ПРО «СІМПАТIК ГРУП»

Нагадаємо, що Холдинг «Сімпатік Груп» – виробник косметики для догляду та лідер українського ринку дистанційної торгівлі. За 15 років роботи у компанії реалізували понад 12 мільйонів товарів.

До складу Холдингу «Сімпатік Груп» входять:

  • Healthy Pharm Ukraine – завод із виробництва косметичної
    продукції;
  • «С-Логістик» – компанія із забезпечення складської логістики;
  • три контакт-центри (Київ, Миколаїв, Суми);
  • компанія з надання послуг дистанційної торгівлі.

У групі компаній працює власна система контролю продукції – Wellness.Lab. Wellness – це концепція здорового способу життя, заснована на поєднанні фізичного та ментального здоров’я, здорового харчування, розумних фізичних навантажень та відмові від шкідливих звичок. Тому в діяльності «Сімпатік Груп» дуже важлива соціальна складова – компанія підтримує дитячі будинки, кардіоцентри.

Окрім цього, вона прагне залучити до ідеї здорового способу життя якомога більше людей, активно займається благодійністю та хоче зробити кожного трохи щасливішим.

Девіз «Сімпатік Груп»: «Доставляємо радість кожному бути більш здоровим і красивим: від голови до п’ят, всередині та зовні!»

Очевидно, що й розвиток друкарської інфраструктури відповідає цій світоглядній доктрині. Крім того, для керівництва важливо, щоб друковану продукцію, яку одержують клієнти (каталоги товарів, листівки, флаєри, форми замовлень та ін.), було приємно взяти до рук.

На початку 2019 року «Сімпатік Груп» вийшла на ринок Казахстану. Обсяги відправлень поки невеликі (близько 50 посилок на день), але плани серйозні – 150 тис. посилок на місяць.

У «Сімпатік Груп» друкована продукція виконує низку завдань:

  • презентаційна та рекламна поліграфія знайомить замовників з усім асортиментом і різними акційними пропозиціями холдингу;
  • листівки та привітання підвищують лояльність клієнтів;
  • персоніфікована інформація, що вдруковується у готову поліграфічну продукцію, дає змогу посилити відгук клієнтів та збільшити обсяги продажів.

ПОБУДОВА ДРУКАРСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ

Нагадаємо про еволюцію друкарської інфраструктури в «Сімпатік Груп». Починала компанія з офісних принтерів різних виробників. Отримавши досвід роботи на пристроях з продуктивністю до 100 стор./хв., інвестували в обладнання зі значно більшими можливостями та продуктивністю до 144 стор./хв.

У компанії «С-Логістик» налагоджено два основних потоки підготовки відправлень клієнтам: пакування посилок та листів через «Укрпошту» й інші канали дистрибуції.

Повнокольорову поліграфічну продукцію, що друкується офсетним друком, для вкладень у листи та посилки «С-Логістик» замовляє у підрядників, а персоналізує власними зусиллями. При формуванні посилок на складі замовлення надходить з бази,формується список відправки та передається до відділу пакування посилок. Обробка завдань на друк відбувається паралельно з обробкою списку замовлень на складі.

Як правило, одночасно надходять замовлення, пов’язані з персоналізацією до 10 тис. відбитків, які безперервно друкуються короткими партіями. Якщо раніше відбувалася персоналізація листівок А4 (до 90%), то тепер більш масовою стала персоналізація інших форматів. Кожен список (масив клієнтів, яким присвоюється номер) на друк сортується по лініях, областях і БФП.

Таким чином, «С-Логістик» друкує продукцію постійно та відправляє її кінцевим клієнтам двома потоками в листах і посилках із вкладеннями. Окремий потік продукції виготовляться для кінцевих клієнтів без конкретної адреси (безадресні листи для розсилки рекламно-інформаційного матеріалу без вкладення в конверт).

ПОТРЕБА ЗМІН ІНФРАСТРУКТУРИ ДРУКУ

Рік тому в «Сімпатік Груп» планували придбати додаткове обладнання з продуктивністю 144 стор./хв. Але цього не сталося. Частково тому, що компанія відмовилася від планів залучати зовнішніх замовників та зосередилася на розвитку друкарського напрямку для власних потреб.

Керівник Холдингу «Сімпатік Груп» Євген Шульга розповідає, що ключовими причинами відмовитися від роботи з зовнішніми замовниками стали внутрішнє зростання компанії та постійне збільшення кількості власних замовлень.

Було суттєво активізовано роботу з клієнтами в онлайн режимі.Також на програмному рівні об’єднано бази даних компаній-учасників Холдингу, що сприяло значному зростанню клієнтської бази.

Внаслідок цього збільшилася кількість листів та посилок, які формуються та відправляються клієнтам компанією «С-Логістик». Як правило, кожне відправлення містить різнопланову рекламну поліграфію з персоналізацією (3-5 вкладень). Це сприяє більш високій конверсії та збільшенню термінів співпраці клієнта з «Сімпатік Груп». Тому залучення навіть найбільш вигідних зовнішніх замовлень негативно позначилося б на стосунках із постійними клієнтами, які лежать в основі бізнесу «Сімпатік Груп».

Але були й інші причини: наявне устаткування через технологічні особливості не відповідало потребам компанії, пов’язаним з частою зміною накладів. Виникали й певні складнощі з персоналізацією офсетних накладів на принтерах з технологією лазерного друку.

Було очевидно, що два аналогічні лазерні БФП не задовольнять потребу «Сімпатік Груп»: друкувати продукцію різного формату, різної щільності, на різному папері тощо.
Компанія намагалася зрозуміти, чому при переході з одного накладу на інший виникають труднощі, купувала додаткові лотки,
фінішер.

«Наше лазерне устаткування призначене для виготовлення великих накладів – 10-50 тис., які друкуються з високою швидкістю та якістю. А ми маємо попит на формування посилок по 500, 1 тис. штук, і під кожну з цих партій потрібно персоналізувати поліграфічну продукцію. При постійному переході з носія на носій, з одного типу паперу на інший виникають проблеми», – зазначає Євген Шульга у висновку.

Через це вирішили шукати альтернативні рішення, які б відповідали потребам виробництва.

ПРОБЛЕМУ ВИРІШЕНО?

У «Сімпатік Груп» вивчили спектр ринкових пропозицій, щоб зрозуміти, яке обладнання найбільш відповідає потребам друкарської інфраструктури компанії. Всім вендорам, які працюють на ринку, було розіслано офіційні листи з пропозицією взяти участь у конкурсі. У запитах було обумовлено можливі бюджети, які компанія готова витратити на обладнання, обсяги друку, швидкість, собівартість друку, спектр матеріалів, наклади, енергоспоживання, вартість обслуговування. Першу пропозицію «Сімпатік Груп» отримав від компанії «Epson» – на БФП Epson WorkForce Enterprise WF-C20590. Важливою перевагою стало те, що компанія «Epson» запропонувала «Сімпатік Груп» протестувати Epson WorkForce Enterprise WF-C20590 упродовж 2-х місяців (з січня по березень 2019 року). У цей період пристрій використовували в будь-яких режимах, для друку в різних форматах, на будь-яких типах паперу, будь-якої щільності.

«Нам надали повний комплект картриджів, щоб випробувати швидкість і можливості друку на різних матеріалах, – розповідає Олена Романенко, директор з логістики компанії «С-Логістик». – Бо у фахівців, які звикли працювати з лазерним обладнанням, є упередження, що струменевий принтер – техніка для дому або для малого офісу. Тому ми хотіли подивитися, як принтер поводитиметься за повного навантаження, щоб потім не шкодувати, що відмовилися від лазерного обладнання».

Фахівці «С-Логістик» були дуже задоволені БФП Epson WorkForce Enterprise WF-C20590. Він виявився не таким вибагливим в обслуговуванні, як лазерний. За підсумками тестування Epson WorkForce Enterprise WFC20590 було зроблено висновок: БФП без втрати швидкості переходить з носія на носій, з формату на формат.

Понад те, завдяки функції компенсації засмічених сопел Nozzle Verification Technology (NVT), Epson WorkForce Enterprise WF-C20590 забезпечує безперервний друк навіть досить великих накладів: можна не зупиняти машину для обслуговування обладнання. Крім того, реалізовано автоматичну перевірку стану сопел, що не займає додатковий час роботи оператора.

«С-Логістик» використовує в роботі широкий спектр матеріалів. Це обумовлено складом листів та супровідної документації посилок, які відправляються клієнтам. Пакет вкладень останнім часом став складнішим: це можуть бути флаєри на щільному папері, картонні картки зі знижкою, інформаційні листівки та бюлетені
«Сімпатік Груп» на газетному папері. Багатофункціональний пристрій Epson WorkForce Enterprise WF-C20590 – «всеїдний» і без проблем працює з будь-якими матеріалами.

Крім того, виявилося, що компанія, яка раніше постачала до «Сімпатік Груп» принтери для друку стікерів, – партнер компанії Epson, що може прийняти на себе будь-які зобов’язання, в т.ч. пов’язані з кредитуванням та лізингом, та надає сервісні послуги.

Отже, в травні в компанії «С-Логістик» встановлено другий БФП Epson WorkForce Enterprise WF-C20590. Пристрої Epson WorkForce Enterprise WF-C20590 інстальовано у «Сімпатік Груп» на умовах контракту повного сервісного обслуговування.

За швидкістю реакції на запити «Сімпатік Груп», ціновою пропозицією, а також за технологічними характеристиками саме Epson WorkForce Enterprise WF-C20590 виявився оптимальним рішенням для компанії.

Унікальний струменевий багатофункціональний пристрій Epson WorkForce Enterprise WF-C20590/WF-C17590 (100 та 75 кольорових стор./хв., відповідно) – нове покоління економічного струменевого обладнання, з високими швидкістю друку та навантаженням.

Epson WorkForce Enterprise WF-C20590 – БФП для економічного та екологічного монохромного та кольорового друку, який може використовуватися в:

  • офісному секторі (як мережевий пристрій для друку та сканування, з підтримкою мобільного друку зі смарт-пристроїв, а також сканування за технологією NFC);
  • державних установах та друкарнях, які їх обслуговують (основною перевагою є те, що документи не втрачають своїх властивостей упродовж ста років);
  • книжкових видавництвах та спеціалізованих книжкових друкарнях (монохромний друк внутрішнього блоку книжок та подібної продукції, кольоровий друк для виділення елементів оформлення книжкового блоку, точне суміщення лиця та звороту);
  • білінгових центрах (можна виділяти кольором інформацію про заборгованість або акцентувати увагу на адресних даних, вдруковувати додаткову інформацію до документів, раніше виготовлених у офсетний спосіб, наносити адресну інформацію на конверти);
  • друкарських салонах та друкарнях оперативної поліграфії – для виготовлення деяких видів комерційної продукції, до яких не висуваються підвищені вимоги до
    відтворення кольору та для нішового (самоклейка, самокопірка) застосування;
  • на «вертикальних» ринках – у торговельних мережах, логістичних компаніях, клініках тощо.

У БФП Epson WorkForce Enterprise WF-C20590 немає вузлів або витратних матеріалів, виготовлених сторонніми виробниками.

Особливості конструкції та експлуатації EpsonWorkForce Enterprise WF-C20590

  • нерухома друкувальна голівка Epson Precision Core, що перекриває всю ширину друку, завдяки чому й досягається висока швидкість друку як в симплексі, так і в дуплексі – 100 стор./хв.;
  • немає нагрівальних елементів (ефективно працює з тонкими та проблемними матеріалами);
  • споживає у 10 разів менше електроенергії (не більше 320 Вт у режимі друку), ніж лазерні БФП;
  • можливість друку на довгих листах банерного формату (до 1200 мм) за допомогою відкидного лотку ручної подачі.

Відсутність значної кількості ресурсних елементів знижує собівартість друку та вартість володіння пристроєм. Вартість Epson WorkForce Enterprise WF-C20590 можна порівняти з монохромними продуктивними лазерними пристроями – але WorkForce Enterprise WF-C20590 друкує в кольорі! Ще однією особливістю Epson WorkForce Enterprise WF-C20590 є спеціальні умови розширеної гарантії Parts Warranty+ Lite, яка включає заміну усіх ресурсних вузлів, у тому числі друкувальної голівки впродовж гарантійного терміну. Така гарантія дає змогу клієнтам уникнути непрогнозованих витрат та впевнено планувати виробничий цикл. Після закінчення терміну гарантії, Parts Warranty+ Lite може бути подовжена за бажанням клієнта.

Основні технічні характеристики EPSON WORKFORCE ENTERPRISE WF-C20590:

  • швидкість кольорового друку – 100 стор./хв. (А4);
  • роздільна здатність друку – 600×2400 dpi;
  • щільність паперу – 60-350 г/м2;
  • макс. формат паперу: в основних лотках – 297×420 мм, в лотку з ручною подачею – 330×1200 мм;
  • макс. площа друку – 329×1200 мм.

Більше інформації на сайті: www.epson.ua

«Існуюче обладнання більш ефективне за великих накладів й друку однотипних замовлень, тоді його не треба переналаштовувати. А перевага струменевого
продуктивного багатофункціонального пристрою Epson WorkForce Enterprise WFC20590 – це швидка зміна завдань без додаткових налаштувань», - зазначає Євген Шульга.

ОЧІКУВАНА УНІФІКАЦІЯ ВІДБУЛАСЯ

У «Сімпатік Груп» вирішили: БФП з продуктивністю до 144 стор./хв. буде використовуватися для друку великих накладів продукції, які вкладаються до кожної посилки. Обсяг друку на цьому пристрої складатиме близько 1 млн сторінок на місяць. А на струменевих БФП Epson WorkForce Enterprise WF-C20590 буде друкуватися орієнтовно по 400-600 тис. сторінок на місяць. Від решти парку монохромних пристроїв в компанії вирішили відмовитися.

Вже перший встановлений в «Сімпатік Груп» БФП Epson WorkForce Enterprise WF-C20590 замінив два лазерні принтери з продуктивністю 90 стор./хв.

«Epson WorkForce Enterprise WF-C20590 вразив нас можливістю послідовного безперервного друку персоналізованої інформації в офсетний наклад, – розповідає Олена Романенко. – Для Epson WorkForce Enterprise WF-C20590 надмірна вологість відбитків офсетного друку не становить проблеми! А от лазерні принтери доводиться додатково переналаштовувати, бо нерідко трапляються заминання, тобто підвищувався відсоток браку».

Остаточний склад друкарського парку, за словами Олени Романенко, буде визначатися після встановлення та успішної роботи другого принтера Epson WorkForce Enterprise WF-C20590. У «Сімпатік Груп» дуже багато різнопланової поліграфії, й трапляється потреба оперативно персоналізувати 3-5 різнопланових вкладень для одного відправлення. Керівництво «Сімпатік Груп» розуміє, що використання кольору для персоналізації може збільшити конверсію, тому компанія буде обов’язково тестувати кольорові персоналізовані звернення на Epson WorkForce Enterprise WF-C20590.

ДОДАТКОВІ ПЕРЕВАГИ EPSON WORKFORCE ENTERPRISE WF-C20590

Як ми вже зазначали, «Сімпатік Груп» позиціонує себе як компанія Wellness. Тому екологічність Epson WorkForce Enterprise WF-C20590 стала ще одним важливим аргумен-
том на користь покупки пристрою. Матеріал при друці не нагрівається (бо друкувальна голівка не рухається, немає грубки, сушка відбитків проводиться вентиляторами), це зменшує вуглецевий слід та суттєво економить електроенергію. У порівнянні з лазерними БФП в Epson WorkForce Enterprise WFC20590 немає низки витратних матеріалів (грубки, колотронів, фотобарабану, стрічки переносу, зарядних роликів), отже, їх не треба утилізувати.

Олена Романенко зазначає, що Epson WorkForce Enterprise WF-C20590, за продуктивності 100 відб./хв., витрачає у 10 разів менше енергії, ніж лазерний принтер з аналогічною продуктивністю, бо не має вузла припікання тонера (грубки), а друк відбувається пігментними чорнилами. Тому робота обладнання не супроводжується шкідливими випарами.

Крім того, навіть при друці на пористих недорогих матеріалах, в т.ч. вторинної переробки, чорнила не проникають глибоко до структури паперу, закріплюючись на поверхні: зображення не розтікається і виходить досить яскравим.

Epson WorkForce Enterprise WF-C20590 друкує на широкому спектрі носіїв щільністю 60-300 г/м2. В «С-Логістик» препринт проводиться, як правило, на офсетному папері
щільністю 80-100 г/м2, але при тестуванні друк відбувався й на газетці 45-50 г/м2. Останне можливо, бо у БФП Epson немає нагрівальних елементів. Крім того, пристрій оснащено додатковою парою поліуретанових та голчастих роликів, які дуже
добре подають тонкий і пухкий папір, без будь-яких застрягань.

Олена Романенко не виключає, що в майбутньому на Epson WorkForce Enterprise WF-C20590 відбуватиметься й персоналізація конвертів, якщо це буде рентабельно.

«Рішення Epson на 100% відповідає нашим задачам. Але я вважаю, що на будь-якому виробництві має бути різнопланова техніка, тому що сьогодні такі вимоги ринку. Ми повинні мати змогу запустити будь-яке замовлення, не витрачаючи часу на переналаштування, переформатування своєї роботи: відкрити лоток, покласти поліграфію, запустити файл з комп’ютера на друк. Зараз існуючий парк обладнання використовується ефективно. Наша продуктивна система лазерного друку може персоналізувати великі наклади документів з декількох лотків. Друкар контролюватиме процес друку, але одночасно друкуватиме невеликі партії продукції на Epson WorkForce Enterprise WFC20590», – каже Олена Романенко.