Стенд с продуктами-учасниками конкурсу «Gifts of The Year 2018»

СУПРОВОДЖУВАЛЬНІ ЗАХОДИ

Під час виставки відбувався Rema Congress, програма якого була досить насиченою: 6 березня – оголошені переможці конкурсу «Корони реклами», а 7 березня отримали нагороди учасники конкурсу «Gifts of The Year 2018» та переможниця щорічної лотереї Ірина Каптенкова з компанії Denago, якій дістався домашній кінотеатр Yamaha Cinema System 383 Black.

Переможниця щорічної лотереї відвідувачів Ірина Каптенкова з компанії Denago 

6 березня відбулися конференції, організовані АВІРСУ, УАВІ та редакцією журналу Print+. УАВІ розповіла про плани розвитку та партнерства. В рамках RemaCongress відбулася публічна дискусія щодо перспектив законодавчого врегулювання розміщення зовнішньої реклами та вивісок в Україні.

Законопроект No2702-д «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами», над яким працювали експерти Програми USAID «Лідерство в економічному врядуванні» (ЛЕВ), народні депутати, фахівці МЕРТ та профільних бізнес-асоціацій, 1 березня не набрав потрібну кількість голосів.

 Чому тривалий час не вдається врегулювати численні проблемні питання цієї важливої для бізнесу сфери, яким може бути алгоритм подальших спільних дій, обговорювали з учасниками RemaCongress ті, хто брав безпосередню участь у розробці відхиленого законопроекту – Директорка УАВІ Наталія Латиш, Народний депутат України Олександр Опанасенко, Заступник директора Департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики Міністерства економічного розвитку і торгівлі Валерій Прокопець, Головний експерт групи РПР-Київ громадянської коаліції Реанімаційний Пакет Реформ Олександр Пліва та Голова Центру громадської експертизи Любомир Чорній, який виступив модератором дискусії.

На думку Олександра Опанасенка, певна неузгодженість на ринку зовнішньої реклами лобіюється ззовні: «Прозорі схеми та прозорі інструменти, які закладались у документі, не дозволили б просто так з’являтися конструкціям просто неба у будь-якому місці».

Продовжив розмову Валерій Прокопець, який пояснив, що Міекономрозвитку долучилося до розробки законопроекту задля покращення взаємодії між бізнесом та владою: «Ми розуміємо, наскільки важливо встановити зрозумілі для обох сторін правила гри». 

Головний експерт групи РПР-Київ громадянської коаліції Реанімаційний Пакет Реформ Олександр Пліва зазначив, що на етапі обговорення в профільному комітеті законопроект не отримав жодних зауважень, а лише один голос «проти» під час голосування є вельми показовим. Олександр пояснив, що чинний ЗУ «Про рекламу» не відповідає вимогам дозвільного документа, тож потребує суттєвого доповнення, і саме на це треба робити наголос під час просування законопроекту.

Інфографіка, яка пояснює суть законопроекту № 2702-д  

На бізнес-форумі B2B Show 2018 від АВІРСУ у рамках RemaDays Kiev були дві ключові теми – тренди, пов’язані з корпоративною соціальною відповідальністю, та практичні рішення в галузі спеціальних видів друку на промопродукції. 

Лейтмотивом конференції стала підтримка соціально значимих проектів як обов’язкова частина стратегії просування компанії. Серед учасників:

  • Ірина Кузнецова, представник міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions в Україні, співвласник порталу Reklamaster. com, співпродюсер Форуму Креативних Індустрій, організатор першої та наймасовішої в Україні благодійної акції «Пробіг під каштанами», директор агентства маркетингових комунікацій DIALLA Communications; 
  • Олександр Соколинський, співвласник та директор рекламно-маркетингового агентства «Спільна перемога», спортивний продюсер;
  • Олена Підгрушна – українська біатлоністка, олімпійська чемпіонка 2014 р. в естафеті, чемпіонка світу в спринті 2013 р., майстер спорту міжнародного класу, 5-разова чемпіонка Європи, чемпіон Європи 2009 р. в естафеті, переможниця і призер етапів Кубка світу з біатлону в естафетах;
  • Національний реєстр Книги Рекордів України;
  • Клуб Пухнастих Друзів – волонтерський рух допомоги бездомним тваринам;
  • Євген Шевський і Vimana Takkar – авторський сувенірно-подарунковий музичний інструмент, ефективно використовується в релаксації, різних видах реабілітації та соціальної адаптації. 

Тему актуальних трендів рекламно-сувенірного ринку розкрили Наталія Волошина, виконавчий директор Асоціації «АВІРСУ», Сергій Чорний, директор BMC Promo Agency і Олена Лісна, керівник напрямку поліграфії Студія «ОШО», ТМ «Stick Print».

 В блоці про актуальні текстильні рішення під друк виступили Юлія Градобик, представник TM Fruit of the Loom і Russell в Україні, Росії і країнах СНД, Олена Валігура, бренд-менеджер TM Atlantis та Наталя Кравчук, бренд-менеджер ТМ B & C. 

Про нові технології друку розповідали Максим Коробка, керівник проекту SPECDRUK (Kiparis Plus Group), Лариса Богуцька, к. х. н., головний технолог підприємства WWM (український завод з виробництва сублімаційних чорнил), Сергій Метлашевський, директор Shulze Polyform та Костянтин Ткаченко, співзасновник рекламно-виробничої компанії «Сьоме небо».

 В одному з павільйонів сучасного виставкового центру МВЦ-EXPO учасники створили сектори Gifts& Textile, Sign&Visual, Tech&Print. 

Переможці конкурсу «Корона реклами 2018»

Категорія Gifts:

I місце: Integra Gifts

II місце: ТОВ «Е-Сувенір»

III місце: Перший український годинниковий завод «Київська Русь»

Категорія Sign&Visual:

I місце: «Пластікс-Україна»

II місце: «Браналді СВ»

III місце: SHNUROK UA

Категорія Tech:

I місце: SPYOUTDOOR

II місце: «Шульце Поліформ»

III місце: «Технограф»

Категорія Print:

I місце: СВ ДРУК

II місце: Завод голограм Gammagrafik Ltd.

III місце: ТОВ «ПАКПРІНТ»

 

Переможці конкурсу «Gifts of The Year 2018»
Категорія Масові продукти – Дрібні рекламні сувеніри до 15 грн:
I місце: Брендована вода, ТОВ КОРПОРАЦІЯ12
II місце: Пластиковая ручка Edge, Українська Рекламна Группа
III місце: Кольорові шнурки для бейджів, SHNUROK UA
Категорія Імпульсні продукти – промо-продукти для підтримки продажів і PR до 50 грн:
I місце: Чашка RETRA керамічна у вінтажному стилі, що нагадує емальований металевий кухоль, ТОВ Компанія «ЕНЕЙ»
II місце: Ручка з LED-гравіровкою, ТОВ «Е-Сувенір»
III місце: Листівка – підставка під мобільний телефон, Integra Gifts
Категорія Промо-продукти для програм лояльності – сувеніри і рекламні гаджети до 300 грн:
I місце: Органайзер вічний календар, Integra Gifts
II місце: Екоблокнот з деревини «Ескіз», Ультрадрук
III місце: Плед-подушка, ТОВ АВС-Креатив
Категорія Продукти Premium – Сувеніри до 1500 грн:
I місце: Подарунковий набір «Різдвяний Глінтвейн», Integra Gifts
II місце: Оригінальный настільный календар, Ультрадрук
III місце: Рюкзак для ноутбука, ТОВ Е-Сувенір
Категорія Продукти Deluxe – ексклюзивні сувеніри до 6000 грн та вище:
I місце: Сумка-рюкзак Bobby Bizz, Українська Рекламна Группа
II місце: Колекційний хронограф «Тарас ШЕВЧЕНКО»/ «Taras SHEVCHENKO», Перший український годинниковий завод
III місце: Набір символіки Федерації Футболу України, ООО СР Колумб
 

ОБЛАДНАННЯ НА «REMADAYSKIEV»: ВИБРАТИ БУЛО З ЧОГО

 

Участь у RemaDays Kiev взяли постачальники обладнання: «Копі трейд», «Лімей Інк Україна», «Медіапрінт Україна», «Про-Сто», Specdruk, «Сьоме небо», «Шульце Поліформ» та інші. 

На стендах компаній було представлено рішення для інтер’єрної та зовнішньої реклами, текстильні принтери та фрезерні верстати, обладнання та матеріали для термопереносу.

 На стенді компанії «Медіапрінт Україна» вперше в Україні було продемонстровано новий твердотільний лазерний гравер Yueming MF20P-C з робочим полем 175х175 мм, який може гравірувати металеві та пластикові предмети. 

Також було представлено новий широкоформатний сублімаційний принтер Mimaki TS30-1300 з шириною друку 1,32 м. На виставці принтер друкував оригінальними сублімаційними чорнилами Mimaki SB54 з колірною конфігурацією CMYK + флуоресцентні кольори FY і FP на папері для сублімації Coldenhove papier HTR1000 (Голландія). Флуоресцентні чорнила мають дуже яскраву палітру і світяться під впливом ультрафіолетових променів. Змішування флуоресцентних частинок з барвниками стандартної колірної схеми CMYK дає змогу отримати світіння блакитного, пурпурного, жовтого та інших кольорів, а також їхніх відтінків.

 Для перенесення зображення з сублімації папери на поліестрову тканину використовувався плоский термопрес Amazon HP8010 c робочою поверхнею 80х100 см. Надруковані зображення з флуоресцентними чорнилами використовують в оформленні квартир, офісів, ресторанів, нічних клубів, боулінг-центрів, дискотек та багатьох інших приміщень. У текстильній промисловості такими чорнилами оздоблюють спортивний і молодіжний одяг, спецодяг, купальники тощо.

 На стенді працював настільний УФ LED принтер Mimaki UJF-3042FX формату А3. Для друку використовувались гнучкі чорнила LF-140 c колірною конфігурацією CMYK + W (білий можна замінити лаком або праймером). 

Для прямого друку на білих і кольорових бавовняних футболках було представлено бюджетний принтер Polyprint ShorTee (Греція), який друкує новими пігментними чорнилами Triangle TSES. Для фіксації зображень на футболках використовувалися термопреси GeoKnight (США) і Amazon PN1 (Китай).

 

Стенд компанії «Лімей Інк Україна» з принтерами WIT на основі технологій Fujifilm

 

Стенд «Шульце Поліформ» Обладнання на стенді компанії «Про-Сто»

Стенд компанії «7 небо» з рішеннями Epson

 

Продукція OKI на стенді компанії «Поліпринт»

 

Представники компанії «Технограф»

 

Костянтин Крестовський, директор компанії «Технограф»

«Ми втретє беремо участь у виставці, оскільки тут і серед учасників, і серед відвідувачів чимало наших постійних і потенційних замовників. Основний напрямок нашої діяльності — виготовлення кліше для тиснення, які використовуються в друкарнях, рекламних агенціях. А виготовлення кліше для печаток і штампів для нас є додатковим джерелом прибутку».

Вікторія Бойченко, комерційний директор компанії «Поліпрінт» зазначила, що більшість відвідувачів цікавить не обладнання, а надрукована продукція: «Ключове завдання – зацікавити клієнтів, створити передумови для попиту на певну технологію на ринку». Цього року на стенді «Поліпрінт» було представлено принтери ОКІ з можливістю нанесення білого та неонових кольорів, які світяться в ультрафіолеті. Вікторія пояснює, що принтери ОКІ зацікавлюють відвідувачів незвичайністю та універсальністю: «З використанням друку неоновими фарбами та термотрасферних пресів можна прикрасити практично весь спектр рекламно-сувенірної продукції».

Сергій Савченко, керівник сервісного центру ТОВ «Лімей Інк Україна» пояснює, що демонстрація на стенді плотерів та лазерних гравіювальних верстатів продиктоване попитом на ці рішення. 

Активізація діяльності постачальників обладнання передусім пов’язана з поступовим зростанням ринку, але й намагання продемонструвати рішення наживо потенційним замовникам також має місце.

 ДРУКАРНІ НА REMADAYS KIEV

Ще один позитивний момент – на виставці цього року було представлено більше компаній, які презентували рекламну поліграфію.

Друкарні «Абрис Принт» (проект Pro100box) та «dpi», а також «Кластер видавничої діяльності та поліграфії» представили рішення для сувенірного паковання.

 Тетяна Попюк, маркетолог проекту Pro100box стверджує, що типові коробочки – це рішення спеціально для малого та середнього бізнесу: «Проект «Pro100box» існує не перший рік, і ми постійно беремо участь у виставках. Наш проект зорієнтований саме на кінцевих клієнтів, для яких критичними параметрами є ціна та наклад. Тож ми визначили декілька типових варіантів паковання, які пропонуємо замовникам. Ця стратегія допомагає максимізувати прибуток і відсіяти компанії, які не розуміють своїх потреб».

«Ультрадрук», ТМ «Stick Print» та «Start Poligraf» демонстрували незвичайну сувенірну поліграфію. Альона Лісна, керівник напряму креативної поліграфії ТМ «Stick Print» говорить про те, що виставка – чудова нагода зустрітися як з майбутніми, так і з поточними клієнтами та прекрасна можливість заявити про себе: «Ми постійно беремо участь у RemaDays Kiev, однак все одно трапляються замовники, для яких вже відомі на ринку рішення стають несподіванкою». На думку Альони, брендовані кубарики з торцевим друком та настільні календарі на твердій основі (метал, пластик) залишаються в тренді сувенірної поліграфії.

 

Продукти компанії «Ультрадрук»

Оригінальный сувенір на стенді компанії Pro100Box – тренажер сили волі с цукерками

 

Продукти компанії Start Poligraf

 

Асортимент рішень на стенді компанії Stick Print

«Київська друкарня» на виставці пропонувала традиційний перелік поліграфії у незвичайному виконанні. Іван Гринчук, директор «Київської друкарні» розповідає: «На виставці ми передовсім демонструємо друк прозорим та неоновим тонером Ricoh Pro C7100x. Саме на цьому обладнанні видрукувані сторінки брендбука “Київської друкарні”. Різноманіття матеріалів, якісні яскраві кольори та конкурентна ціна – саме те, що ми пропонуємо, і те, що цікавить більшість замовників».

Мотивуючі наклейки від «Київської друкарні»

Стенд «Київської друкарні»

 Друкарня «dpi», пропонуючи послуги офсетного цифрового та трафаретного друку, передусім орієнтується на кінцевих клієнтів: на сайті друкарні розміщено онлайн-калькулятор для типових замовлень, однак можна надіслати індивідуальний запит. 

Представниці друкарні dpi

 

Тетяна Ємеліна, маркетолог компанії «Шайні-Україна»

Оригінальні штампи – тренд сезону

«Замість звичайних пластмасових чи металевих оснасток дедалі частіше замовляють або кишенькові штампи чи печатки, або багатофункціональні подарунки, зокрема ручки з оснасткою чи USB-штампи. Дедалі частіше замовники цікавляться невеликими штампами, і ця тенденція свідчить, що попит на штампи не зник, а трансформувався – споживачі хочуть бачити нові незвичайні рішення».

 

Наталя Ярка, менеджер ГС «Кластер видавничої діяльності та поліграфії»

Учасники Кластера – передусім партнери, а не конкуренти

«На нашому стенді представлена продукція виробників-учасників Кластера, пакувальних компаній «Диз-Арт», «Галпак», «Кольоровий світ» та «Лата».

Всі ці компанії виготовляють картонне паковання, однак кожна з компаній має власний профіль. Спільними зусиллями ми змогли залучити на стенд більше потенційних клієнтів, тож участю у виставці задоволені».

 

ЛИШЕ УЧАСТІ У ВИСТАВЦІ НЕДОСТАТНЬО

Враження від цьогорічного випуску «RemaDays Kiev» в учасників були неоднозначні. З одного боку – на виставці відбулося чимало подій, які зібрали широку аудиторію фахівців рекламної галузі. А з іншого, далеко не всі компанії повідомляли про свою участь потенційній аудиторії та підготували достатньо роздаткового матеріалу – результатом цього стало незадоволення окремих учасників виставки її масштабами. 

Не всі компанії розуміють, що участь у виставці – це лише інструмент для привернення уваги аудиторії, а для ефективної участі треба провести комплекс заходів, серед яких:

  • попередні розсилки з повідомленням, що компанія буде представлена на виставці;
  • рекламні пости в соціальних мережах;
  • підготовка презентацій та доповідей на конференціях;
  • публікація прес-релізів та пост-релізів із зазначенням цікавої для клієнтів інформації про компанію;
  • налагодження контактів після взаємодії на виставці.

Сподіваємося, що участь у «RemaDays Kiev» залишатиметься результативним маркетинговим інструментом для учасників рекламного ринку, а компанії приділятимуть увагу не лише вибору стендів, а й заходам, які вказані вище.