НАСИЧЕНА ПРОГРАМА


Назва статті трохи вужча за слоган цьогорічної виставки «Кейс рекламіста», оскільки охопити увагою всі ті заходи і продукти, які презентували на виставці, складно – 9 різних експозицій, понад 130 експонентів, серед яких – польська компанія NotedEco, 2 доби конференцій: окрім анонсованих редакцією журналу Print+ «Інновації в поліграфії» та «Інновації в упаковці», також відбулися конференції «REX Art», «Crafts Marketing або Маркетинг суто для фермерів та майстрів» та окремі семінари від компаній «СофтПресс», «AR Browser» та «Сьоме небо». Завдяки зусиллям організаторів та експонентів вдалося зібрати декілька тисяч відвідувачів, які справді були як на стендах, так і на заходах, активно цікавилися новинками, фотографувалисяm та ділилися враженнями.


REX І МАРКЕТИНГ: МАЙЖЕ СИНОНІМИ

Організатори виставки Rex цього року активно публікували новини вже від початку літа, саме тоді з’явилися перші повідомлення про концепцію цьогорічної виставки. Активне просування Rex 2018 у соціальних мережах, зокрема і через Facebook, мало значну ефективність не лише для самої виставки, але й для її учасників. Варто відзначити що й чимало компаній цього року досить професійно підійшли до просування виставки. Серед інструментів, якими цього року послуговувалися учасники виставки для привернення уваги аудиторії, – новини на сайті виставки та у її інформаційних партнерів і таргетована реклама, розрахована на потенційну аудиторію, у соціальних мережах. Під час Rex відбувалися конкурси, екскурсії на виробництво друкарень, семінари, що допомогло учасникам зібрати свою цільову аудиторію у межах локації.


Команда друкарні «Карбон-Сервіс»

    

Після виставки компанії публікували прес-релізи, фотозвіти, відеопрезентації, а також розсилали спеціальні пропозиції клієнтам, які залишили візитівки на стендах. На думку багатьох компаній, ефективно працюють публікація новин про участь у виставці на власному сайті з конвертацією у соціальні мережі, детальний опис продуктів та послуг, які можна побачити саме на виставці. Окрім постів-запрошень у соціальних мережах компанії публікували фото стендів.

  
Стенд компанії «Весна»

Конкурси – ще один ефективний інструмент для активізації аудиторії, він краще працює тоді, коли ви пропонуєте товар цінний, корисний та брендований. Попри те, що маркетингових стратегій апробовано компаніями-учасниками виставки чимало, залишаються компанії, які не користуються маркетинговими інструментами для залучення аудиторії, але при цьому беруть участь у виставці.

  
Стенд «Starcard»                                                                                  На стенді «Паперового змію» були представлені всі компанії холдингу

Закономірно, що для таких клієнтів Rex працює лише тоді, коли представлені компанії-конкуренти, а це відбувається не завжди. Тож можна підсумувати, що без ефективного маркетингу не вдасться здобути ліди і окупити вартість стенду.

  
Відкриття стенду друкарні Wolf                                                            Чимало компаній представляли на Rex матеріали для друку


НОВОРІЧНИЙ НАСТРІЙ ПЕРЕД «ВИСОКИМ СЕЗОНОМ»


Практично всі учасники Rex, які продають устаткування, матеріали для поліграфії чи надають друкарські послуги, наголошували, що виставка фактично знаменує початок активної роботи перед Новим роком: поступово зростає кількість замовлень на поліграфічну продукцію, а рекламно-поліграфічні компанії активніше купують обладнання та витратні матеріали. А ще наступного року відбуватимуться вибори Президента України, тож рекламістам значно додається роботи. За словами респондентів, відвідувачі активно цікавилися саме новорічними сувенірами, зокрема календарями, сувенірною продукцією та пакованням.


Президент компанії «Весна» Олександр Шойхет стверджує, що серед відвідувачів виставки – значна кількість представників рекламних агенцій, які є посередниками і шукають надійних партнерів для співпраці: «З боку таких відвідувачів було чимало питань щодо умов виконання, доставки та ціни продукції. Зі свого боку можу сказати, що ми маємо успішний досвід співпраці з посередниками та замовниками з усієї України». Юлія Олійник, трафік-менеджер Starcard, розповіла, що багато відвідувачів запитують, що таке збірні наклади (навряд чи це були рекламісти), однак були й інші питання: «Багато компаній нині прагнуть все робити онлайн і в нас запитували, чи є у нас онлайн-система подачі макетів. Так, вона у нас є, і вона працює. Ми активно співпрацюємо з рекламними агенціями, бо пропонуємо офсетний друк за демократичною ціною».

  
Команда стенду XY-Z.pro                                                                       Традиційно бере участь у Rex компанія «Громада інформ»


Святкова атмосфера панувала на стенді сервісу XY-Z.pro – власне на виставці відбулася презентація e-commerce майданчика, який створений суто для продажів онлайн. Тож у компанії була нагода поспілкуватися з потенційними клієнтами сервісу, показати наочно роботу сервісу на інтерактивному екрані та продемонструвати його потенціал. Засновник XY-Z.pro Павло Дубровін стверджує: «Сервіс передусім цікавить вибагливих клієнтів і професійних виробників поліграфічної та сувенірної продукції, а ще зовнішньої реклами. Ми прагнемо, щоб кожна компанія отримувала максимальний прибуток з тієї діяльності, яка в неї вдається найкраще, а не була змушена братися за всі замовлення». У цьому році з окремим стендом на виставці була представлена компанія NotedEco з польського міста Познань. Януш Стефко, менеджер з експорту компанії розповів, що компанія NotedEco, виробник наборів стікерів та іншої паперової поліграфії налаштована повноцінно вийти на український ринок збуту зі своєю продукцією – паперовими сувенірними наборами стікерів.


ВЕЛИКІ СТЕНДИ – ВЕЛИКІ АМБІЦІЇ: ПОСТАЧАЛЬНИКИ ОБЛАДНАННЯ НА T-REX

  
Як і завжди, на стенді Print+ було представлено всю палітру наших продуктів


Не можемо оминутиувагою значне пожвавлення постачальників обладнання, які були представлені на T-Rex. Цього року стенди компаній-постачальників обладнання були значно більшими, ніж стенди сувенірних компаній. Однак стратегії просування обладнання компанії обрали різні. Компанія Konica Minolta Ukraine зосередилася на просуванні цифрового обладнання Konica Minolta через демонстрацію зразків друкованої продукції на обладнанні, встановленому в шоу-румі компанії. Продукт-спеціаліст Валентина Малишева вважає, що такий підхід виправданий: «Споживачам цікавий саме кінцевий результат, а не обладнання, на якому воно надруковане». Окрім участі в конференціях, організованих журналом Print+, компанія провела семінар «Упаковка, що продає» у межах конференції «Crafts Marketing, або маркетинг суто для фермерів та майстрів».


  
Mediaprint традиційно продемонструвала чимало обладнання для друку на тканині

«Медіапрінт Україна» на Rex презентувала унікальні для ринку технології широкоформатного друку. Вперше в Україні було продемонстровано новий рулонний УФ-принтер з функцією контурної різки Mimaki UCJV300-160, який може використовуватися не лише для виготовлення зовнішньої реклами, але й рекламної поліграфії та паковання та може друкувати різними типами чорнил (сольвент, екосольвент, сублімація).

  
Друкарня «Інтертехнодрук» входить до складу холдингу «Паперовий змій»; VIP Print серед постійних учасників виставок рекламного спрямування


На виставці також було продемонстровано LED-принтер Mimaki UJF-3042FX, формату А3, бюджетний принтер для прямого цифрового друку на білих і кольорових бавовняних футболках Polyprint ShorTee (Греція), термопрес GeoKnight (США) і Amazon PN1 (Китай), рулонний ламінатор MEFU MF-1700M1 (Китай) з параметрами робочого столу 1,6х2,5м. Філіп Купін, директор «Медіапрінт», вказує, що компанія щороку до T-Rex готує спеціальні пропозиції та пропонує обладнання, яке буде цікавим не лише компаніям, які починають працювати на ринку широкоформатного друку, а й компаніям, які прагнуть розширити спектр пропонованих послуг: «На нашому стенді представлено три основних напрямки – широкоформатний друк, сублімаційний друк, зокрема, обладнання для термопереносу та УФ-друк. Окрім того, ми почали співпрацю з компанією Veika, тож нині ми пропонуємо ознайомитися зі зразками друку унікальних шпалер, для виготовлення яких використовувалася технологія Dimense».

  
Стенд компанії LPS                                                                                 Стенд компанії Orly

Компанія LPS на своєму стенді презентувала гібридний УФ-принтер FLORA XTRA 2000HUV з шириною друку до 2 м, сольвентний принтер LIYU Maxima PZR-KV, оснащений 8 друкарськими голівками Konica Minolta 512i/30pl, сольвентний принтер LIYU Maxima PZG та екосольвентний принтер ProfiJet 320TS. Єгор Миронов, маркетолог LPS, вказує, що екосольвентний друк і досі залишається найдешевшим варіантом для друку зовнішньої реклами, тож користується попитом на ринку.

Компанія «Orly» також презентувала обладнання для сольвентного друку GZM 3204 SG, але на стенді було представлено й обладнання для сублімаційного друку GZX 2004, розраховане на компанії, які лише планують розпочати бізнес з виготовлення зовнішньої реклами. Євгенія Кіреєва, співзасновниця «Orly» вказує: «GZM 3204 SG демонструє фотографічну якість. Здебільшого замовлення, надруковані на цьому обладнанні, використовуються як матеріали для зовнішньої реклами».

  

«Шульце Поліформ» цього року вдесяте брала участь у виставці. На стенді компанії було презентовано обладнання для термопереносу на різну сувенірну продукцію. Поряд знаходився стенд компанії «7 небо», яка цього року організувала семінар «Демонстрація можливостей нового текстильного принтера Epson Surecolor SC-F2100».

                                                                                                           На стенді компанії «7 небо» – текстильне обладнання Epson та зразки друку

  
Нетривіально поставилася до оформлення виставкового стенду компанія Start-Poligraf;          Напередодні календарного сезону

  
Учасники Rex з вигадкою поставилися до оформлення експозицій                 Быть яркими!

В ОЧІКУВАННІ ВАУ-ЕФЕКТУ


Традиційно думки учасників REX про виставку різняться: частина учасників вважають, що виставка пройшла для них вдало та навіть говорять про зацікавлення з боку потенційних клієнтів, але серед учасників є компанії, які заявили про те, що серед відвідувачів виставки потенційних клієнтів для них обмаль. Ми все ж звернулися до компаній, на стенді яких був справжній аншлаг.

   
Зразки продукції на стенді компанії «Август Трейд»

 
Переможиця розіграшу від компанії «Абрис Принт»

  

«Стенд компанії Флексімікс»

Яскраво в цьому році на Rex була представлена друкарня «Абрис Принт», в якої значний досвід участі в рекламних виставках. На стенді друкарні щодня проводився розіграш призів: переможці отримували настільні ігри та комплекти солодощів. Родзинкою стенду компанії-постачальника паперу «Август Трейд» став червоний полігональний Rex з паперу, який «проривався» зі стенду сусідів компанії. Окрім того, на стенді компанії було представлено #августбук, книгу про папери, які здатні зробити книжкове видання приємним для очей і на дотик.