Завдяки співпраці компанії Toshiba і UPM Raflatac зможуть запропонувати готовий продукт для друку етикеток без підкладки. Клієнти зможуть скористатися перевагами протестованої та схваленої комбінації принтера Toshiba BV420D-GL та етикеткових матеріалів без підкладки UPM Raflatac OptiCut для досягнення ідеальної якості друку.

Паралельно зі швидким зростанням обсягів електронної комерції зростає попит на ефективні та надійні процеси, що забезпечують правильне маркування вантажів. Співпраця Toshiba і UPM Raflatac об’єднає велику базу технологічних розробок і досвід двох компаній для створення продуманих рішень в сфері друку етикеток для клієнтів.

Анхель де Хуан, генеральний директор Auto ID Europe: «Електронна комерція вимагає гнучких, ефективних та екологічних рішень. Об’єднавшись з UPM Raflatac, ми зможемо запропонувати європейським клієнтам глобальний асортимент матеріалів без підкладки, оптимізованих для друку на нашій новій моделі принтера».

Джон Ленк, директор з нових та перспективних технологій UPM Raflatac: «Ми розробили лінійку етикеткових матеріалів без підкладки OptiCut згідно з жорсткими вимогами ефективності. Наші матеріали забезпечують точне висікання на принтері та чудову адгезію до паковання. Комбінація етикеткових матеріалів без підкладки OptiCut і принтерів Toshiba продемонструвала чудову якість друку, яке безсумнівно оцінять наші клієнти».