Творці  Konica  Minolta AccurioPress C7090/AccurioPress C7100  зосередилися  на  оптимізації продуктивності, можливостях виготовляти нові та вдосконалені поліграфічні продукти. Власники ЦДМ новітньої серії отримали змогу обслуговувати більшу кількість клієнтів та виконувати більше завдань за допомогою п’яти складових:

Інтелектуальна автоматизація. Використання модулю контролю якості IQ-501 (гарантує стабільність кольору та точність приведення лиця до звороту ) та медіа датчика IM-101 (скорочує час виготовлення продукції, миттєво визначаючи тип та щільність паперу або іншого матеріалу для друку, надає пропозиції щодо обрання оптимального профілю) дає змогу знизити навантаження на оператора, мінімізувати відходи друку та підвищити продуктивність роботи.

Досконала післядрукарська обробка. Додатково до буклетмейкера, секцій скріплення скобою, шиття та кріплення на пружину, може опціонально використовуватися вперше представлений для флагманської моделі C14000 модуль TU-510.

Виняткова якість. У ЦДМ серії застосовується екологічно чистий тонер Konica Minolta Simitri® V останнього покоління. Він забезпечує чудову якість друку та матові відбитки, що за якістю можна сміливо співставити з офсетними. Згадаймо й фірмову технологію S.E.A.D. X («Активний цифровий процес, що покращує зображення»), яка поєднує безліч технічних нововведень, що гарантують справді виняткове відтворення кольорів на максимальній швидкості.

Розширені можливості. Konica Minolta AccurioPress C7090/AccurioPress C7100 можуть друкувати на аркушах банерного формату завдовжки до 900 мм та ефективно працювати з рельєфними та текстурованими носіями при двобічному друці та 1300 мм в режимі одностороннього друку.

ЦДМ серії оснащено вдосконаленими модулями фіксації зображення.

Так, модуль PF-812 дає змогу клієнтам друкувати конверти без додаткового оснащення.

Надвичайна витривалість. Її забезпечують більш зносостійкі фотобарабани, подвійні коротрони з автоочищенням, оптимізована система проведення аркушів.

Konica Minolta AccurioPress C7090/AccurioPress C7100 належать до сегменту middle production, представникам якого, аби достойно конкурувати на ринку, варто більше орієнтуватися на «ринок цінності», оскільки вартість відбитка машин класу middle production, порівняно з більш продуктивними аналогами струменевого чи офсетного друку, все ще залишається досить високою.

Отже – власники ЦДМ новітньої серії – це друкарні, які  прагнуть конкурувати саме завдяки виготовленню продукції з високою доданою вартістю, й це створює поштовх для розвитку поліграфічного ринку.

ЦДМ новітньої серії успішно продаються в Україні. Вашій увазі – мотиви вибору та досвід експлуатації одних з перших власників Konica Minolta AccurioPress C7090 в Україні – компаній «Ультрадрук» з Києва та «Формат» з Миколаєва.

«Друкарня “Ультрадрук”» поповнила свої потужності Konica Minolta AccurioPress С7090

Більша економія часу, більше різноманітних матеріалів, більше накладів!

Багатопрофільна друкарня «Ультрадрук» останнім часом постійно з’являлася на шпальтах нашого журналу. Власниця компанії Наталія Обушна вбачає у пандемії не лише складності, а й можливості. Непередбачені ексцеси, які торкнулися всього ринку поліграфії, немов червоні маркери, виявили в бізнесі вузькі місця.

У складні «коронавірусні» 2020-2021 рр. друкарня динамічно розвивалася та продовжує це робити сьогодні. Інвестиції дали змогу покращити можливості практично всіх виробничих ділянок – виготовлення POS-матеріалів, рекламно-сувенірної продукції, оперативної поліграфії. Йдеться про зміцнення кадрового потенціалу, посилення виробничого парку, вихід на новий рівень стосунків з постачальниками, партнерами та клієнтами.

Наталія  впевнена,  що  лише  комплексний  підхід  здатний  «зрушити  гори»,  про  це  ми  й поспілкувалися з нею.

ЗМІЦНЕННЯ ВИРОБНИЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ

За словами власниці друкарні «Ультрадрук», криза наочно продемонструвала «вузькі місця» компанії. Як і безлічі бізнесам у світі, друкарні довелося на «власній шкірі» пережити чимало складнощів і прийняти низку несподіваних та свіжих рішень. Інвестиції у персонал, IT- та обладнання стали запорукою стійкості.

В основі діяльності компанії – принцип конвеєрної роботи. З одного боку, тепер простіше навчати співробітників, з іншого, покращилася взаємодія між усіма учасниками процесу.

Про свою компанію Наталя каже, що наразі це конструктор, який можна будь-якої миті перескласти наново. Усі виробничі ділянки підприємства (в окремих випадках їхні можливості перетинаються) працюють на загальний ефективний результат. Можливі умови роботи в автономному режимі, коли кожен напрямок генерує власний дохід. Приємною невеликою несподіванкою стало покращення особистого підходу працівників цих ділянок до тайм-менеджменту.

Звичайно, трапляється, що якась з виробничих ділянок не завантажена роботою. В цьому випадку рятують надійні партнерські стосунки, які теж пройшли «вогонь, воду та мідні труби» пандемії. Партнери допомагають швидко заповнити потужності, що простоюють, і беруть на себе частину робіт за умови надлишку замовлень. Загалом у поліграфії склалася унікальна екологічна система зв’язків, що відрізняється від більшості бізнесів світу.

Однією з найцікавіших розробок «Ультрадруку» стало нове програмне забезпечення. ПЗ робить друкарню доступною і школяру, й власнику великої компанії. Ця програма дає змогу максимально легко тиражувати поліграфічну, сувенірну продукцію та текстиль. Замовлення у виробництво можна надсилати безпосередньо до «Ультрадруку», або до будь-якої іншої друкарні.

«Ринок рекламної сувенірки поки що не стандартизований. Кожен щось вважає нормою, а щось нестандартом», – вважає Наталія Обушна. За допомогою свого програмного продукту вона прагне стандартизувати ринок рекламно-сувенірної продукції. Це допоможе клієнту заощаджувати час та сили. Тепер йому буде легко заходити в абсолютно нову для нього нішу без великих знань.

ОНОВЛЕННЯ ЦИФРОВОГО НАПРЯМКУ

Перш ніж придбати Konica Minolta AccurioPress С7090, Наталя Обушна розглядала й інші варіанти – наприклад, Ricoh Pro™ C7200X та Xerox® Versant® 2100 Press. Але у підсумку зупинилася на ЦДМ Konica Minolta. По-перше, оператори цифрового друку звикли обслуговувати ЦДМ саме цього японського виробника. Не менш важливими складовими, що вплинули на прийняття рішення, стали питання вартості устаткування та собівартості копії.

Konica Minolta AccurioPress С7090 – найбільш потужна ЦДМ в історії компанії «Ультрадрук». Персонал друкарні та її замовники вже встигли відчути переваги устаткування – суттєво скоротилися терміни виконання середніх багатосторінкових замовлень. Покращилася й якість друку (одна з причин оновлення парку ЦДМ – саме прагнення покращити якість друку – кольоровідтворення, якість викатування плашок). Наприклад, сьогодні, коли «Ультрадрук» паралельно друкує замовлення офсетом та цифрою та порівнює колір по шкалах, відхилення по кольору не перевищує 2% (візуально різниці взагалі немає).

Оператори швидко опанували тонкощі роботи з Konica Minolta AccurioPress С7090: ЦДМ – інтуїтивно зрозуміла та робить підказки оператору.

Компанія  «Ультрадрук»  системно друкувала  на  щільних  матеріалах,  до  350 г/м², – інші ЦДМ компанії працюють з ними без проблем. Щоправда, можливості Konica Minolta AccurioPress С7090 – ще вищі – безпроблемна робота з матеріалами до 400 г/м²  неодмінно стане друкарні у нагоді. Так само, як і банерний друк (нагадаємо, 900 мм у дуплексі та 1300 мм у симплексі, у т.ч. машина ефективно працює з банерними носіями зі складною фактурою поверхні) знаходить застосунок при виготовленні суперобкладинок книжок, довгих календарів та іншої друкованої продукції.

На цьому оновлення ділянки оперативного друку не припинилося. Щоб зміцнити потужності, пов’язані з виготовленням персоналізованих блокнотів за запитом, з індивідуальним дизайном блоку та книжок малими та середніми накладами, «Ультрадрук» придбала ЦДМ Konica Minolta AccurioPress 6120, яку буде інстальовано найближчим часом.

До речі, чимало клієнтів «Ультрадруку» наполягають на тому, щоб компанія переймалася й виготовленням більш довгих накладів книжок – для них контроль якості та супровід значно важливіші, ніж, хто саме виконує замовлення. Це цілком прозора співпраця – клієнту відомо, де саме розміщуватиметься замовлення, та розмір комісії за супроводження замовлення.

Водночас, монохромна Konica Minolta AccurioPress 6120 в окремих випадках здатна конкурувати з офсетним друком на досить довгих накладах, вважає Наталя (беремо  до  уваги  економію  на  папері,  на приладках), тому, не виключено, що на власній базі компанія друкуватиме й відносно довгі наклади книжкової продукції.

НАПРЯМОК ОПЕРАТИВНОГО ЦИФРОВОГО ДРУКУ – В КОНТЕКСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ДРУКАРНІ В ЦІЛОМУ

Сьогодні парк цифрового устаткування компанії «Ультрадрук» представлений ЦДМ Konica Minolta AccurioPress С7090, Konica Minolta AccurioPrint C3070L, двома Konica Minolta bizhub Press С1060, монохромною Konica Minolta AccurioPress 6120, окремою ЦДМ, на якій друкуються лише конверти.

Цифра, звісно, – не найрентабельніший напрямок діяльності багатопрофільної компанії «Ультрадрук» (УФ-друк, POS-матеріали, рекламна сувенірка, якщо їх розглядати окремо, – більш прибуткові), але саме цифровий тонерний друк аж ніяк не можна ігнорувати рекламно-виробничим структурам на кшталт «Ультрадруку».

Адже ринок поліграфії – це «воронка», й іноді великого корпоративного клієнта можна залучити, видрукувавши йому якісно невеликий обсяг рекламної поліграфії, потрібний саме у цей момент часу.

Подеколи замовлення цифрового друку, вважає Наталя, краще взагалі виготовити в нуль, але залучити клієнта, дати йому змогу звикнути до рівня сервісу друкарні, адаптуватися до співпраці з нею. А вже далі заробити на комплексних замовленнях, на міксті продуктів.

Цифровий друк складно розглядати як самодостатній і через те, що на ринку працює чимало «сірих» ЦДМ (а також не нових ЦДМ).

ПЕРСПЕКТИВИ РИНКУ «ЦИФРИ»

Основними  причинами  зміни  цін  на цифровому ринку Наталія вважає підвищення вартості робочого часу, комунальних тарифів та зовнішні ринкові фактори. Тепер мало кого здивуєш щомісячним підвищенням цін на 5-10%. Коронавірус запустив цілу низку подій, які ще тривалий час впливатимуть на ринок праці, обладнання, сировини та матеріалів. Крім цього, існують і геополітичні заворушення, які одразу роздмухують ЗМІ.

Наразі треба бути особливо уважним та сміливим у прийнятті оперативних рішень. Якщо раніше плани можна було жорстко встановити на 10 років, то тепер річна стратегія може змінюватися до 10 разів. Сучасна ситуація – це фільтр виживання компаній, який жорстко відсіває консерваторів.

Ринку цифрового друку та поліграфії загалом, за словами Наталії, властива цікава тенденція. Усі прагнуть зробити «прорив», замість того щоб навести лад у власному господарстві. Зусилля розпорошуються, і, в результаті, – нестача коштів на покриття закупівлі матеріалів або навіть виплати зарплат.

Регулювання цін – одне з найскладніших питань друкарень. У геометричній прогресії підвищуються ціни на базові матеріали, тонери. При цьому одночасно треба знаходити альтернативи та розробляти нові пропозиції для клієнтів, які так само ефективно вирішуватимуть їхні завдання та потреби. Лише грамотний внутрішній менеджмент та спілкування з клієнтами дають змогу регулювати ціни відповідно до ринку попиту та пропозиції.

КОНСТРУКТИВНІ ДІЇ І МАЙБУТНЄ

У часи нестабільності варто продумувати декілька варіантів розвитку подій. «Ультрадрук» на три роки вперед розробляє гнучкий план та готує для нього буферну подушку. Так компанія зможе продовжувати ринкову діяльність навіть за більш критичних потрясінь: платити комуналку, оренду, заробітну плату, купувати нові виробничі матеріали.

На думку Наталії, не варто створювати великий запас витратних матеріалів (можливо, потім доведеться більше витратити на зберігання складу, ніж на те, щоб його знову перевести у живі кошти).

Не лякає Наталю і невідворотне підвищення вартості обладнання через брак витратних матеріалів. Вартість зростатиме для всіх учасників ринку, так само ці учасники намагатимуться врегулювати її зменшенням попиту. Ринок є самостійним організмом, який сам себе врівноважує. «Не варто нервувати, коли не можеш вплинути на ситуацію», – вважає власниця друкарні.

Підприємиця  бачить  перспективи розвитку бізнесу у більшій автоматизації виробничих ліній та спрощенні комунікації між бек-офісом та виробництвом. Водночас варто поліпшувати комунікацію з клієнтами різних категорій, щоб не залежати лише від великого чи малого бізнесу.

Диверсифікація клієнтської бази – запорука постійного потоку замовлень, навіть якщо одна з клієнтських ланок переживатиме складнощі.

Інвестувавши кошти у Konica Minolta AccurioPress C7090, друкарня «Формат» змогла на крок випередити конкурентів

Як власник компанії залучатиме нових замовників та масштабуватиме бізнес, для початку на південь України

Компанія «Формат» з Миколаєва – одне з найпомітніших рекламно-поліграфічних підприємств півдня України. В рамках цієї багатопрофільної компанії успішно поєднуються напрямки реклами, оперативної поліграфії, рекламно-сувенірної продукції, зовнішньої реклами.

Понад двадцять років роботи на ринку, неабиякий досвід у різних якостях – виробничого багатопрофільного підприємства, рекламної агенції. Все це – про «Формат».

Про цінності, які сповідує компанія у роботі, та про нещодавнє зміцнення ділянки оперативного друку й подальші плани, пов’язані к експансією в нові ринкові ніші та зміцненням позицій у тих сегментах, де компанія вже працює, ми поспілкувалися з Дмитром Прилепським, власником компанії «Формат».

«ЩОБ ТЕБЕ, З ТВОЇМ ДОСВІДОМ У РЕКЛАМІ, ПОЧУЛИ, ТРЕБА САМОМУ ЗДОБУТИ ЦЕЙ ДОСВІД»

Засновник компанії «Формат» Дмитро Прилепський завжди прагнув мати власний бізнес. Ще навчаючись у школі, він почав займатися дрібним підприємництвом. Згодом Дмитро здобув освіту за фахом «Молодший фахівець з оподаткування», відпрацював п’ять років у Податковій, у відділі документальних перевірок.

Дмитро мав змогу перевіряти суб’єктів різних типів бізнесу. Тоді він замислився, чому б не спробувати себе у якомусь потенційно прибутковому бізнесі, який водночас можна масштабувати. Його вабила реклама, але фахівець розумів, що цей вид діяльності потребує виробничої підтримки. Й щоб тебе, з твоїм досвідом у рекламі, почули, треба самому здобути цей досвід.

Дмитро вивчав особливості рекламної справи: коли варто подати рекламу, як вірно скласти текст, які терміни акції обрати, як сформулювати заклик до дії тощо. До речі, навчатися Дмитро Прилепський не закінчував ніколи. В нього дві вищих освіти – за фахами «Бухгалтер» та «Магістр менеджмента управління». Понад те, сьогодні фахівець шукає можливості здобути онлайн-освіту за фахом «Магістр маркетингових досліджень». 

Свій намір працювати у рекламі Дмитро пов’язував з побудовою друкарні. А в подальшому, виготовляючи будь-які поліграфічні вироби, Дмитро застосовував свій досвід маркетолога.

Підприємець починав свій шлях у поліграфії разом з компаньйоном: 2001 р. вони придбали обладнання для офсетного друку компанії Ryobi. Компаньйон Дмитра відповідав за виробничий цикл, а Дмитро за бухгалтерію, звіти та роботу з клієнтами. Напевно, виходило непогано, бо впродовж першого року роботи вдалося виплатити кредит за офсетну машину та придбати все додаткове обладнання для створення повного виробничого циклу. Для своїх замовників (державних підприємств та невеликих комерційних організацій) друкарня виконувала роботи будь-якої складності – від бланків та візитівок до багатосторінкової продукції.

Дмитро ретельно вивчив роботу на всіх виробничих ділянках своєї компанії. Й сьогодні фахівець завжди прагне з’ясувати особисто, як працює та чи інша ділянка, який її КПД.

Після  кризи  2008  р.  обсяги  виробництва  суттєво  впали. Компаньйон Дмитра Прилепського вирішив зосередитися на IT-бізнесі. А Дмитро тимчасово «заморозив» виробництво та відкрив рекламну агенцію «Формат». Вже в перший рік йому вдалося укласти чимало договорів із замовниками з різних сегментів бізнесу.

Як стверджує Дмитро, саме він вигадав друкувати рекламу на квитанціях ЖКХ (сьогодні це роблять в усіх регіонах України). Рекламна агенція «Формат» однією з перших у Миколаєві створила власний сайт і першою в місті вивела його у ТОП. У 2012-2013 рр. компанія першою у Миколаєві запровадила відкриті способи залучення клієнтів через Інтернет: почала користуватися контекстною рекламою та просувати послуги через соціальні мережі.

Відтоді Рекламна агенція/друкарня «Формат» тричі кардинально оновлювала сайт. І сьогодні компанія зосереджена на поліграфічних послугах онлайн. Завдяки такій стратегії під час кризи вдалося навіть збільшити обсяги замовлень.

ОСНОВНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ

Сьогодні основні напрямки діяльності рекламної агенції та друкарні «Формат»:

  • оперативний друк 24/7 (цифровий чи офсетний, залежно від завдання);
  • широкоформатний друк та монтажі конструкцій для зовнішньої реклами (в компанії працює власний цех зі створення конструкцій, тому, крім власне друку, вона надає послуги монтажу конструкцій, поклейки тощо);
  • виготовлення рекламно-сувенірної продукції;
  • усі види рекламних послуг (зовнішня, банерна, світлодіодна реклама, реклама на транспорті, ліфтах, роздача та розклеювання листівок тощо).

Зокрема, за напрямком широкоформатного друку компанія «Формат» друкує на папері Blueback завш. до 1,56 м, Backlit – до 1,26 м, плівці – до 1,6 м, банерній тканині та сітці Mesh – до 3,18 м, холсті – до 1,27 м, шпалерах – до 1,28 м…

Також компанія має власне виробництво УФ-друку і друкує на будь-яких поверхнях завтовшки до 16 см.

Має «Формат» і власний цех з виготовлення рекламно-сувенірної продукції: займається брендуванням щоденників та планінгів, друкує на футболках, горнятках, ручках, виготовляє подарункові пакети тощо.

Крім власне друкарського устаткування, на «озброєнні» компанії «Формат» повний комплекс післядрукарського устаткування для виготовлення комерційної продукції, обладнання для виготовлення твердої палітурки, канальної палітурки, фальцювальне обладнання, що має змогу фальцювати з А2 в А4, біндери для навивання пластмасової та металевої пружини тощо, планшетний різальний плотер ф. А0.

Крім основного сайту https://format.mk.ua, в компанії ще чотири лендінга, які створювалися «для внутрішньої конкуренції» та відповідають основним напрямкам діяльності цієї багатопрофільної структури: https://print24.mk.ua, https://baner24.mk.ua, https://suvenir24.mk.uahttps://reklama24.mk.ua 

Безумовна перевага компанії «Формат» – зручне розташування у центрі Миколаєва, на вул. Садовій, 1, напроти нічного клубу РК «Шторм» у будівлі «Миколаївводпроєкт» (до речі, вартість оренди у цьому приміщенні – найвища у Миколаєві, а до підвищення вартості долучилася й сама друкарня, що «розкрутила» це місце). Але для Дмитра Прилепського саме таке розташування офісу – зручне, бо цех знаходиться у двох кварталах.

ВИТОКИ ЦИФРОВОГО НАПРЯМКУ

Повернемося до розвитку вектора цифрового друку компанії «Формат». Першою ЦДМ компанії стала Konica Minolta bizhub Press C1060, яку було інстальовано 5 років тому. У друкарні одразу з’явилося більше можливостей для якісного оперативного друку.

Замовники, що цінують не лише яскравість кольорів, але й коректність їхнього відтворення, високо оцінили можливості ЦДМ по роботі з кольором, здатність друкарні «Формат» роздруковувати ті самі макети через певний період з кольоровою палітрою, що не змінилася, порівняно з попереднім замовленням.

Також Konica Minolta bizhub Press C1060 вирішила питання стабільності: навіть за довгих накладів перший та останній відбитки не відрізнялися один від одного.

Також ділянка оперативного друку компанії «Формат» озброєна БФП Konica Minolta bizhub C252, двома монохромними ЦДМ Konica Minolta bizhub 1051 – одна з них з фінішером для брошурування, різографом Duplo зі змінними барабанами (червоний, жовтий, синій).

ЗЛЕТ НА НОВИЙ РІВЕНЬ

ЦДМ Konica Minolta bizhub Press C1060 перебувала на сервісному обслуговуванні, й певною проблемою для друкарні лишалася відносно висока собівартість копії. Підприємець вирішив придбати модель класом вище, щоб за собівартістю копії конкурувати з визнаними лідерами цифрового друку з різних регіонів України.

Перш ніж щось придбати, Дмитро Прилепський завжди досліджує ринок, конкурентів, вивчає попит. Він розглядав певні альтернативи і до ЦДМ Konica Minolta AccurioPress C7090, вивчав можливості устаткування Ricoh, Xerox та вів перемовини з їхніми представниками в Україні.

Але врешті-решт Дмитро надав перевагу компанії, яка зробила найбільш вигідну пропозицію, максимально лояльно поставилася до питання передоплати та платежів на виплат, термінів постачання обладнання. А найбільш важливий, і вирішальний, фактор – вартість покопійного обслуговування в рамках сервісного контракта.

Дмитро, за його власним зізнанням, у бізнесі ніколи не йде на ризик без обґрунтованих ретельних розрахунків. І підприємець впевнено стверджує, що саме сервісний контракт, запропонований Konica Minolta Ukraine, виявився найкращим. А вартість покопійного обслуговування, запропонована компанії «Формат», цілком конкурентна порівняно з умовами конкурентів, що обслуговуються в інших компаніях, і є лідерами ринку оперативного друку півдня України. А дехто з них придбав обладнання дорожче, ніж друкарня «Формат». Це створює певні преференції миколаївській компанії.

ПЕРЕВАГИ ВИБОРУ

За словами Дмитра Прилепського, Konica Minolta AccurioPress C7090 не купувалася для друку фотографій, а, насамперед, розглядалася як безвідмовний інструмент взаємодії з рекламними агенціями та клієнтами сегменту В2В.

Konica Minolta AccurioPress C7090 має певні особливості ЦДМ старших серій.

На думку Дмитра Прилепського, можливість автоматичного калібрування – одна з найважливіших рис будь-якої ЦДМ класу Pro, бо для друкарні важливо регулювати палітру кольорів так, щоб вона максимально відповідала офсетному друкові, який найбільш реалістично передає колір. І сьогодні, коли до друкарні «Формат» звертаються компанії за малими накладами, що мають відповідати брендбуку, компанія має змогу друкувати їх з мінімальними відхиленнями по відношенню до офсетного друку.

У Konica Minolta AccurioPress C7090 використовується легко-плавкий тонер Simitri® V останнього покоління. Він забезпечує чудову якість друку та матові відбитки, що за якістю можна сміливо співставити з офсетними. Переваги інноваційного тонеру – енергоефективність, низька температура плавлення та низький рівень споживання.

Поєднання легкоплавкого тонера з максимальною роздільною здатністю, еквівалентною 3600×2400 dpi і технологією формування кольорового растра п’ятого покоління S.E.A.D. X, забезпечує безкомпромісну якість на широкому асортименті носіїв, навіть при виготовленні довгих накладів.

Дмитра Прилепського, зокрема, приваблює можливість Konica Minolta AccurioPress C7090 друкувати не лише на паперах, але й на тонких пластиках та паперах, до складу яких входять полімерні домішки (як їх називає Дмитро, «псевдопаперах»).

Підприємець вважає, що за умов браку паперу на ринку матеріалу, до складу якого входять крім целюлози, полімери, і який матиме декілька шарів (целюлоза, крейда, полімер) відіграватиме певну роль у майбутньому.

Konica Minolta AccurioPress C7090, встановлена у компанії «Формат» має вбудований контролер Konica Minolta IC-609, що забезпечує потужні переваги робочого процесу – включаючи друк з роздільною здатністю 2400 dpi за повної номінальної швидкості, підвищену точність відтворення кольорів, розширені функції управління кольором та функції контролю та редагування робіт. Додатково друкарня «Формат» планує придбати спектроденситометр для зовнішнього контролю кольору.

Як підкреслює власник компанії «Формат», найбільше у Konica Minolta AccurioPress C7090 його приваблюють дві унікальні складові. По-перше, можливість ЦДМ у базовій комплектації друкувати на папері щільністю 400 г/м², по-друге, виняткова роздільна здатність.

Нагадаємо, що технологія Dot position control (є складовою технології обробки кольорів п’ятого покоління Konica Minolta S.E.A.D. X, що розшифровується як «Активний цифровий процес, що покращує зображення»), дає змогу не лише створювати форму цяток, але й контролювати їхнє розташування, відповідно, на дюйм їх стає значно більше. Саме цим й зумовлений вираз, що ЦДМ друкують з роздільною здатністю 3600х2400 dpi, що є еквівалентом до 1200х2400 dpi.

А от на додаткові післядрукарські опції, хоча вони заслуговують на найвищу увагу (чого вартий лише тример TU-510, який обрізає продукцію з чотирьох боків, складає та перфорує її, створюючи приголомшливі книжкові блоки, візитівки, привітальні листівки, купони тощо) друкарня «Формат» не зважала, бо має все потрібне устаткування для післядрукарської обробки продукції офлайн.

ЯКЩО Є ПРОПОЗИЦІЯ, ВИНИКАЄ ПОПИТ

ЦДМ Konica Minolta AccurioPress C7090 у Миколаєві сьогодні найкраща. Дмитро Прилепський розумів, що інсталяція ЦДМ такого рівня справить фурор у портовому місті. Загальновідомо: якщо є попит, то є пропозиція. Але Дмитро вважає навпаки – якщо є пропозиція, виникає попит. Таке бачення і дотримання такої політики не зраджували Дмитрові ані разу.

Після інсталяції Konica Minolta AccurioPress C7090 компанії «Формат», впевнений Дмитро Прилепський, вдастся залучити додаткових клієнтів – рекламні агенції та корпоративних замовників, зацікавлених в оперативному та якісному обслуговуванні: ЦДМ дає змогу виготовляти стандартні замовлення впродовж години.

Сьогодні компанія Формат» готова надати послугу високоякісного оперативного друку не лише у Миколаєві, але й, для початку, масштабувати її на весь південь України (зокрема, працювати з замовниками з Одеси та Херсону).

Інвестувавши кошти у Konica Minolta AccurioPress C7090, друкарня «Формат» змогла на крок випередити конкурентів. І сьогодні компанія намагається надати високий рівень сервісу, але з більш оперативним, ніж в конкурентів, друком та дешевшою логістикою. Виконувати такі декларації компанії до снаги. Адже «фішка» друкарні «Формат» у контекстній рекламі й раніше полягала в тому, що до кожного окремого рекламного слогана додавалася фраза «Друк за годину», відповідно, й роботу всіх цехів цієї мультидрукарні зорієнтовано на те, щоб виконати роботу оперативно – за годину. Зрозуміло, звісно, що є такі види поліграфії, які за годину виготовити неможливо, але чимало виробів – цілком реально. І тут дається взнаки стабільність друку довгих накладів. Не лише з огляду на стабільність відтворення кольору: для беззупинної роботи ЦДМ AccurioPress С7090 у ній забезпечено плавну подачу паперу та його максимально ефективне проходження в усій друкарській системі. Зокрема у цій ЦДМ поєднано повітряне розділення листів та використання вакууму, що забезпечує плавну обробку паперу.

Сьогодні всі топові ЦДМ друкують майже з однаковою якістю. Це – аксіома. Тому конкурувати, на думку Дмитра Прилепського, доцільно не якістю, а швидкістю друку. Тож і набувають особливої актуальності узвичаєні слогани друкарні «Формат» «Друк за годину» та «Все від одного примірника». Компанія дійсно виготовляє все досить швидко, якісно та від 1 примірника.

Сьогодні перевізники на кшталт «Нової пошти» працюють досить оперативно. На це робить ставку друкарня «Формат», яка готова друкувати по тій самій вартості, а то й нижче, ніж конкуренти, і при цьому частково компенсувати вартість доставки або знизити її за власний рахунок. Замовники з Миколаєва при сумі замовлення від 1000 грн можуть отримати його безкоштовно впродовж доби. А клієнтам з Херсона та Одеси поліграфія може бути доставлена маршруткою день у день.

ПЕРСПЕКТИВИ

Впродовж найближчих півроку Дмитро Прилепський планує завантажити Konica Minolta AccurioPress C7090 роботою на повну зміну. І вже сьогодні підприємець веде активні перемовини щодо інсталяції більш продуктивної ЦДМ – Konica Minolta AccurioPress C12000, яку планує придбати до кінця 2022 року. Її важливою перевагою він вважає швидкість, завдяки чому можна успішно надоперативно друкувати навіть типові офсетні наклади.

Підприємець не виключає, що найближчим часом інвестує кошти й у рулонну ЦДМ Konica Minolta AccurioLabel 230. У планах ще – придбати додаткове різальне устаткування та більш потужний ламінатор, напівавтоматичний різальний плотер з автоподатчиком.

Сьогодні компанія «Формат» залучає певний обсяг замовлень з друку етикетки, яка виготовляється у офсетний спосіб та на листових ЦДМ, а ріжеться на планшетному плотері ф. А0. Вологостійку етикетку компанія друкує на УФ-плотері Mimaki, а вирізає на рулонному плотері Mimaki. Відповідно, готову продукцію компанія може відвантажувати замовникам як у листах, так і в рулонах…

Як зазначає Дмитро, компанія «Формат» не намагається стати кращою чи першою, вона просто втілює бажання клієнта… Попри певне «кумівство», властиве бізнесу у Миколаєві, компанія до подібних дій не вдається, а просто намагається максимально якісно працювати з клієнтами.

Власник компанії добре усвідомлює, що швидке масштабування виробництва потребує додаткових інвестицій в автоматизацію процесів залучення та проходження замовлень. Тому друкарня «Формат» однією з перших у Миколаєві впроваджує CRM-систему – це One Box. Менеджери компанії паралельно проходитимуть систему навчання Sintegrum за методикою засновника академії «Крок» Дмитра Карчевського. І, до речі, у компанії «Формат» немає проблеми з кадрами – вона створює кадровий резерв.

Дмитро Прилепський зазначає також, що ринок України «сирий», тому є ще, над чим працювати і на внутрішньому ринку. Але компанія вдається до певних кроків, щоб залучити клієнтів, переважно наших колишніх співвітчизників, з ближнього зарубіжжя: Польщі, Литви, Латвії, Швейцарії. Свої потреби у друці вони задовольняють на історичній батьківщині, де послуги друку вп’ятеро дешевші.

Для активізації залучення замовників з ЄС компанія «Формат» робить сьогодні новий сайт – tochka.com.

І, нарешті, компанія «Формат» запрошує представників рекламних агенцій та комерційних компаній у будь-який робочий день з 9 до 10 ранку відвідати офіс/шоу-рум друкарні «Формат», подивитися виставковий зал зразків сучасної рекламної продукції та отримати високоякісну консультацію по сучасних видах рекламної поліграфії, сувенірної продукції, зовнішньої реклами.

У виставковому залі компанії «Формат» можна побачити зразки продукції, не представлені на сайті.

Кожен відвідувач упродовж всього 2022 р. може скористатися можливістю безкоштовно зробити 5 екз. пробних зразків друку зі свого брендбука на різних типах паперу.