Konica Minolta віддалено управляє більш ніж 730 тис. МФУ за допомогою рішення CS Remote Care, яке забезпечує зв'язок друкарських пристроїв зі службою підтримки. Зараз ця технологія доповнена пропозицією в області віддаленого обслуговування з підходом Gateway, що об'єднує нові технології з серверною частиною в європейському дата-центрі.
За словами розробника, нова платформа віддаленого обслуговування допомагатиме оновлювати «прошивку» друкарських пристроїв за участі технічного спеціаліста або без нього. Підключені до платформи пристрою оновлюються автоматично з гарантією виправлення вразливостей і захисту даних.
Konica Minolta представляє широкий спектр інновацій для дистанційного обслуговування, зокрема підтримку віддалених робочих столів, онлайн-навчання співробітників замовника за допомогою безкоштовної платформи i-Training, віртуальний демонстраційний зал. Крім того, раніше компанія презентувала віддаленого помічника AIRe Link з підтримкою відео і аудіоконсультацій.