Брендинг BookForum побудований на лаконічних та чітких лініях, які зручно трансформувати. Кольорове рішення ми зробили доволі яскравим, обравши невелику, втім акцентну палітру.

Основним зробили синій, адже він є одним із найбільш поширених кольорів у вебі. А також, на нашу думку, якнайкраще символізує зміну цьогорічного фестивалю — диджиталізацію.

Обрана стилістика дозволяє активно використовувати лінійну ілюстрацію, адже кожен її елемент може працювати як самостійно, так і в комбінації. Ми додали зображення «мережі» та «перемикача», адже це не лише символічне втілення диджиталізації, а й візуально сильне рішення.

Уже другий рік BookForum говорить унікальною мовою — для цього проєкту було розроблено шрифт, який вирізняється з поміж інших своєю «книжковістю», чіткими обрисами та графічністю», — розповіли Element Agency, які стали авторами нової айдентики фестивалю.

27 Львівський міжнародний BookForum відбудеться 16-20 вересня в онлайн-форматі за підтримки Український культурний фонд та Львівська міська рада, у партнерстві з Fedoriv Group.