машин зростатиме, при цьому, на думку Smithers, за кількістю інсталяцій переважатимуть електрофотографічні ЦПМ, а загальна кількість встановлених струменевих рішень в період з 2021 по 2026 рік зміниться мало.
Провідною тенденцією, яка помітно прискорилася в 2020 р., є перехід до більш коротких накладів, що зміщує вибір рішень на користь цифрових (струменевих і електрофотографічних) друкарських машин. Цифрове обладнання також легше інтегрувати з моделями електронної комерції, друку змінних даних, Web-to-Print і друку на вимогу, які стають дедалі популярнішими.
У короткостроковій перспективі технологічні лідери зосередяться на поступовому вдосконаленні існуючих платформ, поки доходи не відновляться. Скорочення бюджетів означає, що OEM-виробники будуть змушені переглянути стратегії формування цін на чорнила. Скасування drupa 2020 порушила залежність галузі від цієї ключової події в календарі поліграфістів. Це змушує компанії вивчати нові канали продажів і маркетингу для взаємодії з глобальною клієнтською базою та демонстрації новітнього обладнання.