"Оскільки нині ми припускаємо, що не всі іноземні відвідувачі зможуть потрапити на drupa 2021, ми вважаємо, що скорочення з одинадцяти на дев'ять днів допоможе направити потоки відвідувачів більш ефективно. В той же час ми впевнені, що дев'яти днів достатньо, щоб продемонструвати роботу друкарських машин, що є унікальною перевагою drupa", - пояснює президент drupa Клаус Больза-Шюнеман.

Незважаючи на деякі скасування, пов’язані з поширенням коронавірусу, нинішні показники бронювання залишаються на високому рівні із понад 1500 учасниками та залами загальною площею виставкових павільйонів понад 140 000 кв. м. Це ще раз підкреслює впевненість галузі в міжнародній привабливості події та необхідність в зустрічах віч-на-віч, завоюванні нових клієнтів або презентації нового полірафічного обладнання наживо. "Багато наших клієнтів також розглядають це як власну відповідальність за зміцнення галузі та надання важливих імпульсів особисто на місці", - каже директор компанії drupa Сабіна Гелдерманн.

Для того, щоб гарантувати професійність та безпеку галузевої виставки, як завжди, drupa не лише адаптувала загальні умови, але й спирається на концепцію захисту гігієни та інфекції, яка постійно адаптується до останніх норм захисту від коронавірусу та офіційних вимог. Сабін Гелдерманн зазначає: "drupa в 2021 році, внаслідок впровадження пандемічних та гігієнічних норм, безумовно, буде відрізнятися від того, до чого ми звикли, але вона продовжить робити дуже важливий внесок у відновлення економіки".

Додаткову інформацію про те, як Messe Düsseldorf турбується про гігієну та захист від інфекції, можна знайти на веб-сайті www.drupa.com.