ПОШУК СВОГО ШЛЯХУ

Компанію «Ефективна реклама» партнери Андрій Єфанов та Валерій Бочко заснували у 2018 році. Починали з маленької кімнатки у 12 м², яку знімали в офісі іншої друкарні («Арт-Дизайн») на вул. Ярославська. Спочатку партнери працювали без власного устаткування, щоправда, мали клієнтську базу, бо до цього працювали в одній з відомих київських друкарень (Андрій – понад 10 років, Валерій – декілька років).

За півроку партнери переїхали у більший офіс, також на Подолі, на вул. Спаська. 

Їх не полишали думки щодо власного поліграфічного устаткування, принаймні, щоб виготовляти мінімальні замовлення. Зрозумівши, що під виробництво потрібен інший офіс, партнери орендували його на вул. Маккейна (це був третій переїзд за три роки). 

Вже майже уклавши угоду з Konica Minolta Ukraine щодо придбання ЦДМ, через пандемію COVID, змушені були цю угоду скасувати. Згодом компанія знову переїхала у менший офіс (фактично – складське приміщення), на вул. Здолбунівська. Саме тоді партнери придбали перше обладнання – плотер GCC Yaguar, який півроку простояв закритим, бо не було навіть, де його поставити. Поступово підшукали й інше виробниче обладнання, але почалося відкрите вторгнення росії. Пару місяців компанія перебувала в підвішеному стані, проте згодом хлопці вирішили: скільки ж можна відкладати, треба інвестувати та працювати. 

Й нарешті «Ефективна реклама» переїхала на вул. Гната Хоткевича, 22, поруч з м. Чернігівська. Знову почавши з єдиної кімнатки, поступово партнери реалізували ідею створити невеличку друкарню. Першу ЦДМ Xerox Versant 280 Press вони придбали у компанії CMYK Centre. Хоча спочатку розмірковували придбати Xerox 242, й добре, що колеги відмовили та порадили інсталювати щось більш професійне. 

ШВИДКИЙ РОЗВИТОК

На новій локації РВК «Ефективна реклама» вдалося швидко розвинутися. Сьогодні вона займає два офіси та два виробничі приміщення. З устаткування в арсеналі «Ефективної реклами» дві гільйотини – гідравлічна Wohlenberg 72 та електрична Polar 52, два плотери – рулонний GCC Yaguar з для виготовлення наліпок, та iEcho 0705 Plus для порізки картону, паперу та ПВХ; біндер, ламінатор, широкоформатний латексний принтер Ricoh Pro L5160, широкоформатний різак Keen Cut Sabre Series 2.

iEcho 0705 Plus партнери придбали рік тому в компанії «Мегатрейд», а до цього картонне паковання висікали на тігелі в партнерів. Компанія й сьогодні розміщує на супідряді чимало довгих накладів на висікання, але після появи iEcho 0705 Plus, який оснащений повним спектром різальних інструментів (перфораційний, бігувальний, тангенційний ножі, V-подібний ніж), структура замовлень дещо змінилася. 

«Ефективна реклама» виконує чимало коротко та середньотиражних замовлень, пов’язаних з виготовленням паковання для корпоративних клієнтів, відповідно один з виробничих цехів обслуговує напрямок паковання – там створені умови для ручного збирання
продукції, встановлено стелажі для коробок та пакувальної тари, простий біндер, рулонний ламінатор. В одного з сусідів зварили спеціальні робочі столи, які спрощують роботу з виготовлення окремих видів паковання.

Другий цех «цифровий» – там встановлені ЦДМ Xerox Versant 280 Press та щойно придбана Ricoh Pro™ C7500, широкоформатний латексний плотер, широкоформатний різак.

«Ефективна реклама» має потужний пул корпоративних клієнтів, серед яких: Агроіндустріальний холдинг «МХП», Промисловобудівельна група «Ковальська», «Сільпо», «Фокстрот», Protoria, Watsons, «Аврора», «Сенс банк», мережа заправок БРСМ, «Київстар», «Укрнафта»

У компанії на постійній основі працюють 10 співробітників та ще декілька залучаються на тимчасову роботу.

ПРОДОВЖЕННЯ СПІВПРАЦІ З «МЕГАТРЕЙД»

Чергова співпраця з компанією «Мегатрейд», ексклюзивним представником в Україні Ricoh Europe Graphic Communications за напрямком промислового устаткування звичайно відбулася в тому числі й тому, що попередній досвід з постачання та обслуговування різального плотера iEcho 0705 Plus був успішним. Тому, коли кількість запитів, пов’язаних з друком на прозорій плівці, ексклюзивними роботами з вибірковим лаком стала критичною, вибір був очевидним: швидкісний Ricoh Pro™ C7500 – машина зовсім нового покоління.

Після придбання в компанії «Мегатрейд» різального плотера iEcho 0705 Plus структура замовлень в РВК «Ефективна реклама» дещо змінилася: стало більше коротко- та середньотиражних замовлень

Менеджер компанії «Мегатрейд» Дмитро Белявцев продемонстрував роботу попередниці Ricoh Pro™ C7500 (Ricoh Pro™ C7200) у демо-залі компанії. Андрій та Валерій вивчили зразки із білим та прозорим тонерами та зрозуміли, що потребують машину саме з такими можливостями. Втім, вони не розраховували придбати Ricoh Pro™ C7500 вже найближчим часом. 

Але час наразі спливає дуже швидко, з’явилися відповідні додаткові потреби, насамперед, пов’язані зі збільшенням кількості замовлень, і Андрій з Валерієм зрозуміли, що Ricoh Pro™ C7500 потрібна вже, бо вперлися в певний поріг, і щоб просуватися далі, треба було масштабувати виробництво. 

ПРО РІШЕННЯ

Ricoh Pro™ C7500 є яскравим прикладом ЦДМ, де порівняно з попередницею є чимало вдосконалень. 

Ricoh Pro C7500, яка прийшла на зміну Ricoh Pro C7200x, друкує на більш широкому діапазоні матеріалів, щільністю 40-470 г/м² (у Ricoh Pro C7200x максимум становив 360 г/м²). Розширення діапазону матеріалів (друк на більш щільних носіях та покращена робота з носіями зі складною фактурою та нерівномірною текстурою) стало можливим завдяки використанню еластичного проміжного паса перенесення. 

Ricoh Pro™ C7500 має базову швидкість 85 стор. А4/хв., й у будь який момент можна провести апгрейд до 95 стор./хв. Отже Ricoh Pro™ C7500, порівняно з попередньою моделлю, – це покращена продуктивність. 

Важливо й те, що Ricoh Pro™ C7500 може друкувати у дуплексі на матеріалах завдовжки 900 мм (у Ricoh Pro C7200x цей показник дорівнював 700 мм). Ці нові можливості розширюють діапазон застосувань для користувачів, які, маючи оновлену машину, можуть пропонувати легке паковання або вітальні листівки. 

ЦДМ має високий рівень автоматизації: калібрування кольору, реєстрація лиця та звороту і автоматичний двобічний друк до 330×900 мм. Це забезпечує безперебійну роботу операторів будьякого рівня кваліфікації.

Рекомендоване навантаження Ricoh Pro™ C7500 становить 90000-240000 стор. А4 за місяць, а пікове – 1 500 000 стор./міс. (з опцією підвищення продуктивності – 1 700 000 стор./міс.).

Мінімальна робоча конфігурація включає великий бічний касетний модуль з вакуумною системою подавання паперу RT5150, степлер-фінішер SR5110 з приймальними лотками на 1000 і 3500 аркушів, професійний контролер друку EFI Fiery N-50A, а також комплект тонерів CMYK (+ білий).

Конфігурація інстальованої Ricoh Pro™ C7500 включає п’яту колірну станцію з встановленим білим тонером, додаткову станцію з прозорим тонером, велику бічну касету з вакуумною технологією подавання паперу, фінішер з приймальними лотками на 3500 і 1000 відбитків та професійний зовнішній контролер друку EFI Fiery N-50A.

Окрім того, введено додаткові функції для підвищення ефективності друку та економії праці. Вони включають швидку та просту заміну додаткових колірних станцій: це можуть самостійно зробити оператори, не очікуючи візиту сервіс-інженера.

Ricoh Pro™ C7500 на додаток до CMYK може бути оснащена білим, лаком, невидимим червоним, неоновим жовтим, неоновим рожевим, а також золотим чи срібним тонерами. 

Нові функції Ricoh Pro™ C7500 включають Digital Front End (DFE), розроблений у співпраці з Fiery, який забезпечує високу ефективність роботи та спрощене обслуговування.

Ще один результат співпраці з Fiery – покращені контролери друку: Fiery Color Controller N-70A на основі високопродуктивної платформи Fiery NX Premium або Fiery Color Controller N-50A на основі платформи Fiery NX Pro (саме такий встановлено на Ricoh Pro™ C7500 в РВК «Ефективна реклама»).

Функції оновлених серверів Fiery передбачають:
• значне збільшення швидкості;
• швидше налаштування роботи;
• ефективніше управління матеріалами;
• точний, постійний колір;
• повна інтеграція.

Інтелектуальна технологія автоматизації Fiery JobExpert використовує розширені фірмові алгоритми, щоб скоротити час налаштування завдання через автоматичний аналіз та вибір вірних параметрів кольору та зображення.  

Завдяки абсолютно новим вбудованим заводським кольоровим профілям CMYK+, які використовують технологію Fiery Edge™, клієнти Ricoh можуть легко розширювати кольорову палітру без потреби додаткової роботи над дизайном. 

ПЕРШИЙ ДОСВІД ЕКСПЛУАТАЦІЇ

Вже за місяць експлуатації засновники компанії «Ефективна реклама» відчули певні переваги Ricoh Pro™ C7500, основні з яких вищий рівень автоматизації та можливість працювати на щільних, до 470 г/м², матеріалах. «Ефективна реклама» успішно друкувала на папері  400 г/м². Компанії також став у нагоді дуплексний друк на папері у 300 г/м² та довжиною до 900 мм. 

Цікаво, що додаткову секцію для друку у дуплексі в «Ефективній рекламі» встановили якраз в день нашого інтерв’ю. В компанії є запит на довгі бокові стопери для рекламних вітрин та торговельних залів до 900 мм завдовжки. А Ricoh Pro™ C7500 дуже добре суміщує у дуплексі лице та зворот. Також маржинальний напрямок – друк ліфлетів з подальшим вирізанням на iEcho 0705 Plus.

Андрій Єфанов впевнено стверджує, що якість друку на Ricoh Pro™ C7500 краща, ніж на попередній ЦДМ. Відповідно, короткі наклади компанія виконує на Xerox Versant 280 Press, а більш довгі – на Ricoh Pro™ C7500. І, звичайно ж, замовлення з додатковими білим та прозорим кольорами.

Таблиця 1. Технічні характеристики Ricoh Pro™ C7500

Швидкість друку

85 стор./хв. (з опцією підвищення
продуктивності – 95 стор/хв)

Роздільна здатність друку

2400x4800 dpi, VCSEL

Макс. щільність носіїв

470 г/м²

Рекомендоване щомісячне навантаження

90 000-240 000 стор. А4

Пікове навантаження

650 000 стор. А4

Завантаження папером

Тандемна касета 2х1000 аркушів, А4, 40-
470 г/м².
Друга касета на 500 аркушів, А5-SRA3,
40-470 г/м²; макс. – 330,2х487,7 мм.
Макс. – 16 200 аркушів

Макс. площа друку

326×480/322×1255 мм (при використанні
опц. лотка) 

Автоматичний дуплекс

А5-SRА3, 330-1030 мм (44,5-470 г/м²) 

Габарити, вага

1320х910х1870 мм (вкл. світлофорну
вежу), 560 кг

 

ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ RICOH PRO™ C7500

  • Якість зображення, порівняна з офсетною. Можливість підвищення продуктивності системи до 95 стор./хв.
  • Підтримка друку на папері щільністю до 470 г/м².
  • Макс. площа друку 323х480 мм (площа друку банерів досягає 323х900 мм), що дає змогу створювати книги та альбоми розмірами аж до А3 без потреби використовувати інше обладнання.
  • Можливість у будь-який час модернізувати CMYK-систему до п’ятиколірної.
  • Додаткові кольори – білий, прозорий «лак», неоновий жовтий, неоновий рожевий, невидимий червоний, золотий та сріблий.
  • Можливість друку білим + CMYK в один прохід як на прозорих, так і на темних носіях.
  • Активний контроль концентрації тонера в блоках проявки Active Toner Density Control.
  • Зміна кольору 5 станції може виконуватися оператором і не потребує участі інженера.
  • Механічна приводка кожної сторінки дає змогу досягти точного суміщення при дуплексному друці.
  • Усунення спотворень зображень у режимі реального часу з точним суміщенням по лицьовому та зворотньому боку (трапеція, зсув, масштабування тощо).
  • Покращений тракт проходження паперу, що дає змогу уникнути появи подряпин, особливо на металізованих паперах.
  • Конструкція вузла закріплення дає змогу друкувати на рельєфних поверхнях, металізованих носіях, оракалі, магнітному і пластиковому папері. Білий колір можна використовувати як підкладку для формування подальшого CMYK.
  • Вбудований сенсор для автоматичного калібрування апарату після проходження через вузол фіксації зображення.
  • Індикація зон застрягання паперу.
  • Бездоганне ламінування відбитків, у т.ч. на плівках, не призначених для цифрового ламінування.
  • Наявність вбудованої в апарат бібліотеки носіїв і системи розпізнавання параметрів паперу дає змогу оперативно визначити параметри друку без залучення інженера та потреби попереднього тестування.

Андрій Єфанов, співзасновник компанії «Ефективна реклама»

«Не просто так компанія має назву ʺЕфективна рекламаʺ. Нам дають запит, ми його реалізовуємо. Наш девіз – полегшити життя замовникові».

КОНКУРЕНЦІЯ ТА ПЕРЕВАГИ

«Конкуренція завжди є і буде. Але головне – зайняти свою нішу», – вважає Андрій Єфанов. А щоб економіка ворушилася, треба працювати. Тим більше, поліграфія – одна з важливих ланок економіки, дуже потрібна галузь. 

В «Ефективної реклами» навіть і конкурентів як таких немає, проте є багато партнерів: всі знають одне одного, хто, як і чим займається. «Жодна друкарня не може мати в наявності все для всього», – зазначає Андрій. Відповідно, «Ефективна реклама» виконує замовлення на стороні та друкує для колег. Й навіть, виготовляючи комплексні замовлення, «Ефективна реклама» робить більший акцент на поліграфічній складовій – наприклад, сувенірку робить лише для постійних клієнтів, яким не може відмовити.

Наразі досить значною мірою «Ефективна реклама» підлаштовується під потреби замовників. Друкарні й техзавдання не завжди надають: просто пишуть, що хочуть, а фахівці «Ефективної реклами» підбирають найкращий варіант, і у 99% випадків не помиляються з вибором. 

Перевагою компанії Андрій Єфанов називає оперативність виконання замовлень. «В поліграфії завжди тиснуть терміни – всі потребують замовлення на вчора, а Новий рік – завжди найбільш несподіване свято»

Основна ж складність, яку відчуває РВК «Ефективна реклама», – брак кваліфікованого персоналу. Досить важко знайти співробітників, здатних швидко навчатися, та з потрібними рисами – працьовитість, порядність, цілеспрямованість, ініціативність. Відповідно, у випадках, коли клієнту потрібна продукція, як кажуть «на вчора», власникам доводиться самостійно брати участь в її виготовленні (буквально «приїжджати на годину раніше та йти з роботи останніми»). В попередньому житті в поліграфії Андрій та Валерій мали менеджерський досвід, а ось виробничий досвід здобули вже у власній компанії. 

ПЛАНИ

«Найближчі плани працювати за тим напрямком, за яким працюємо, – цифрова поліграфія. Але багато залежить від майбутньої ситуації. Планувати можна, розраховувати важко. Незрозуміло, як пройде ця зима, що буде наступного року. Але зрозуміло, що варто постійно підтримувати ЗСУ, що ми й робимо. Тому треба розвиватися, але великого стратегічного залізного плану немає, він точно коригуватиметься», – зазначає Андрій Єфанов.

Компанія «Мегатрейд» є ексклюзивним партнером Ricoh International B.V. в Україні та офіційним постачальником Ricoh Production Printing Products до Молдови, Азербайджану та Казахстану.

Компанія допомагає ввести обладнання в експлуатацію, навчає операторів, забезпечує профілактичне обслуговування та ремонт цифрових друкарських машин, надає гарантію на обладнання впродовж 12 місяців.

Для отримання консультацій щодо техніки Ricoh звертайтеся за телефоном +380 (44) 538-00-06 або пишіть на ricohsales@megatrade.ua