ПРО КОМПАНІЮ

ТОВ «Друкарка» працює на ринку поліграфії з 2012 року. Першою друкарською машиною компанії була Konica Minolta bizhub C224, на якій надавалися послуги з виготовлення коротких накладів комерційної продукції (афіші, візитівки, флаєри, частково – випускні альбоми). Згодом у компанії зрозуміли, що на цій ЦДМ домогтися конкурентної якості друку складно.

У 2013 р. менеджер з продуктивного друку Konica Minolta Ukraine В’ячеслав Белібов порадив придбати більш сучасну на той час ЦДМ – Konica Minolta bizhub Press C6000. Певний час попрацювавши на Konica Minolta bizhub Press C6000, ТОВ «Друкарка» замінило її на Konica Minolta bizhub Press C1060.

Подальший розвиток друкарні став можливим після розширення сфери діяльності за межі оперативної поліграфії. Зокрема, вже тривалий час ТОВ «Друкарка» надає послуги з широкоформатного друку на двох екосольвентних машинах Epson SureColor SCS50600.

Також компанія має власні швейний цех та ділянку трафаретного друку для виготовлення брендованих виробів з тканини (еко-торбинок, фартушків) та оздоблення рекламної поліграфії. Тобто у комерційній поліграфії ТОВ «Друкарка» виходить за межі традиційного друку у CMYK і може виготовляти продукцію з високою доданою вартістю, з додатковими кольорами, тисненням на специфічних матеріалах.

Компанія має увесь спектр післядрукарського устаткування, потрібного для вчасного виготовлення рекламно-поліграфічної продукції – ламінувальне, різальне, висікальне – та обладнання для тиснення, устаткування для реалізації повного циклу з виготовлення твердої палітурки (напівавтоматичні прилади).

Оновити парк цифрового друкарського устаткування планувалося ще до запровадження жорстких локдаунів внаслідок пандемії коронавірусу. «Локдауни це не назавжди, а працювати треба», – говорить власник компанії. Для повноцінного розвитку на висококонкурентному ринку цифрового друку компанія з Івано-Франківська потребувала рішення для друку, більш продуктивного, ніж в конкурентів, з можливостями друкувати якісніші відбитки на широкому спектрі матеріалів, точнішого потрапляння в колір, кращою реєстрацією лиця та звороту та, головне, з нижчою собівартістю відбитку.

СПРАЦЮВАВ ВИСОКИЙ РІВЕНЬ ДОВІРИ ДО БРЕНДУ KONICA MINOLTA

Цілком природньо, власник ТОВ «Друкарка» звернув увагу на Konica Minolta AccurioPress C6085, яку сама компанія Konica Minolta позиціонує як найбільш прийнятну модель ЦДМ для сегменту Middle Production Printing, на відміну від двох попередніх ЦДМ компанії. Розглядалися, звичайно, й ЦДМ від інших виробників. Але у друкарні дішли висновку, що Konica Minolta AccurioPress C6085 переважає пропозиції інших вендорів за низкою позицій. По-перше, ТОВ «Друкарка» чудово знає можливості сервісу Konica Minolta. Власне, сервіс, який в Konica Minolta Ukraine чи не найкращий з-поміж усіх постачальників устаткування цифрового друку в Україні, є чинником, який зумовлює тривалу співпрацю з компанією.

Обидві ЦДМ компанії – Konica Minolta bizhub Press C1060 та Konica Minolta AccurioPress C6085 – перебувають на сервісних контрактах, і це єдина, з точки зору ТОВ «Друкарка», розумна форма співпраці з постачальником устаткування. Бо Івано-Франківськ – навіть не Київ, і якщо щось раптом трапиться з ЦДМ, друкарні буде досить складно вирішити проблему з ремонтом.

ЦДМ компанії обслуговують сервісні інженери з рівненського представництва Konica Minolta Ukraine, й швидкістю реагування у ТОВ «Друкарка» цілком задоволені. Деякі проблемні моменти усуваються на місці безпосередньо працівниками ТОВ «Друкарка».

По-друге, у Konica Minolta AccurioPress C6085, на думку ТОВ «Друкарка», найбільш привабливим, порівняно з моделями конкурентів, виявилося співвідношення вартості ЦДМ та собівартості відбитку.

Якість друку теж порівнювали з моделями конкурентів, і результати на Konica Minolta AccurioPress C6085 сподобалися власнику ТОВ «Друкарка» більше. Крім того, у компанії знайомі з технікою від Konica Minolta – й це неабиякий аргумент на її користь.

Отже, ТОВ «Друкарка» вирішила перейти у нову ринкову нішу. Звичайно, сьогодні компанія прагне залучити додаткових замовників з сегменту В2В, зокрема рекламних аґенцій.

ПЕРШЕ ВРАЖЕННЯ ВІД НОВОЇ ЦДМ

Konica Minolta AccurioPress C6085 було інстальовано в ТОВ «Друкарка» наприкінці лютого. Особливих змін у організації роботи після інсталяції не відбулося, бо ключові зміни щодо автоматизації залучення замовлень та їхнього оперативного виконання було зроблено раніше.

Два місяці Івано-Франківськ перебував у червоній зоні карантину, що, звичайно, вплинуло на кількість замовлень оперативної поліграфії, бо не працювали заклади громадського харчування, спортивні клуби, заклади для організації дозвілля тощо. Завантажити ЦДМ у цей непростий період так, як хотілося б, не вийшло.

Відповідно, й замовники не мали змоги в повній мірі оцінити переваги ЦДМ Konica Minolta AccurioPress C6085.

З іншого боку, торік весняний локдаун став неочікуваним для всіх друкарень. А цього року друкарня адаптувалася до ситуації, і, як мінімум, обійшлася без кадрових втрат. Зберігати позиції друкарні вдається за рахунок програм лояльності, що дають змогу залучити додаткових клієнтів.

Сьогодні Івано-Франківськ перебуває вже в жовтій зоні карантину, відповідно, є певні послаблення щодо роботи торговельних мереж, закладів громадського харчування, тому власник ТОВ «Друкарка» сподівається, що клієнти компанії швидше оцінять нову якість послуг, яку забезпечує Konica Minolta AccurioPress C6085 у напрямку оперативної поліграфії.

Адже працівники друкарні вже побачили відчутну різницю в якості друку, точності суміщення лиця та звороту, оцінили більші можливості з друку на складних поверхнях, які забезпечує Konica Minolta AccurioPress C6085, порівняно з попередніми ЦДМ.

КОНКУРЕНТНЕ СЕРЕДОВИЩЕ

Представники друкарні не заперечують, що в ІваноФранківську відносно високий рівень конкуренції в царині цифрового друку. Але сьогодні в місті саме ТОВ «Друкарка» має найбільш потужну ЦДМ – Konica Minolta AccurioPress C6085 (аналогічна встановлена у коломийській друкарні «ФАЙНО. ДРУК»). Й це дає змогу друкувати швидше, якісніше та за більш прийнятною вартістю, ніж конкуренти. Деякі власники продуктивних систем друку інших виробників навіть перезамовляють продукцію у ТОВ «Друкарка», бо їхні машини не можуть забезпечити якість, якої потребує замовник.

Перевагою ТОВ «Друкарка» є власна CRM-система, яку написано суто під потреби компанії. Наявність цього потужного інструменту дає змогу максимально автоматизувати проходження замовлень, усі вони спрямовуються саме на той напрямок виробництва, за допомогою якого мають бути виконані.

А на сайті ТОВ «Друкарка» https://drukarka.com.ua можна в автоматичному режимі замовити:

  • послуги офсетного, цифрового, широкоформатного друку;
  • виготовлення пластикових карток, контрольних браслетів, ручок;
  • дізнатися, скільки коштують в компанії послуги дизайну.

Замовники можуть обрати розмір та тип виробу, його фарбовість, матеріал, тип покриття, види післядрукарської обробки й, нарешті, терміни виконання. Й, звичайно, дізнатися вартість, завантажити файл із замовленням, подивитися, як виглядатиме готовий виріб у друці. За потреби замовники можуть скористатися шаблонами найбільш поширених рекламнополіграфічних виробів, пластикових карток та білбордів у форматах .psd, .ai., cdr.

Низка клієнтів компанії мають власний логін/пароль, завантажують замовлення на сайт https://drukarka.com.ua/ такі компанії самостійно та можуть відслідковувати, на якій стадії перебуває виконання їх замовлень.

А коли замовлення готове, клієнт отримує відповідне СМСповідомлення.

  ● ● ●

Найважливіше стратегічне завдання ТОВ «Друкарка» – розширити коло клієнтів, залучивши рекламні агенції, великих корпоративних замовників, а вже надалі, залежно від ринкової ситуації, вносити до цієї стратегії корективи за рахунок певних тактичних дій.