Генеральний директор Heidelberg Райнер Хундсдерфер: «Комплексна трансформація Heidelberg, розпочата до пандемії коронавируса, зробила компанію більш компактною і ефективною. Наразі попит на наше обладнання зростає в більшості ключових регіонів збуту, і ми очікуємо цього року набагато вищу операційну маржу, включаючи невеликий позитивний чистий дохід після сплати податків»

За прогнозами, після двох років збитків рентабельність зросте навіть більше, ніж продажі. EBITDA має збільшитися до 6-7%. Очікується, що в 2022/2023 ф.р. економія витрат складе €170 млн, а операційна точка беззбитковості Групи, ймовірно, знизиться приблизно до €1,9 млрд.

Heidelberg бачить значний потенціал для стійкого зростання в майбутньому, насамперед, в галузі друку паковання, цифрових бізнес-моделей, бізнесу в Китаї та нових технологічних додатків. Наприклад, продаж зарядних пристроїв Heidelberg Wallbox більш ніж удвічі збільшили загальний прибуток підрозділу електронних пристроїв, що перевищив €20 млн.

Завдяки успішним результатам останнього кварталу обсяг продажів Heidelberg в 2020/2021 ф.р. склав близько €1913 млн, що трохи перевищує діапазон €1,85-1,90 млрд, скоригований у III кв. 2020/2021 ф.р. Через пандемію компанія не досягла показників попереднього року (€2349 млн).

У Китаї, деяких країнах Європи і США (в останньому кварталі) кількість замовлень на кінець ф.р. зросла приблизно до €2 млрд, а в IV кв. — до €579 млн в порівнянні з €462 млн у тому ж кварталі минулого року. За словами виробника, обсяг невиконаних замовлень у €636 млн створює чудову основу для нового фінансового року. Завдяки позитивному впливу програми трансформації, EBITDA без урахування результатів реструктуризації в 2020/2021 ф.р. склала €146 млн в порівнянні з €102 млн в минулому році. Прибуток EBITDA без урахування результатів реструктуризації — 7,6%, перевищивши прогноз компанії (близько 7%) і показник минулого року — 4,3%.

EBIT без урахування реструктуризації зросла з €6 млн до €69 млн. Чистий збиток попереднього року після сплати податків в розмірі €343 млн внаслідок реструктуризації зменшився до €43 млн.

У 2022/2023 ф.р. компанія розраховує досягти рівня беззбитковості з обсягом продажів близько €1,9 млрд. До пандемії беззбитковість EBIT відповідала рівню продажів від €2,1 млрд до €2,2 млрд. Скорочення робочих місць принесе €170 млн. У середньостроковій і довгостроковій перспективі компанія має намір вжити додаткових заходів щодо реорганізації.