Квиток долі

Анастасія Яворська – закінчувала факультет видавничо-поліграфічної, інформаційної технології Української академії друкарства. Після захисту дипломної роботи молодий фахівець почала шукати роботу (певний досвід Анастасія вже мала — під час навчання в Академії працювала у видавництві дизайнером).

«Я прагнула знайти роботу саме за фахом, — розповідає Анастасія Яворська, — адже навчалася я тривалий час (крім УАД, ще закінчувала поліграфічний коледж при Академії), та й загалом працювати у поліграфії мені досить цікаво».

Дівчині надійшла пропозиція з польської компанії, що надавала послуги з виготовлення форм для флексографічного друку. Ця компанія планувала відкрити своє виробництво у Львові. Анастасії запропонували переїхати на півроку до Варшави, щоб здобути практичні навички, а згодом повернутися до Львова й працювати у філії львівської компанії. Згодом плани роботодавця змінилися, але він запропонував українці залишитися, вже на посаді менеджера з продажів анілоксових валів на ринок Східної Європи.

Згодом, дізнавшись про організацію демонстраційного центру Konica Minolta у Варшаві, Анастасія вислала резюме до Konica Minolta Business Solutions Polska Sp.z o.o на посаду координатора цього центру. Вимоги до пошукувача передбачали, що ця людина виконуватиме організаційні функції, а також зможе показати, як працює обладнання, проводити відповідні презентації.

«Насправді, наші випускники (кажу про тих, хто навчається, кому подобається їхній фах, й хто готовий розвиватися й докладає для цього зусиль) мають усі шанси зробити кар’єру в поліграфії. Зокрема, мене в Konica Minolta напевно оцінили навіть більше, ніж я очікувала», — розповідає Анастасія Яворська.

У Konica Minolta до думки фахівців уважно прислухаються, дають можливість творити – це надихає та дає крила. Ідеї співробітників компанії обговорюються, і якщо вони дійсно вартісні, то реалізуються.

Сьогодні на Анастасію покладено не лише організаційну відповідальність за належне функціонування демоцентру, реєстрацію учасників, ведення календаря, але й більш творчі функції – проведення презентацій, креативний маркетинг і пропагування можливостей демонстраційного залу, організацію Днів відкритих дверей.

 

Konica Minolta є партнером і прагне ним лишатися

Менш, ніж за півроку з моменту відкриття демоцентру у Варшаві, відбулася сота презентація для клієнтів, наразі ця цифра перевалила вже за 150, й Анастасія Яворська сподівається, що до закінчення першого року ця цифра сягне двох сотень. Звичайно, для клієнтів відбуваються також тренінги та друкуються тестові зразки продукції.

«Демонстраційний зал Konica Minolta у Варшаві — не лише місце, де відбуваються презентації, а клієнти вивчають можливості тієї чи іншої машини, ми намагаємося створювати атмосферу затишку, що сприяє бажанню клієнта розвивати бізнес, — підкреслює Анастасія. — Konica Minolta змінює принципи співпраці клієнта та постачальника. Ми не є звичайним постачальником послуг, ми є партнером, і хочемо ним лишатися. Тому демоцентр компанії у Варшаві поступово ставатиме ще більш інноваційною локацією, де творяться бізнес-ідеї наших партнерів та клієнтів».

 

Анастасія Яворська,

координаторка демонстраційного центру Konica Minolta Business Solutions Polska Sp.z o.o у Варшаві

«Konica Minolta змінює принципи співпраці клієнта та постачальника. Ми не є звичайним постачальником послуг, ми є партнером, і хочемо ним лишатися. Тому демоцентр компанії у Варшаві поступово ставатиме ще більш інноваційною локацією, де творяться бізнес-ідеї наших партнерів та клієнтів»

 

Історія з MGI JetVarnish 3DS & iIFoil-S

У демонстраційному центрі Konica Minolta у Варшаві встановлено машину для цифрового опорядження друкарських відбитків MGI JetVarnish 3DS & iIFoil-S – саме таку нещодавно придбала  друкарня «Карбон-Сервіс». Перші поради по роботі з машиною надавали Анастасії польські колеги. А за півтора місяця координаторка демонстраційного залу відвідала центральний офіс Konica Minolta у німецькому Лагенхагені, де теж навчалася працювати на MGI JetVarnish 3DS & iIFoil-S.

Сьогодні під орудою Анастасії Яворської на MGI JetVarnish 3DS & iIFoil-S постійно виконуються замовлення з виготовлення внутрішньої продукції для потреб Konica Minolta.

До речі, презентація для «Карбон-Сервісу» у лютому цього року, стала для фахівця з України лише другою за ліком. «Ми друкували пробні відбитки для «Карбон-Сервісу», які представники друкарні зшили у каталоги й надавали своїм клієнтам, щоб створити попит на українському ринку», — розповідає Анастасія.

Сьогодні координаторка демоцентру проводить презентації, пов’язані з особливостями роботи на інноваційній машині MGI JetVarnish 3DS & iIFoil-S для клієнтів з Білорусі, Естонії, Литви, представників польських компаній.

Навесні цього року дівчина здобула черговий досвід роботі MGI JetVarnish 3DS & iIFoil-S під час додаткового навчання.

«В демозалі Konica Minolta у Варшаві MGI JetVarnish 3DS & iIFoil-S обслуговує три людини: фахівець з відділу технічної підтримки, фахівець з сервісу і я як координатор шоу-руму.

Ми добираємо специфічні налаштування для кожного типу друку, параметри для тонких ліній, для нанесення товстого шару лаку, декількох різних видів фольги, виконання специфічних дизайнів», — розповідає Анастасія Яворська.

 

Творці тренду та стилю

«Для мене «Карбон-Сервіс» став творцем тренду й стилю. Компанія досить гарно підготувалася до презентації, її фахівці заздалегідь мали перелік файлів, які хотіли б надрукувати. Були, звісно, певні питання та проблеми, які ми вирішували під час роботи, — зазначає Анастасія. – Презентація та тестовий друк для «Карбон-Сервісу» тривали три доби, й врешті-решт працівники «Карбон-Сервісу» самостійно друкували свої семпли на машині. Якщо в них зявлялися якісь проблеми, я вчасно їм допомогала».

«Карбон-Сервіс» навіть задав певний вектор у подальшій популяризації MGI JetVarnish 3DS & iIFoil-S у польському демозалі Konica Minolta.

«Відтоді я клієнтів, які збираються на презентацію, попереджаю, що вони мають можливість видрукувати свої файли – і як найбільше, тим краще», — каже Анастасія Яворська.

Клієнти на презентаціях MGI JetVarnish 3DS & iIFoil-S роздруковують якомога складніші проекти та дизайни, щоб перевірити технічні можливості машини. Отримуючи результати складних тестів, вони можуть бути впевнені, що всі більш прості роботи виконуватимуться ідеально.

 

Разом з клієнтом

Після інсталяції MGI JetVarnish 3DS & iIFoil-S у «Карбон-Сервісі» координаторка демозалу Konica Minolta безпосередньо відвідала друкарню. Тут вона здійснювала вступне навчання, під час якого оператор машини дізнається про різні її функції, початкові налаштування, щоденні профілактичні процедури, особливості вибору налаштувань для різних типів робіт.

Спільно з оператором MGI JetVarnish 3DS & iIFoil-S Анастасія друкувала певні зразки, згодом інші — складніші, намагаючись виявити проблемні ситуації й знайти індивідуальний підхід до кожного типу дизайну, навіть найвибагливішого.

Анастасія Яворська зазначає, що на початковому етапі роботи MGI JetVarnish 3DS & iIFoil-S для оператора важливо не лише опанувати основні засади, навчитися друкувати замовлення різних типів, але й координувати свою роботу з дизайнерами.

Не дивно, що окремий модуль початкового навчання було присвячено підготовці макетів, специфіці їхнього відтворення на MGI JetVarnish 3DS & iIFoil-S.

Цей модуль корисний для дизайнерів, які навчаються вірно готувати файли. У свою чергу, оператор машини під час початкового навчання дізнався, як вияснити, добре підготовлено файл чи ні, які маніпуляції з файлом можна виконати безпосередньо на машині (у ній є редактор файлів.

Редактор призначений задля того, щоб за потреби коригувати товщину шару лаку чи відтворення інших елементів або для особливих випадків (наприклад, на відбитку роблять вручну підпис, сканують й безпосередньо в редакторі MGI JetVarnish 3DS & iIFoil-S готують маску для нанесення лаку, а потім друкують оригінальний особистий підпис, полакований або вкритий фольгою).

До речі, найближчим часом «Карбон-Сервіс» відвідують представники виробника устаткування, компанії MGI, які розповідатимуть про особливості технічного обслуговування MGI JetVarnish 3DS & iIFoil-S та виконання складних робіт з опорядження друкарських відбитків.

 

***

«У мене склалося чудове враження про компанію «Карбон-сервіс». Я бажаю їм всебічного успіху. Це для мене не просто замовники чи відвідувачі. Це один з лідерів українського ринку цифрового друку, що завдяки компанії Konica Minolta зміг опанувати новий щабель розвитку, й я завжди тримаю за них кулаки», — підсумовує нашу розмову Анастасія Яворська.