Кому і навіщо потрібна «Книга замовника»

  • Директорам рекламних агенцій і друкарень, щоб швидко та без додаткових затрат навчати менеджерів з продажів принциповим основам поліграфічної продукції. Для кожного директора це практична можливість навчити новачка за 2 тижні, а професіоналу дати в руки золотий ключик до найскладнішого клієнта. Використання посібника підвищує успішність переговорів та призводить до укладання реальних угод, дозволяє уникнути подвійного трактування понять та непорозумінь, зрозуміти клієнта з півслова.
  • Маркетологам та рекламістам, щоб правильно ставити завдання дизайнерам та оптимально співпрацювати з друкарнею, точно прорахувати витрати на кампанію, чітко розуміти, як буде втілена ідея на папері.
  • Офіс-менеджерам, секретарям, іншим спеціалістам, відповідальним за замовлення поліграфічної продукції посібник реально допоможе уникнути помилок при замовленні різних видів поліграфії. «Книга» стане Вашим рятівником в тих випадках, коли керівництво ставить завдання, а Ви не маєте щонайменшої уяви про те, з допомогою якої поліграфічної продукції його можна правильно виконати.
  • Дизайнери знайдуть в нашому довіднику скарбницю нових ідей та готових рішень. Особлива їх цінність в тому, що вони всі практично можуть бути реалізовані.

Завдяки «Книзі замовника» Вам знадобиться лише кілька хвилин, щоб зрозуміти:

  • Чому одна брошура коштує 3 грн., а друга – 9 грн. за екземпляр?
  • Як уникнути найсуттєвішої помилки при замовленні настільних календарів?
  • Що таке ділова поліграфія і навіщо вона потрібна?
  • Чому одна папка зручна, а інша – ні?
  • В яких випадках краще замовити листівку, а коли потрібен буклет?
  • Як впливає на загальну вартість кожна складова?
  • Коли створюють проспект, а коли друкують буклет?
  • Які матеріали використовують для виготовлення книг, журналів, папок, каталогів?
  • Які формати застосовуються для виготовлення різних видів поліграфії?
  • Що таке післядрукові процеси, навіщо вони потрібні і як застосовуються?

Розуміння цих та багатьох інших питань допоможе Вам прийняти більш правильні, виважені та ефективні рішення.

В чому унікальність видання, і яка його структура?

Це єдиний виданий в Україні посібник, в якому Ви знайдете детальний опис всіх видів поліграфічної продукції, написаний доступною мовою. Матеріали ілюстровані багатьма докладними схемами, кресленнями, фотографіями. В кінці книги є додаток з прикладами післядрукових робіт, втілених на реальному папері, тобто всі поліграфічні ефекти, описані в посібнику, Ви можете, як то кажуть, потримати в руках.

Для зручності «Книга» розділена на тематичні рубрики:

  • Ділова поліграфія
  • Рекламно-журнальна продукція
  • Календарі
  • Упаковка
  • Книжна продукція
  • P.O.S.-матеріали
  • Подарункова продукція

«Книга замовника» - новинка ринку, що дає реальні результати. Вона вже стала настільною книгою рекламних агенцій, друкарень, відділів реклами та маркетингу великих компаній.

Де можна купити «Книгу замовника»?

Лише у "Макросі". «Книга замовника» видається виключно друкарнею «Макрос» і не надходить на полиці магазинів і книжкові ринки.

Чи можна отримати «Книгу замовника» в подарунок?

Такий варіант також є. Звичайно, як будь-яка хороша річ, вона не дістається зовсім безкоштовно. Ви можете отримати «Книгу замовника» в подарунок тільки разом з Вашим готовим замовленням, якщо сума замовлення не менше 15 000 грн. і воно повністю оплачено.

Відгуки колег:

Олена Суржикова, директор компании "Апельсин": "Хорошая, удобная книга. С удовольствием пользуемся".

Микола Башкиров, директор друкарні "Ондеманд": "Видел эту книгу — достойная работа! Написано все человеческим языком. А в конце книги еще и образцы есть!"

Отримайте свій справжній дієвий інструмент для підвищення ефективності вже сьогодні! ЗАМОВТЕ «КНИГУ ЗАМОВНИКА ПОЛІГРАФІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ» ПРЯМО ЗАРАЗ, ЗАТЕЛЕФОНУВАВШИ: (044) 492-87-28, 492-87-68.

ДОСТАВКА ПО ВСІЙ УКРАЇНІ БУДЬ-ЯКИМ ЗРУЧНИМ СПОСОБОМ