Базовий пакет включає в себе відображення у віртуальному виставковому залі профілю компанії, її послуг і продукції. Пошук за ключовими словами, класифікація за категоріями продуктів і відеопрезентації направлять зацікавлених осіб до різних профілів, які залишаться доступними після закінчення virtual.drupa.

Після реєстрації експоненти зможуть особисто взаємодіяти з існуючими та новими клієнтами в віртуальному просторі Networking Plaza, яка не лише спрощує перший контакт, але й конкретизує взаємодію учасників за категоріями продуктів і структурних питань. Базовий пакет може бути розширений додатковими індивідуалізованими послугами.

З кінця січня 2020 р. експоненти можуть скористатися такими маркетинговими інструментами:

  • інтеграція логотипів компаній;
  • додаткові категорії продуктів для підвищення доступності або розміщення рекламних банерів з посиланнями на віртуальний виставковий зал;
  • онлайн-сесії для активної особистої взаємодії.

Крім того, в рамках virtual.drupa діятиме зона Conference Area, де розглядатимуться найактуальніші теми розвитку поліграфії. Всесвітньо відомі доповідачі представлять найкращі кейси та проаналізують вплив на галузь глобальних тенденцій (циркулярна економіка, екологічно відповідальне використання ресурсів і орієнтація на споживача).