Бренд використовуватиме дані свого онлайн-ресурсу (рейтинги користувачів, популярність книг і обсяги продажів), щоб визначати, які шедеври літератури запропонувати покупцям. Логічно, що крім паперових книг, Amazon продаватиме і власні девайси.
Фішкою книжкового магазину від Amazon є незвичне розташування книг – вони стоять на полиці обкладинкою назовні, а не корінцем. Справа в тому, що кожна книга супроводжується табличкою, на якій вказано її рейтинг на Amazon.com та відгуки покупців. Ціни в оффлайн і онлайн магазинах не відрізнятимуться.
"Ми звернулися до свого 20-річного досвіду онлайн-книготоргівлі, щоб створити магазин, який поєднує переваги здійснення покупок як оффлайн, так і онлайн", говорить Дженніфер Кест, віце-президент Amazon Books у своєму зверненні на сайті компанії.
Щодо планів стосовно відкриття інших оффлайн-магазинів у компанії поки що не розповсюджуються.