NPD Group — одна з найбільших в США дослідницьких компаній, а також власник інформаційного сервісу Nielsen. В опублікованому 7 січня 2021 р. дослідженні щодо впливу пандемії коронавірусу на продаж книг зазначено, що книжковий ринок в 2020 р. зазнав значних змін. Домашнє навчання школярів і студентів викликало хвилеподібне зростання інтересу до читання. Вимушене перебування вдома та наявність вільного часу сприяли зростанню продажів книг із серії «Зроби сам» і кулінарних, які допомагають пережити самоізоляцію.
Річний приріст стався, в основному, за рахунок літератури для підлітків. У сегменті нехудожніх книг він склав 23% (до 77 млн екз.). Попит на художню літературу для підлітків зріс на 11% (18 млн екз.) — до 186 млн прим. Обсяг продажів у категорії нехудожніх книг для дорослих зріс на 4,8% з випуску (309 млн екз.). При цьому сегмент художньої літератури для дорослих зріс на 8% (8 млн прим.) і склав 138 млн прим.
У 2019 р. книги, написані жінками, становили 42% від проданих ста кращих книг. У 2010 р. їхня кількість склала 30%. Лідерство зберігає Джоан Роулінг з серією про Гаррі Поттера, що витримала понад 300 видань (а продажі становили 55 млн прим.). У сегменті нехудожньої літератури лідером є мемуари Барака Обами, які за перший тиждень продажів були придбані 835 тис. разів і побили рекорд попиту на мемуари президентів США.
Через високий попит початковий наклад 3,4 млн прим. було збільшено до 4,3 млн прим. Сектор біографій та автобіографій зріс в 2020 р. на 3,4 млн прим.