«Свій до свого по своє!», «Спирайся на власні сили!», «Українські гроші — в українські руки — на українські справи!» — принципи, що зародилися серед українців Австро-Угорщини наприкінці XIX століття і діяли в Галичині в 1920 – 1930-х за часів польської окупації. Люди гуртувалися, щоб протидіяти експансії польського та єврейського капіталу і стимулювали розвиток вітчизняного виробництва, власного бізнесу. Історія повторюється — сьогодні ми теж повинні розраховувати лише на себе, тобто, відповідальність за відновлення економіки повністю лягає на плечі саме вітчизняних виробників. В таких умовах задача рекламного ринку — підтримати українських виробників. Так, вони вже багато чому навчилися в плані виробництва, але збут, позиціонування та просування продукції потребують вдосконалення.
Новий проект REXу «Як продавати українське» допоможе налагодити взаємодію українських виробників з фахівцями рекламного ринку, що сприятиме зростанню їх рекламної грамотності, збільшенню обсягів виробництва та продажу, підвищенню ідентифікації українських брендів, переходу компаній з локального на національній рівень, і, в, решті решт, відновленню економіки за рахунок внутрішніх ресурсів. В рамках «Як продавати українське» відбудуться доповіді, презентації успішно реалізованих проектів та готових кейсів, що охоплять усі етапи створення товарів та просування їх на ринок.
REX запрошує рекламне співтовариство підтримати ініціативу і залучатися до проекту «Як продавати українське» в якості експертів-доповідачів усіх, кому є що сказати / чим допомогти вітчизняним виробникам. Цікавий для себе аспект зможе знайти кожен, адже в програмі заплановано розглянути усі рекламно-маркетингові напрямки — дизайн, брендинг, просування, створення та розкрутку сайтів, копірайтинг, PR, роботу з соц. мережами, візуальні комунікації, рекламну поліграфію, сувеніри і промо-продукцію, експорт українських товарів, розвиток бізнесу за схемою франчайзингу. Для рекламістів — це також реальний шанс знайти нових клієнтів, адже 80% відвідувачів REXу — українські виробники, середній та малий бізнес, що потребує грамотної підтримки в просуванні власної продукції та послуг.
Отже, рекламісти України, приєднуйтесь до проекту «Як продавати українське» словом, ділом і символічним грошовим внеском! Докладна інформація про проект — на сайті www.rex.ua. Посилання на презентацію проекту http://www.rex.ua/doc/How_to_sel_%20Ukrainian.pdf.