Omet TV — це веб-серіал, який транслюватиметься впродовж наступних декількох тижнів через соціальні мережі (YouTube, LinkedIn і Facebook) і на сайті компанії. 20 епізодів, кожен по 15-20 хв., виходитимуть щодватижні. Все епізоди будуть доступні безкоштовно в Інтернеті. Армандо Гароші обговорить з гостми актуальні теми та тенденції ринків, в т.ч. машини для конвертінга тіссью та для друку етикетки та паковання.

«Ми розробили нові форми стосунків і комунікацій з клієнтами, — каже Марко Кальканьо, директор з маркетингу та продажу Omet і творець проекту Omet TV, який розроблявся у співпраці з університетом LIUC. — Наша мета — розповісти, залучити, зацікавити клієнтів, підвищити рівень обслуговування і розважити їх».