Цього року виставка буде проходити на сайті https://virtual.drupa.com. Серед експонентів є і 2 ізраїльських виробника цифрового друкарського обладнання.
«Ми дуже раді нещодавнім реєстраціям шанованих експонентів, таких як HP Inc. та Landa Digital Printing. Обидві компанії збагатять virtual.drupa своїм вражаючим набором інновацій у галузі технологій цифрового друку та широкого спектру застосувань», – заявила Сабіне Гельдерманн, проектний директор напрямку друкарських технологій Messe Düsseldorf.
Піонер галузі Бенні Ланда, голова групи Landa і засновник Indigo та Landa Digital Printing, з нетерпінням чекає virtual.drupa, яка, на його думку,: «... особливо важлива подія для нашої галузі в часи, коли очно події не можуть бути проведені».
Хайм Левіт, генеральний директор HP Indigo, додав: «Ми дуже раді продовжити бути відданими друкарській галузі та drupa, долучившись у цьому році як експонент на virtual.drupa. Хоча ми сумуємо за тим, щоб зустрітися наживо з нашими партнерами, клієнтами та друзями у цій галузі, захист наших працівників та громади залишається головним пріоритетом. Однак останні 12 місяців продемонстрували дуже позитивне сприйняття нашого нового портфеля NPI, який продовжував стимулювати значні інновації, дозволяючи бізнесу будь-якого розміру продовжувати рости, незважаючи на складні умови ведення бізнесу. Ми закликаємо всіх відвідати онлайн virtual.drupa та поспілкуватися з нами».
Зовсім недавно підтвердили свою участь також й інші великі та давно відомі учасники виставки drupa, зокрема швейцарська компанія Ferag AG, що спеціалізується на рішеннях для транспортування та обробки, виробник високоефективних систем УФ-отвердження IST Metz GmbH, провідний постачальник рішень для офсетного друку manroland goss web systems GmbH та світовий виробник цифрових різальних систем Zünd Systemtechnik AG.
Platinum та Gold партнери виставки drupa
Провідні партнери подій virtual.drupa
В авангарді партнерів event.drupa заявлені відомі в галузі компанії, включно з Leonhard Kurz (зі статусом Platinum Event Partner), DuPont de Nemours, Electronics for Imaging (efi), Kodak, Komori (зі статусом Gold Event Partners), BlueCrest, CloudLab, Fujifilm, Hybrid Software, Koenig & Bauer, Mimaki, OQChemicals та Xeikon (зі статусом Silver Event Partners).
Поточний стан справ virtual.drupa
Станом на 14 квітня 2021 року понад 200 експонентів з 33 країн зареєструвались на virtual.drupa, серед них 46% учасників – це європейські компанії. Окрім німецьких виробників, на виставці також будуть представлені експоненти з Китаю, США, Швейцарії, Італії та Японії. Понад 890 представників експонентів вже підписалися на функцію «matchmaking» (налагодження зв’язків), яка дозволяє організовувати віртуальні зустрічі та безпосередньо взаємодіяти за допомогою функції чату до і під час заходу.
Клієнти з усього світу демонструють непідробний інтерес до віртуальної взаємодії. Уже близько 2400 міжнародних відвідувачів зареєструвались для знайомств та зустрічей з експертами галузі. Реєстрація відвідувачів набирає обертів завдяки великій PR- та маркетинговій діяльності, а також запрошенням, які розсилають експоненти.
Станом на зараз Messe Düsseldorf зареєстрував учасників із 145 країн для virtual.drupa. Завдяки міжнародним контактам залученню потужних експонентів та відвідувачів, virtual.drupa є справжнім відображенням переваг очної виставки. Для відвідування virtual.drupa зареєструвались громадяни таких країн, як Індія, США, Великобританія, Бельгія, Італія, Японія, Швейцарія та Бразилія.
43 години презентацій та веб-сесій
Комплексний обмін знаннями – це коротке визначення для розуміння суті подій, які будуть тривати протягом більше 43 годин. Зокрема, в межах 4 виставкових днів відбудуться програмні виступи, панельні дискусії, презентації та веб-сесії експонентів. Сталий розвиток, циркулярна економіка, штучний інтелект, економіка платформ та зв’язок зі споживачами – це ті теми, які перебувають у центрі уваги зони «Conference Area».
Всесвітньо відомий автор бестселера «The Digital Helix», керуючий партнер Inc.digital та піонер цифрової трансформації Майкл Гейл виступить з основними доповідями про різні аспекти штучного інтелекту (ШІ) протягом двох днів virtual.drupa: 20 квітня з темою "Маленькі кроки та гігантські стрибки для вашого ШІ в круговій економіці" та 23 квітня з темою "Можливість ШІ. Світанок нової ери для вас із правильною схемою ШІ".
Дизайнер, консультант і колишній віце-президент з глобального дизайну компанії Coca-Cola Джеймс Соммервіл, відомий своїми нетрадиційними маркетинговими ідеями, які випереджають свій час, виступить 21 квітня з темою «Творча бізнес-модель завтрашнього дня. Межа наступної революції".
Авторка бестселера «The Hot Topic» та кліматична активістка доктор Габріель Уокер 22 квітня, у Всесвітній День Землі, проведе презентацію, присвячену впровадженню змін, які сприяють боротьбі зі змінами клімату у друкарській галузі.
Посібники з налагодження зв’язків на virtual.drupa.com
Всі зареєстровані учасники можуть переглянути посібники, в яких доступно розповідається про те, як налагодити комунікацію з учасниками та відвідувачами на веб-сайті virtual.drupa. Простий гайд із налаштування віртуальної зустрічі, посібники з «matchmaking» для експонентів та відвідувачів, «Як це працює», відео про правила взаємодії та веб-сесії доступні за посиланням.
База даних експонентів із актуальною інформацією
Максимально повна база даних надає щоденні оновлення та інформацію щодо компаній-учасниць. Проглядаючи виставковий простір, відвідувачі можуть швидко та легко отримати доступ до інформації про експонентів, що відповідають їх сфері інтересів. Для сортування даних учасників користувачі можуть або ввести назву компанії безпосередньо, або здійснити пошук за категорією товару або країною. Індивідуальний профіль експонента містить інформацію про компанію, контактні дані, товари, послуги, інновації та формати презентацій. На цьому етапі користувачі можуть також безпосередньо контактувати з учасниками за допомогою цифрової візитної картки або підключатись за допомогою інструменту «matchmaking».
Реєстрація учасників
Реєстрація учасників на virtual.drupa все ще відкрита, і майбутні експоненти можуть швидко зареєструватися. Щоб забезпечити успішну присутність, детальну інформацію та контрольні списки для своїх трьох зон «Conference Area», «Networking Plaza» та «Exhibition Space». Також інструкції щодо оптимальної презентації продуктів у віртуальних виставкових залах та орієнтованому на цільове покоління лідерах надаються за допомогою пояснювальних відео.
Про virtual.drupa
З 20 по 23 квітня 2021 р. представники світової галузі поліграфії та паковання зберуться на virtual.drupa, просуваючи поширення знань та нетворкінг, активізуючи бізнес за допомогою своїх трьох зон «Conference Area», «Networking Plaza» та «Exhibition Space». Веб-сесії та відео в реальному часі доповнять подію, пропонуючи більш глибоку інформацію та можливість отримати додаткову інформацію про товари та пропозиції. Усі веб-сесії в режимі реального часу будуть доступні на замовлення цілодобово та без вихідних у відеотеці після завершення заходу.