Шостого листопада у парк-готелі «Голосієво» відбулося святкування десятиріччя провідної друкарні цифрового друку в Україні «Карбон-Сервісу».

Чарівна ведуча й господиня вечора комерційний директор «Карбон-Сервісу» Катерина Смєхова привітала присутніх й запросила на сцену власника та керівника друкарні Юрія Якимчука, який подякував гостям та зазначив: найважливіше, що є в компанії, — це колектив. Адже декілька провідних співробітників «Карбону» (Катерина Смєхова, Роман Сердюк, Людмила Шклярук) працюють у ньому від самих витоків.

Власник та керівник друкарні "Карбон-Сервіс" Юрій Якимчук

Інше надбання «Карбону», звичайно, замовники, без яких розквіт друкарні важко собі уявити.

Надалі «Карбон-Сервіс» з ювілеєм привітали представники декількох партнерів друкарні.

Зокрема, директор департаменту сервісу ДП «Коніка Мінолта Україна» Владислав Горбань зазначив, що друкарня розвивається попри усі кризи й повсякчас впроваджує новітні іноваційні рішення, адже саме це – основний шлях протидіяти кризам.

Директор департаменту сервісу ДП "Коніка Мінолта Україна" Владислав Горбань

Владислав яскраво розповів про минуле та сьогодення Konica Minolta, навівши низку цікавих фактів: компанія знана у світі не лише як виробник друкарського устаткування або програмних продуктів для поліграфії – інші напрямки її діяльності, скажімо, оснащення планетаріїв або виготовлення високоточного устаткування для різних галузей промисловості.

Попередниця ДП «Коніка Мінолта Україна» «Мінолта Трейдінг Україна» почала працювати на теренах нашої держави ще 1989 року. Сьогодні ДП «Коніка Мінолта Україна» — провідний постачальник устаткування для продуктивного цифрового друку та офісного друку. Їй належить 48% ринку кольорових друкарських пристроїв та понад 50% — монохромних пристроїв формату А3. Сім років поспіль компанія випереджає конкурентів за обсягом продажів продуктивних друкарських машин.

У Konica Minolta навіть порахували, скільки важить літера, надрукована у цифровий спосіб. Й, відповідно, дізналися, скільки умовних літер можливо надрукувати тонером, що продається замовникам компанії щомісяця: близько 40 мільярдів!

Уявіть – на контрактах, що обслуговуються силами ДП «Коніка Мінолта Україна», щодня друкується понад 1 млн відбитків, а час безперервної роботи таких систем становить – 99,7%. Не дивно, що український офіс входить до ТОП-10 кращих європейських офісів Konica Minolta.

Під час виступу Владислав подарував команді «Карбона» квест, що має ще більше згуртувати й без того чудовий колектив друкарні (інженер ДП "Коніка Мінолта Україна" Юрій Лук'янченко, директор департаменту сервісу ДП "Коніка Мінолта Україна" Владислав Горбань)

Видавець журналу Print+ Ігор Агарков теж привітав колектив «Карбону», зазначивши, що завдякі співпраці з компанією редакції вдається краще тримати руку на пульсі ринку цифрового друку в Україні. У своїй презентації Ігор розкрив різні аспекти розвитку світового та українського ринку цифрового друку, навів цікаві дані щодо обсягів продажу устаткування, сегментації ринку, пріоритетних напрямків інвестування та очікувань українських цифровиків.

Завдяки діяльності «Карбон-Сервісу» та компаній, що вдало або не зовсім копіюють моделі роботи цієї друкарні, на ринку поступово узвачаюється термін «київська модель цифрового друку». Адже певне коло друкарень свідомо працює переважно з рекламними агенціями та друкарнями, роблячи акцент на вартості послуг та максимальному обсязі залучених замовлень.

Втім, успішних підприємців серед тих, хто пішов таким шляхом, не так вже й багато. Юрій Якимчук без сумніву – один з найуспішніших. Бо в компанії чудово розуміють ті чинники, що дають змогу бути успішними – і вартість послуг не найважливіша складова впевненої ходи «Карбону». Якість, відповідальність, високий рівень автоматизації процесу, дублювання технологічних процесів, передбачуваний результат у друці, повага до замовників… насправді рецепт успіху у дотриманні цих складових.

Ми знаємо, про що говоримо. Наведемо звичайний приклад. 22 вересня десь о 20-00 ми підписали до друку 12 випуск каталогу «Поліграфія України». Звичайно, на перший день роботи Rex надрукувати офсетний наклад ніяк не встигали. Втім, цифровий наклад – аж легко. Десь о восьмій ранку нам зателефонував завідувач виробництва (він же головний технолог) «Карбон-Сервісу» й висловив незадоволення, мовляв, він вже привіз на виставку сотню каталогів (майже триста сторінок до речі, частина кольорова, декілька вклейок), а нас незрозуміло, де носить… Моторні люди!

Перш ніж розпочав свій виступ менеджер з маркетингу українського представництва Arctic Paper Андрій Мартиненко, Катерина Смєхова вставила ремарку: «Телефонує якось однокласник, що зовсім не розуміється на поліграфії, й говорить «Хочу, щоб було гарно надруковано… на Munken»… десь почув про цей папір»…

Arctic Paper – один з найбільш відомих виробників паперу для поліграфії у Європі, а також є другим за обсягом виробництва книжкового паперу. Компанія має п’ять основних родин паперу – Munken, Amber, Arctic, G-Print, Pamo, а нещодавно вийшла на ринок пакувальних матеріалів з брендом AP-Tec.

Amber Graphic – це папір, з яким легко працювати. Amber Preprint містить до 80% евкаліптового волокнаі тому досить стабільний у друці та може застосовуватися як в офсетному друці, так і в цифровому. Amber Volume – офсет з підвищеною пухкістю – застосовується зазвичай у публікаціях освітнього характеру.

Munken – це папір, що дражнить почуття й тішить природу. Папір Munken виготовляється на одній з найбільш екологічних фабрик світу. Для виготовлення кілограму Munken використовується лише близько 4 литрів води (зазвичай для виготовлення 1 кг паперу використовується близько 10 літрів води). Саме папір Munken використовує «Карбон-Сервіс» у своїй лінійці фотобуків.

Родина Munken включає в себе чотири сорти книжкового паперу (Premium White, Premium Cream, Print White, Print Cream) та шість дизайнерських: Munken Pure, Pure Rough, Lynx, Lynx Rough, Polar, Polar Rough.

Менеджер з маркетингу українського представництва Arctic Paper Андрій Мартиненко

До асортименту крейдованих паперів Arctic входять матовий папір Arctic Matt та напівматовий Arctic Silk+, а також родина пухких матових паперів Arctic Volume Range. До неї належать Arctic Volume White зі стандартною білизною, Arctic Volume HighWhite з підвищеною білизною, а також Arctic Volume Ivory з приємним кремовим відтінком. Інший бренд крейдованого паперу, G-Print, цього року відсвяткував 40-річчя. Йому властива підвищена пухкість та унікальна крейдована поверхня. Цей папір, так само як і Arctic, успішно використовується у цифровому та офсетному друці.

Цікаво, що видання 17 з 25 фіналістів популярного книжкового конкурсу Svensk Bokkonst (проводиться у Швеції) надруковані на паперах Arctic Paper. Інші подібні приклади, які навів Андрій, – книжкові конкурси у Чехії та Прибалтиці, де видання-переможці теж, як правило, друкуються на Arctic Paper.

Андрій Мартиненко розповів про арт-проекти Arctic Paper: «Art Workers», “Munken Art Workshop”, «Munken Heart Works – місця, які надихають» (нагадаємо – у цьому арт-проекті використано чотири роботи митців з України). Цього року Arctic Paper підготувала новий проект – «Paper is for real» («Папір – це по справжньому). У ньому компанія апелює до органів чуття людини (крім традиційних, це інтуїція, яку допомагає застосовувати Munken).

Щороку Arctic Paper випускає лімітовану серію ексклюзивних щоденників, що допомагають їхнім власникам розвивати творчі здібності.  

Наприкінці презентації Андрій Мартиненко коротко зупинився на співпраці Arctic Paper з виробниками цифрового устаткування й, зокрема, з Konica Minolta. Крім того, Arctic Paper випускає окрему серію Amber Highway для високошвидкісного струменевого друку.

Й нарешті Андрій анонсував появу наступного року паперу Munken Kristall, який, з показником ISO 112, стане найбілішим в родині паперів Munken (сьогодні ці регалії належать паперу Munken Polar – показник білизни ISO 109).

Фахівець компанії "Август-Трейд" Варвара Власюк: «Завдяки таким клієнтам ми зростаємо»

Чисельним було на святкуванні ювілею «Карбону» представництво «Август-Трейда», провідного постачальника дизайнерських паперів та картонів в Україну. Фахівець компанії Варвара Власюк подякувала Катерині Смеховій за лікбез у поліграфії, що був колись потрібен Варі як менеджеру-початківцю. «Завдяки таким клієнтам ми зростаємо», — зазначила Варвара.

Настав час й познайомити гостей з усім колективом «Карбон-Сервісу». Під гучні оплески на сцену було запрошено керівника IT-проектів та співвласника друкарні Андрія Якимчука, фахівців відділу продажів, рекламного відділу, відділу дизайну на чолі з Анастасією Литвиненко, головного бухгалтера «Карбону», увесь виробничий відділ «Карбону» на чолі з завідувачем виробництва Романом Сердюком та його заступником Ігорем Строгим (друкарі цифрового друку, представники офсетного напрямку, постдрукарського напрямку…).

Андрій Бабенко - фахівець з каширувальних робіт, фахівець постпресу Святослав Кривонос, Наталія Клокун - менеджер, Тимофій Гошоватюк - провідний дизайнер, Людмила Шклярук - головний менеджер, Андрій Якимчук - керівник ІТ-проектів, керівник Юрій Якимчук, Наталія Неверовська - спеціаліст постпресу, фахівець рекламного відділу Генадій Сниткін, Роман Сердюк - головний технолог, Катерина Смєхова - комерційний директор, оператор цифрового друку Ярослав Кривонос, заступник головного технолога - Ігор Строгий, Вікторія Євченко — менеджер, керівник відділу цифрового друку Олександр Яремич, старший оператор цифрового друку Віталій Гоша, оператор різальної машини - Андрій Білоус

Наталія Бердник - фахівець рекламного відділу, Наталія Неверовська — фахівець з постпресу, Людмила Шклярук - головний менеджер, Катерина Смєхова - комерційний директор, Наталія Клокун - менеджер, Вікторія Євченко - менеджер, Мирослава Кисла - рекламний відділ

Спеціаліст постпресу Святослав Кривонос, спеціаліст рекламного відділу Генадій Сниткін, старший оператор цифрового друку Віталій Гоша,
оператор цифрового друку Ярослав Кривонос, керівник Юрій Якимчук, керівник відділу цифрового друку Олександр Яремич, керівник офсетного напрямку Дмитро Губар Дмитро, спеціаліст постпресу Олександр Гвяздов

Керівник офсетного напрямку Дмитро Губар, менеджер Вікторія Євченко, спеціаліст постпресу Олександр Гвяздов

Андрій Якимчук - керівник ІТ-проектів, Катерина Смєхова - комерційний директор, керівник Юрій Якимчук

Наталія Клокун - менеджер, Вікторія Євченко - менеджер, Лариса Лисюк - головний бухгалтер

Вікторія Євченко - менеджер, Наталія Клокун - менеджер, заступник головного технолога - Ігор Строгий, Людмила Шклярук - головний менеджер

Денис Бутенко - дизайнер, Катерина Смєхова - комерційний директор, Тимофій Гошоватюк - провідний дизайнер

Наталія Клокун - менеджер, Вікторія Євченко - менеджер, Роман Сердюк — головний технолог, Катерина Смєхова - комерційний директор,
Людмила Шклярук - головний менеджер

Андрій Якимчук - керівник ІТ-проектів, Роман Сердюк - головний технолог, керівник Юрій Якимчук

Андрій Якимчук - керівник ІТ-проектів, Людмила Шклярук - головний менеджер, керівник Юрій Якимчук

Анастасія Литвиненко - керівник відділу дизайну, Людмила Шклярук — головний менеджер, Наталія Клокун - менеджер

Катерина Смєхова з гостею Олею Совою

Старший оператор цифрового друку Віталій Гоша, керівник відділу цифрового друку Олександр Яремич, оператор цифрового друку Ярослав Кривонос

Усі карбонівці взяли участь у одній з найприємніших частин гала-вечора: лотереї, у якій розігрувалися цікаві призи, що без сумніву стануть у пригоді переможцям. Зокрема, йдеться про 20%-30% знижки на виготовлення квартальних календарів, фіксовані знижки на будь-яке друкарське замовлення за умови певної його вартості, макети календарів, візиток, флаєрів, комплекти візитівок, безкоштовні кур’єрські доставки, безкоштовні друк флаєрів, виготовлення папок у цифровий спосіб, макети фотобуків.

Головний приз – відпочинок на чудовій віллі у Карпатах для переможця PrintStore Group витягнув Ігор Агарков…

Приємно, що до кола компаній, яким «Карбон-Сервіс» подарував можливість безкоштовно замовити 50 квартальних календарів («Август-Трейд», «Баден Проект», ДП «Коніка Мінолта Україна», Arctic Paper) увійшла й редакція Print+. Дякуємо!

Команда "Август-Трейда" з Катериною Смєховою

Згадані в попередньому абзаці компанії надали гостям презентації й власні призи. Зокрема, Arctic Paper пошанувало декількох гостей комплектами блокнотів, виготовлених з шести різновидів паперу Munken, а також подарувала посібники «Паперова майстерня».

У свою чергу, «Август Трейд» порадувала декількох переможців лотереї знижками на придбання дизайнерських картонів, наборами дизайнерських паперів для тестового та звичайного друку.

«Баден проект» надала для переможців лотереї три подарункові сертифікати на суму від 500 грн до 1000 грн: мабуть, стануть у пригоді до календарного сезону.

У розіграші призу від ДП «Коніка Мінолта Україна» офісного принтера Konica Minolta bizhub 20 пощастило компанії «Поліфлекс».

Не лишилася осторонь й наша редакція – п’ятеро переможців лотереї одержали безкоштовну річну передплату на Print+, десятьом ми подарували каталоги «Поліграфія Україна». Інші наші призи – реклама на звороті вклейки «Карбон-Сервісу» в нашому журналі, банер на сайті http://printus.com.ua/ та в традиційній html-розсилці Соціальної мережі поліграфістів.  

 

**

Приємні конкурси та сюрпризи було продовжено й під час традиційно найбільш очікуваної частини будь-якого івенту – неформальної :). Вигадки вистачало й тут. Зокрема, потішив гостей конкурс на кращу поліграфічну історію. А справжньою відвертістю стали конкурси на кшталт «Надрукуй себе сам…» або «Поламінуй себе сам…» Мовляв: приходьте й робіть свої замовлення на нашому устаткуванні. А насправді – не така це вже й проста річ зробити замовлення. До того ж такі конкурси – зовсім нетривіальні й викликають довіру.

 

***

Ще раз вітаємо колектив друкарні «Карбон-сервіс» з ювілеєм. Сподіваємося, не останнім. Завдяки цій компанії учасники ринку поліграфії усвідомлюють, що на цифровому друці можна непогано заробляти, й цей напрямок бізнесу може бути досить цікавим. Особливо якщо розвивати його з розумом та повагою до чисельного кола замовників.