Зокрема, Burgo Group (Італія) збільшує з 1 червня 2021 р. на 10% ціни на папір без вмісту деревної маси та на 15% на крейдований папір з вмістом деревної маси.

Navigator Company оголосила про підвищення цін на 6-9% з 10 травня, щоб вирівняти диспропорцію між цінами на її продукцію, сировину та логістику на тлі стійкого попиту на продукцію та бренди Navigator наприкінці 2020 р. і в перші місяці 2021 р.

Lecta (Іспанія) повідомила про друге підвищення цін у червні через складну економічну ситуацію та значне збільшення витрат на сировину, виробництво та логістику. Вона планує підняти на 8% ціни на папір без вмісту деревної маси — двостороннього крейдування та некрейдований — в листах і рулонах.

Sappi Europe оголосила про підвищення з 1 червня на 7-10% цін на всі види крейдованого та паперу крейдованого без вмісту деревної маси по всій Європі. З 1 квітня 2021 р. компанія вже збільшила вартість пакувальних та спеціальних сортів паперу та попереджає про можливість подальшого зростання цін.

У березні про майбутнє підвищення цін на різні види продукції повідомили Feldmuehle і Mitsubishi HiTec Paper.