Адріан Мейр, керівник управління проектами та корпоративного маркетингу Muller Martini, заявив: «Віртуальна виставка Printing Expo — унікальна платформа для демонстрації новітніх машин. Ми отримуємо найбільшу користь від поєднання фізичної та онлайн-взаємодії з нашою аудиторією. Ініціативу Printing Expo в Інтернеті розглядаємо не як остаточний вибір, а як можливість — це додатковий варіант та величезна користь для нас. Платформа Printing Expo допомагає представити наші машини найширшій аудиторії. З листопада минулого року ми відстежуємо та аналізуємо нашу статистику, і цифри вражають. Отже, участь у Printing Expo була вірною стратегією. Попит на персоналізовану друковану продукцію викликає інтерес до нашого асортименту оздоблювального обладнання».
Відвідувачі Printing Expo можуть побачити найновіші машини Muller Martini, а також отримати детальну інформацію про технічні можливості обладнання, його переваги для зростання бізнесу.
Мейр продовжує: «Ми також запровадили віртуальні демонстрації на стенді, і показники продажів та потенційні клієнти є свідченням того, наскільки ця стратегія працює. Ми демонструємо відвідувачам наші можливості та додаткову цінність наших продуктів. Ми також пропонуємо цікаву інформацію на нашому веб-сайті із посиланнями на Printing Expo. Додаткова інформація надає відвідувачам змогу взаємодіяти з нами та дізнатись більше. Мета Muller Martini – створити передумови для залучення клієнтів. Міцний зв’язок із Printing Expo дозволяє нам охопити нову аудиторію».
Кінцева мета Muller Martini — представлення повного асортименту продуктів в Інтернеті. Понад 70 років компанія постачає машини та системні рішення для графічної промисловості.
Адріан Мейр:
«З огляду на тенденцію до зниження накладів, поліграфія має великий потенціал для запровадження підходів Індустрії 4.0. За допомогою нових інноваційних машин Muller Martini дає змогу використовувати промислові рішення для економічного виробництва індивідуалізованої та варіативної друкованої продукції. Ця стратегія розвитку, яку ми називаємо Finishing 4.0, базується на 4 стовпах: автоматизації, інтеграції, мінливості та безконтактному робочому процесі. Ці компоненти підкреслюють здатність усіх наших машин виробляти потік продуктів зі змінним вмістом та різними фізичними розмірами».
Уейн Беккет, директор Printing Expo: «Компанії, які бачать перевагу використання віртуальних, а також фізичних ресурсів для просування на ринок та взаємодії зі своєю аудиторією, отримують вигоду. Ми розглядаємо Printing Expo як постійну можливість для компаній інвестувати в цифрові активи, які вони можуть використати для власних кампаній у галузі цифрового маркетингу, наприклад, на Virtual.drupa, або використовути як інструмент продажів представництвами по всьому світу».