Нагадаємо, з 2010-го «Коментарі:» стали мультимедійним брендом – розпочав роботу портал Comments.ua. Ще наприкінці літа холдинг об"єднав редакції двох своїх проектів: інтернет-порталу proUA и тижневика «Коментарі:».

Як повідомила «МедіаБізнес» Юлія Литвинова, гендиректор холдингу, в планах на перший квартал 2011 року - запуск ще двох регіональних порталів (на сьогодні вони діють у Львові, Донецьку, Харкові, Луганську). Проте строки виходу інтернет-ресурсу на самоокупність вона не уточнила, пославшись, що питання бізнес-стратегії мультимедийного бренду «Коментарi» не розголошуються.

За словами пані Литвинової, співвідношення ресурсів між інтернет- та друкованими напрямами 1 до 5: штат, видатки, прибутки в інтернеті приблизно в 5 разів менше, ніж в друкованих ЗМІ.

Тижневик «Коментарі:» (наклад 60 тис. примірників)  функціонує на медіа-ринку України з 2005 року.

Холдинг «Еволюшен Медіа» на інформаційному ринку України з 2003 року. Видає тижневик «Коментарі:», Weekly.UA, UGMK.іnfo, а також фотоінформаційне агентство PHL.

mediabusiness.com.ua