Компанії активно розглядають бізнес-альянс для зміцнення основи бізнесу, вкл. розробку надійної системи постачання своєї продукції. Компанії також прагнуть розширити інші бізнес-альянси та продовжити переговори. Основні деталі цих багатообіцяючих дискусій такі:

  1. Закупівельний бізнес-альянс. Вивчення можливості створення спільного підприємства для координації закупівлі сировини та комплектуючих. Орієнтовний графік створення спільного підприємства: 2 кв. 2024 ф.р. Мажоритарний пакет акцій: Fujifilm Business Innovation Corp.
  2. Бізнес-альянс з розробки та виробництва тонерів. Новий низькотемпературний тонер буде дуже доречним і для поліграфістів.
  3. Інші бізнес-альянси. Обговорення та домовленості щодо інших стратегічних співробітництв, пов’язаних із цим бізнесом, будуть розглянуті окремо.

Fujifilm Holdings та Konica Minolta обговорять створення спільного підприємства для консолідації глобальних закупівель компонентів та матеріалів для виробництва БФП та принтерів до кінця вересня, при цьому дочірня компанія Fujifilm Fujifilm Business Innovation, як очікується, володітиме більшою часткою у новій компанії.

Fujifilm та Konica Minolta направлять на підприємство від 100 до 200 співробітників. Мета – розширення масштабів закупівель для зниження витрат та забезпечення стабільного постачання напівпровідників та інших критично важливих компонентів. Fujifilm та Konica Minolta продовжать виробляти та продавати офісні принтери окремо.

Fujifilm та Konica Minolta використовують свої запатентовані технології для розробки нового тонера, який друкує на папері навіть за низьких температур. Економія електроенергії під час використання такого тонера підвищить конкурентоспроможність витратного продукту.

За даними Японської асоціації виробників бізнес-машин та інформаційних систем, торік у світі було продано 3,59 млн одиниць копіювальних апаратів та БФП. Обсяг залишається на 26% нижчим, ніж у 2018 р. до COVID.

Цифровізація бізнес-процесів призвела до зниження попиту принтери. Konica Minolta ухвалила рішення скоротити 2400 робочих місць у рамках корпоративної реструктуризації. За даними американської дослідницької компанії IDC, торік Konica Minolta займала 14% ринку лазерних БФП ф. A3. Компанія посіла третє місце після Canon та Ricoh. Fujifilm Business Innovation, раніше відома як Fuji Xerox, — на шостому місці з часткою 8%.

Fujifilm та Konica Minolta мають намір спрямувати зекономлені кошти від спільного підприємства на розвиток бізнесу. Fujifilm інвестуватиме більше коштів у сегменти охорони здоров’я та виробництва напівпровідникових матеріалів. Konica Minolta буде використовувати оптичні технології, розроблені для її принтерів та камер, для промислових застосувань, таких як створення обладнання для тестування.

«Маючи спільне розуміння проблем, які постають перед бізнесом, дві провідні компанії зможуть взаємно максимізувати переваги завдяки цьому альянсу, — зазначив Тошіміцу Тайко, президент і генеральний директор Konica Minolta, Inc. — Я з нетерпінням чекаю спільної роботи над підвищити ефективність інвестицій і економічну конкурентоспроможність, зміцнити можливості для стабільних постачань, екологічні ініціативи та плани безперервності бізнесу (BCP), а також використовувати потенціал для підвищення стійкості бізнесу як глобальних виробників».

«Поточні дискусії щодо цього бізнес-альянсу мають величезне значення, оскільки ми прагнемо зміцнити свою конкурентоспроможність і розширити глобальну присутність, щоб зробити значний крок вперед, – зазначив Наокі Хама, президент і генеральний директор Fujifilm Business Innovation Corp. — Ми впевнені, що це партнерство створить нову структуру для вдосконалення нашого ланцюжка постачань і побудови надійної основи бізнесу».

За даними Міністерства економіки, торгівлі та промисловості, дев’ять із десяти найбільших світових виробників офісного обладнання базуються в Японії. Що стосується інших галузевих альянсів, Ricoh та Toshiba Tec заявили, що у липні створять спільне підприємство для об’єднання виробництва та розробки багатофункціональних принтерів.