Авторизація
  • Головна
  • Новини
  • Статті
    • Усі статті
    • Блоги компаній
  • Події
    • RemaDays-2014
    • REX-2013
    • REX-2012
    • Поліграфія-2012
    • REX-2011
    • Поліграфія-2011
  • Оголошення
  • Наші видання
  • Каталог
  • Пошук
    • Розширений пошук
  • Форум
  • Про нас
    • About us
    • Про нас

  1. Соціальна мережа поліграфістів
  2. Статьи
  3. Різне
  4. Koenig & Bauer та Google Cloud на Hannover Messe: штучний інтелект і персоналізація друкованого паковання

Koenig & Bauer та Google Cloud на Hannover Messe: штучний інтелект і персоналізація друкованого паковання

Різне

viber

25.04.2025 0 UPG

Платформа Connected Packaging збагачує друковане паковання мультимедійними можливостями за допомогою штучного інтелекту. Приклад застосування у секторі побутової електроніки продемонстрував далекосяжний потенціал для власників брендів і споживачів.


На головній промисловій виставці світу компанії різного штибу вкотре показали, як нові технології допомагають розв’язувати нагальні проблеми на кшталт подорожчання енергоресурсів, демографічних змін і нестачі кваліфікованих працівників. Особливу увагу було приділено штучному інтелекту.

У Koenig & Bauer давно збагнули, що майбутнє поліграфії (зокрема пакувальної) — це мережева взаємодія, інтелектуальний аналіз даних і застосунки на основі ШІ (AI). На стенді стратегічного технологічного партнера Google Cloud компанія Koenig & Bauer Kyana презентувала кілька прикладів, що яскраво ілюструють потенціал її останніх AI-розробок.

У тісній співпраці з Deloitte і Google Cloud було створено хмарну платформу Connected Packaging для власників брендів та відповідний застосунок для кінцевих споживачів, що виводить досвід купівлі на новий рівень.

Застосування цих технологій у секторі побутової електроніки можна було побачити на стенді Google Cloud, на прикладі повністю автоматичної кавомашини. Концепція Connected Packaging об’єднує весь життєвий цикл продукту — від рішення купити до повторного замовлення витратних матеріалів — у інтерактивний та ігровий спосіб за підтримки штучного інтелекту. Технологія доповненої реальності (AR) надає персоналізовані поради в місці продажу та під час розпакування і допомагає збагатити друковане паковання цифровою інформацією з доданою вартістю.

Особливу увагу відвідувачів привернула інтеграція штучного інтелекту Google Gemini, що дає змогу споживачу взаємодіяти з чат-ботом безпосередньо через паковання і ставити запитання про товар. Ця інновація створює абсолютно новий вимір безпосереднього спілкування з клієнтами. Ще однією родзинкою стало інтегроване розпізнавання зображень, яке уможливлює цифрову ідентифікацію паковання навіть без QR-коду або інших елементів дизайну. Завдяки цьому Connected Packaging можна легко інтегрувати у наявні виробничі процеси компаній, що виготовляють паковання. З другого боку, все надзвичайно просто для споживачів: не потрібно встановлювати окрему програму, оскільки взаємодія відбувається через застосунок у браузері. Це мінімізує перешкоди для користувача і поліпшує сприйняття технології.

Нові можливості завдяки Connected Packaging:

  • безпосереднє та персоналізоване спілкування з клієнтами в режимі реального часу;
  • підвищення лояльності й довіри до бренду;
  • цільові маркетингові кампанії та індивідуальні пропозиції;
  • прозора відстежуваність продукції та відповідність нормативним вимогам;
  • AI-рішення для всього життєвого циклу продукту.

«Ми активно формуємо майбутнє пакування, — підсумовує Зандра Вагнер, генеральна директорка Koenig & Bauer Kyana. — Connected Packaging — це ключ до наскрізної діджиталізації, де ми вже не просто оптимізуємо виробництво, а й відкриваємо абсолютно нові способи взаємодії брендів зі своїми клієнтами». Захоплена реакція відвідувачів, зокрема експертів, Hannover Messe свідчить про те, що увага до «розумного» пакування продовжує зростати — і що Koenig & Bauer разом з партнерами пропонує прогресивні відповіді на виклики майбутнього.


  • Онлайн-магазин

    Купити!

    Купити!

    Купити!

    • Премиум-объявления
    • Ефективні рекламні можливості у Соціальній мережі поліграфістів
    • Передплата на журнал Print+
    • Наші послуги для поліграфістів
    • Передплата на Print+
    • "Друкуймо разом" у Telegram
    • "Поліграфія онлайн -- офлайн" у Viber
    • Реклама
    • Популярные материалы
    • Угода на £500 млн для Telegraph Media Group
    • Друкарні розуміють надмірну залежність від великих клієнтів
    • На честь відкриття лондонського флагмана Ikea запропонувала клієнтам персоналізацію сумок Frakta
    • Konica Minolta випускає серію ЦДМ AccurioPress C7100 Enhanced
    • Ricoh випускає нові моделі ЦПМ для друку порошковим тонером
    • ЦПП поступово відмовляється від викопного палива
    • Drytac оголошує про глобальний запуск монтажного клею SpotOn Duo
    • FESPA оголошує про смерть Ласселла Барроу, почесного члена правління FESPA та колишнього президента
    • Stora Enso продасть 12,4% шведських лісів приблизно за €900 млн
    • Roland DG випускає гнучкі УФ-чорнила EUV-A
    • Популярные материалы
    • Угода на £500 млн для Telegraph Media Group
    • Друкарні розуміють надмірну залежність від великих клієнтів
    • На честь відкриття лондонського флагмана Ikea запропонувала клієнтам персоналізацію сумок Frakta
    • Konica Minolta випускає серію ЦДМ AccurioPress C7100 Enhanced
    • Ricoh випускає нові моделі ЦПМ для друку порошковим тонером
    • ЦПП поступово відмовляється від викопного палива
    • Drytac оголошує про глобальний запуск монтажного клею SpotOn Duo
    • FESPA оголошує про смерть Ласселла Барроу, почесного члена правління FESPA та колишнього президента
    • Stora Enso продасть 12,4% шведських лісів приблизно за €900 млн
    • Roland DG випускає гнучкі УФ-чорнила EUV-A

Друкуйте з нами

Співробітництво

Договір публічної оферти

Виникли питання? Подзвоніть нам: (044) 537 04 52, (044) 537 01 94.