У дослідженні розглядаються етикетки з паперу, металу, тканини або полімеру, а також друкована інформація про товар, нанесена безпосередньо на паковання. Trends Market Research стверджує, що впродовж випробувального періоду значним попитом користуватимуться етикетки, що вплавляються, виготовлені із застосуванням різних способів друку.

Найбільш швидко зростатимуть ринки країн Азіатсько-Тихоокеанського регіону — Китай, Індія та Індонезія — завдяки інтеграції цифрових технологій друку етикеток з аналоговими. Серед ключових гравців ринку названі: 3M Company, Ahlstrom-Munksjo, Autajon Group, Avery Dennison, Bemis, Brady, CCL Industries, Cenveo, Clondalkin Group, Constantia Flexibles Group, Fort Dearborn, Fuji Seal International, Mondi Group, Multi Packaging Solutions (WestRock ), RR Donnelley & Sons Company і Taylor Corporation.

Найбільший ринок споживання етикетки — індустрія їжі та напоїв. Далі: промисловість, логістика, товари особистої гігієни, ліки, роздрібні мережі та супермаркети. Найбільша кількість етикеток використовується в сільському господарстві. На другому місці — автомобільна промисловість. За нею електроніка та побутова техніка, мода і одяг, товари масового споживання, медицина, виробництво. Дослідження охопило:

  • Північну і Центральну Америку (США, Канада, Мексика);
  • Європу (Німеччина, Великобританія, Італія, Франція, Іспанія та ін.);
  • Азіатсько-Тихоокеанський регіон (Японія, Китай, Індія, Австралія, Нова Зеландія, Південна Корея та ін.);
  • Південну Америку (Аргентина, Бразилія, Чилі та ін.);
  • Близький Схід та Африку (Саудівська Аравія, ОАЕ, Катар, ПАР та ін.).