Для нас, оргкомітету REXу, проведення виставки було справою честі! Адже REX за вісімнадцять років став своєрідним символом, червоним талісманом українських рекламістів. Він мав відбутися восени за будь-яких умов. Саме тому цього року ми вдалися до всіх можливих варіантів, аби підтвердити очікування ринку і зробити участь у виставці максимально доступною для всіх бажаючих. Цінова політика була знижена до рівня нульової рентабельності виставки.
Вже перший день став яскравим підтвердженням необхідності виставки — понад 1000 відвідувачів з усіх регіонів України приїхали на REX. Ми вдячні усім, хто підтримав нашу позицію і зрозумів, що просто перечекати погані часи вже не вийде.
Настрій на всю виставку в перший день задало грандіозне інтерактивне мультимедійне шоу «Технологія емоцій» — коктейль з лазерних і світлових ефектів, проекторів, звуку, відео, танцю, перфомансу, що кардинально змінило ставлення до технологій проведення івентів, впливаючи на весь діапазон людських емоцій.
Позитив, подарунки та сюрпризи — незмінна складова REXy. Символічна акція «Віддаємо REXят в хороші руки», розіграші призів, традиційна фотосесія з динозавром дарують гарний настрій та заряд оптимізму всім учасникам та відвідувачам.
Виставка продовжить свою роботу до 9-го жовтня включно. Про поточні новини REX 2014 можна довідатись в Інтернеті на сайтах www.rex.ua, www.t-rex.ua та на сторінці REX на Facebook www.facebook.com/REX.UA.
Контактна особа: Марина Клішина, PR-менеджер, компанія «Євроіндекс», e-mail: klishina@eindex.kiev.ua, тел.: (44) 461-9303, (67) 509-7016.