Двадцять років тому у підприємства, заснованого Еріхом Венігом після Другої світової війни, вже була ниткошвейна машина. Але потім компанія повністю зосередилася на продукції у м’якій обкладинці й дротошвейному скріпленні. Зараз для цього використовують дві системи Müller Martini: машину КБС KM 610 (встановлена 2014 року) і ВШРА Primera (2016). Однак у листопаді 2020 року на виробництві з’явилася нова ниткошвейка Ventura MC 200.
За словами Річарда Веніга, керівного партнера, до цього призвів спад продажу в сегментах скріплення на скобу і клейового. «Проблеми почалися ще до коронавірусу, і пандемія їх тільки загострила, — каже правнук засновника компанії. — Ось чому торік ми вирішили (знову) почати шиття нитками. З одного боку, щоб компенсувати втрати новим портфоліо. З другого боку, щоб мати змогу пропонувати нашим численним постійним клієнтам також вироби з таким скріпленням». Сімейний бізнес, який пропонує і ручні брошурувально-палітурні послуги, 2020 року був у мінусі через коронавірус. «Тим не менше — а може, саме тому, — ми наважилися придбати нову машину», — пояснює Веніг.
Компанія має успішний досвід роботи з технікою Müller Martini, але вибір Ventura MC 200 зумовлено не тільки цим. Ріхард Веніг був особливо вражений демонстрацією роботи обладнання на заводі Müller Martini. Нова машина оснащена опцією TWE¦EN для вшивання «двійників», яка забезпечує значну додану вартість.
Третя перевага — це прес для обтискання блока по фальцю VFN 700, що працює в лінію з Ventura MC 200. Він зменшує деформацію корінця внаслідок скріплення нитками, і в термобіндер потрапляє акуратний книжковий блок. «Таким чином ми пропускаємо етап з ручним або напівавтоматичним пресом, поліпшуємо логістику і рентабельність виробництва», — наголошує Веніг.
Нові можливості підрядника швидко оцінили друкарні-партнери, головно з федеральних земель Берлін і Бранденбург. Через два місяці після запуску обладнання шиття нитками склало вже 30% усіх замовлень Richard Wenig. «Ventura підтримує нас на плаву, — задоволений Ріхард Веніг. — Ми не знаємо, де опинимося, але ця машина робить подорож простішою і реалістичнішою».