Україна – країна аграрна. За даними державної служби статистики, кількість агрокомпаній в Україні щороку невпинно зростає. З’являються нові агропідприємства, які прагнуть і закріпитися на вітчизняних теренах, і зробити впевнені кроки у бік Європи та ринків інших континентів.
Дизайнерський хист – перевага PrintStore Group
Зрозуміло, що обличчям компанії на ринку є насамперед навіть не її продукція (яку зазвичай доволі складно продемонструватиJ «наживо»), а представницькі матеріали (стенд на виставковому заході, рекламний буклет/проспект, візитівки, сайт, а для виробників зі сталим і доволі чималим асортиментом – і каталог).
Та на початку свого існування компанії-новачки, крім широкого кола питань з розвитку та організації всіх виробничих процесів, стикаються з питанням створення корпоративної символіки, логотипу, слогану, рекламного стилю тощо.
У великому кейсі послуг PrintStore Group є й дизайнерські рішення від DesignStore, власного дизайн-бюро, професійні фахівці якого завжди прийдуть на допомогу у створенні графічного іміджу підприємств-новачків.
Розуміючі широке коло потреб таких компаній, дизайнери DesignStore задовольнять будь-яку забаганку клієнта, починаючи від макету візитівки та закінчуючи повноцінним бренд-буком компанії.
Серед «агрозамовників» PrintStore Group не лише лідери вітчизняного агроринку («Велес Агро», «Ерідон», Ukravit). У клієнтському портфелі PrintStore Group – агрокомпанії, що належать до кола лідерів світового ринку. Серед них Syngenta, KWS, Nufarm та інші.
Вимоги та потреби з виконання замовлень у таких компаній щонайвищі: брендбуки, розроблені іноземними майстрами дизайну та затверджені на вищому рівні у штаб-квартирах Осло, Женеви та Відня…
Головна вимога до PrintStore Group як провайдера друкарських послуг – чітка відповідність кольорів, марці паперу та формату за брендбуком. Такі замовлення надто відповідальні та одні з найскладніших й потребують посиленого контролю роботи обладнання та персоналу.
Підкреслити технічну велич продукції замовника
Шалена швидкість сучасного світу змушує нас економити свій час. Тому зазвичай замовники нашої компанії прагнуть оформити замовлення за принципом «Від створення макету до готового накладу». До речі, це один з важливих факторів, що впливає на рішення працювати саме з PrintStore Group.
Так, наприклад, перед відвідуванням європейської агровиставки у Румунії до PrintStore Group із проханням розробити сучасний макет та видрукувати каталог звернулося підприємство із Запоріжчини «Виробництво підсиленої техніки».
Фахівці DesignStore у досить таки стислі терміни виготовили макет видання, врахувавши вимоги європейської поліграфічної моди. Професійний хист фахівців нашого підрозділу допоміг у дизайні каталогу підкреслити технічну велич продукції замовника (підприємство спеціалізується на виробництві та реалізації зернозавантажувальної та зерноочисної техніки).
Ментально відчувати замовника
Нещодавно я проводила власне опитування компаній-постійних замовників поліграфії. Чимало учасників великої вітчизняної виставки, на стендах яких було представлено поліграфічну продукцію преміум-класу, на питання «Ким для вас є поліграфічний партнер?» відповідало «Вони знають про нас все!».
Отже, менеджер вправної поліграфічної компанії на ментальному рівні відчуває потреби клієнта. Він не лише виконує рутинну роботу із супроводження замовлення, але й глибинно розуміє його потреби та майбутні побажання.
Ми вважаємо, що можливості PrintStore Group, як супроводжувача (так-так, не виробника, а саме супроводжувача, асистента, консультанта) з питань поліграфії мають неабияке значення.
***
Сподіваємося, що поліграфічна підтримка компаній агросектору, цієї однієї з найпотужніших галузей України, з нашого боку й надалі матиме стабільний розвиток та сприятиме зміненню маркетингових та рекламних комунікацій в агросекторі та економіці загалом.