Мімакі запропонує відвідувачам уявлення про інженерну досконалість і продемонструє технології та рішення, які підтримують продуктивність і прибутковість поліграфічної, промислової та текстильної промисловості.

Mimaki Europe святкує цього року 20-річчя. Смілива, захоплююча тема, обрана Mimaki на drupa — «Ми — майбутнє друку» — підкреслює новаторську роль компанії у формуванні курсу індустрії цифрового друку за останні 20 років і відзначає її зобов’язання стимулювати інновації в наступні роки.

Поряд із своїми передовими технологіями Mimaki продемонструє, як рішення компанії можна інтегрувати в найпередовіші виробничі середовища Industry 5.0 для покращеної автоматизації, коли робототехніка та інші розумні машини працюють разом з людьми. Стійкість також буде важливою темою для Mimaki на drupa. Компанія представить свої останні інновації, ініціативи та практики, спрямовані на підтримку сталого розвитку галузі та суттєве покращення екологічного сліду як клієнтів, так і самої Mimaki.

Бачення Mimaki щодо більш сталого майбутнього буде очевидним у всьому асортименті на drupa. Компанія продемонструє свою останню новаторську технологію УФ-друку, розроблену, щоб допомогти користувачам зменшити споживання енергії, мінімізувати викиди ЛОС і утворювати менше відходів.

Серед рішень із поточного портфоліо продуктів Mimaki — нещодавно випущений UCJV330-160, інтегрований принтер/різак для вивісок, який має інноваційну функцію 2,5D-друку для створення ефектів тиснення. Також в центрі уваги на стенді Mimaki будуть принтер JFX600-2513 і ріжучий плотер CFX-2513 — повне промислове рішення для друку та різання. Розширюючи асортимент ріжучих плоттерів Mimaki, CFX-2513 є висококласним великоформатним рішенням для різання, яке працює з підвищеною швидкістю та ефективністю.

Mimaki також продемонструє свій асортимент для прямого друку на об’єктах, вкл. UJF-6042 MkII e, з 360° друком за допомогою пристрою Kebab HS. Примітно, що два УФ-принтери промислового класу UJF-7151 plusII працюватимуть разом із роботизованою рукою, підкреслюючи прихильність Mimaki до вирішення майбутніх тенденцій друку, зокрема автоматизації, і демонструючи, як рішення Mimaki можуть легко інтегруватися в автоматизовані робочі процеси.

Для текстильного сегменту Mimaki представить TxF300-75 для прямого друку на плівку (DTF), який набирає популярності в останні роки. Крім того, Mimaki представить революційний Neo-Chromato Process, перший у світі в циклічній текстильній технології. Дозволяючи повторно використовувати раніше пофарбований поліефірний текстиль, цей процес усуває потребу в спалюванні та зменшує споживання енергії, пов’язане з переробкою, завдяки знебарвленню поліефірного текстилю, який був пофарбований за допомогою сублімаційної технології.

Стійкість, співпраця та інклюзивність також є ключовими для бачення Mimaki: одним із прикладів є співпраця компанії з індійським фондом Tiny Miracles. Фонд, створений для працевлаштування та підтримки жінок у місцевих громадах, вироблятиме екологічно чисті бавовняні сумки під брендом Mimaki спеціально для drupa, призначені для повторного використання.

Крім того, захоплююча виставка надихаючих, яскравих і високоякісних виробів буде представлена у власній «вітрині» Mimaki, створеній спеціально для drupa. Полиці будуть заповнені новими зразками, реальними додатками та продуктами.

Комплексні та надихаючі цілі Mimaki, спрямовані на забезпечення сталого розвитку в галузях, у яких вона працює, будуть основою присутності на drupa.

Марк Вербім, менеджер з управління продуктами, Mimaki Europe, виступить на Touchpoint Textile Forum (пав. 4 – цифрова текстильна мікрофабрика) 4 та 5 червня о 14:30-14:50 з доповіддю «Трансформація текстилю: стійкість через цифровий друк».

Данна Дріон, генеральний менеджер Mimaki Europe з маркетингу та управління продуктами в регіоні EMEA, проводить дискусію drupa cube під назвою «Різноманітні переваги інклюзивного робочого місця» 4 червня о 13.45. Від викликів, з якими можуть зіткнутися жінки в сферах, де домінують чоловіки, до залучення молодого покоління, Дріон розповість, як Mimaki та індустрія друку в цілому можуть сприяти інклюзивності та різноманітності.

«Ми розуміємо, що тривале процвітання нашого бізнесу та бізнесу наших клієнтів залежить від добробуту людей і спільнот, яким ми служимо, — коментує Данна Дріон. — Сталість для нас також охоплює соціальні та економічні аспекти, включаючи підтримку справедливих трудових практик і розширення можливостей громад. Є багато причин для Mimaki, щоб відвідати цю drupa, і ми дуже раді вітати наших клієнтів і потенційних клієнтів з усього світу. Mimaki Europe виповнюється 20 років, тому здається дуже доречною можливість відзначити інноваційний підхід Mimaki на цій глобальній платформі. Представлені продукти сприяють успіху та інноваціям, а технологія, що переглядається, дає змогу зрозуміти мету Mimaki трансформувати галузь завтрашнього дня. Ми дивимось у наступні 20 років, але прямо зараз ми також ведемо відлік до захоплюючого інноваційного шоу, яким drupa обіцяє бути».