8 000 Fibre Bottle будуть представлені на восьми західноєвропейських ринках: у Великобританії, Данії, Німеччини, Норвегії, Польщі, Фінляндії, Франції та Швеції. Пляшки будуть надані місцевим споживачам, клієнтам та іншим зацікавленим сторонам на фестивалях та заходах, а також передані на цільові проби продукції. 

Масштабне тестування дасть Carlsberg змогу зібрати відгуки про досвід людей щодо продукту, що стане основою для наступного покоління дизайну. 

Важливою складовою Fiber Bottle є її полімерна підкладка PEF на рослинній основі, розроблена партнером Carlsberg Avantium, провідним експертом у галузі відновлюваної хімії. PEF повністю виробляється з натуральної сировини, сумісна із системами переробки полімерів і може розчинитися в природному середовищі, якщо опиниться за межами національних систем переробки. 

Крім екологічних переваг паковання, PEF функціонує як високоефективний бар’єр між вмістом пляшки, пивом, і зовнішньою оболонкою з волокна, захищаючи смак і шипучість пива краще, ніж звичайний PET на основі викопного палива. Зовнішня оболонка пляшки, вироблена пакувальною компанією Paboco, складається з екологічно чистого деревного волокна. Ця оболонка має додаткову перевагу ізоляційних властивостей, які можуть допомогти зберігати пиво холоднішим довше, порівняно з банками або скляними пляшками.