Електронний документообіг - це перший та базовий елемент електронного уряду, він потрібен для нормального функціонування системи влади та наближує Україну до реальних умов європейського державного демократичного управління. «Впровадження електронного уряду — це одна з найважливіших регіональних реформ, яка реалізується в Харківській області, - підкреслила заступник керівника області Юлія Світлична. - Новації дозволяють підвищити ефективність прийняття управлінських рішень, скоротити час на обробку документів, а також налагодити новий рівень комунікації між бізнесом, владою та мешканцями регіону.

ДП «Коніка Мінолта Україна» надала можливість оцифровувати заяву громадянина і передавати її для обробки тому працівнику ОДА, який безпосередньо вирішує питання. Це в підсумку дозволяє мешканцям Харківської області бути впевненими в тому, що їх документи не губляться. Кожен документ заноситься до бази, йому присвоюється персональний номер для зручності, безпеки та відслідковування його стану. Найближчим часом до електронного документообігу приєднають всі департаменти ХОДА, райдержадміністрації, а також територіальні органи виконавчої влади.

«Що ж до фінансування, то на розробку цієї програми не було витрачено жодної копійки бюджетних коштів. Іноземні компанії розробили програмне забезпечення нового покоління абсолютно безкоштовно. Обладнання також було надано безкоштовно компанією Konica Minolta», — зазначила Юлія Світлична.

Детальна інформація за посиланням:

http://kharkivoda.gov.ua/news/79320