Завдяки виходу на нові міжнародні експортні ринки та досягненню позитивних комерційних результатів цей проект ЄБРР допоміг компанії "Домен-Друк" стати помітним учасником Поглибленої та всеохоплюючої зони вільної торгівлі (ПВЗВТ) із ЄС.
Компанія "Домен-Друк", заснована у Львові понад 10 років тому, є відомим виробником паперової етикетки, самоклеючої етикетки та картонної тари для провідних виробників продуктів харчування, пива, безалкогольних напоїв, кондитерських виробів та фармацевтичної продукції.
Незважаючи на свою міцну позицію на ринку, керівництво компанії зіткнулося з багатьма проблемами через жорстку конкуренцію на українському ринку, обсяги якого звужуються, девальвацією національної валюти та економічною і політичною нестабільністю.
ЄБРР допоміг компанії налагодити зв'язки з координатором британської групи та консультантом з міжнародного управління з Туреччини, що спеціалізується на управлінні товарообігом та інтернаціоналізації.
Тісно співпрацюючи з керівництвом компанії, консультативна група:
- допомогла компанії із перевіркою та перепрофілюванням портфелю продукції компанії для досягнення результатів у обраних сегментах ринку;
- допомогла реорганізувати структуру управління компанією;
- надала підтримку щодо впровадження нових технологій та виробничих процесів, що уможливило створення високотехнологічних розробок та готової продукції;
- сприяла розробці стратегії розвитку та п'ятирічного бізнес-плану відповідно до бачення компанії та її місії;
- впровадила збалансовану систему показників та відповідних КПЕ з реальними планами дій, які дозволять компанії реалізовувати та контролювати стратегію та план дій;
- розробила план стимулювання збуту, приділяючи увагу зміцненню управління продажами для виходу на обрані експортні ринки.
Як наслідок, компанія "Домен-Друк" потрапила на нові ринки прямого експорту в чотирьох різних країнах та підписала 12 угод на загальну суму понад 2,7 млн євро, що складає 30% її річного обігу. Компанія також об'єднала свої окремі торгівельні марки у єдиний потужний корпоративний бренд. Нове обладнання призвело до впровадження семи нових високотехнологічних продуктів, що дозволило компанії почати обслуговування фармацевтичної промисловості.