Принтери FSR розраховані на великих виробників продуктів харчування. Вони пройшли стадію бета-тестування у всесвітньо відомих виробників цукерок і печива, ставши частиною інтегрованих робочих процесів. FSR30 може друкувати на виробах завтовшки до 6,2 см, а FSR90 — до 15 см. В FSR90 (вартість в США - близько $50 тис.) встановлено чотири друкувальні голівки Ricoh GH 2220, площа друку — 610×915 мм. У FSR30 (близько $20 тис.) з двома голівками Ricoh GH 2220 площа друку менша — 279×381 мм.
Новинки побудовано на тій самій промислової платформі, що і УФ-принтер LogoJET, але вони працюють зі спеціальними харчовими чорнилами CMYK, розробленими спільно з Sun Chemical.
Компоненти чорнил відповідають вимогам Федерального кодексу США 21CFR. Вони мають сертифікати для використання при виготовленні кошерної та халяльної їжі. Виробник заявляє, що нові принтери можуть економічно ефективно друкувати безпосередньо на тортах, печиві, цукерках, хлібі, коржиках і зефірі, а час прилагодження значно скоротився в порівнянні з принтерами попереднього покоління.