«Ви можете сьогодні впевнено заявити, що задоволені вибором і кращих альтернатив не було? Обгрунтуйте свою думку», — звернулися ми до власника друкарні Юрія Якимчука із питанням щодо вибору саме машин Konica Minolta bizhub Press С1100.
«Так, ми повністю задоволені вибором, машина навіть перевершила наші очікування. Швидкість, якість і навантаження, які вона витримує, вражають, — відповів Юрій Миколайович. — Але сама машина — це нічого, важливий комплексний сервіс, а він у нас на високому рівні. Альтернатив ми й не шукали, багаторічний досвід ефективноі співпраці з Konica Minolta — це дорога й цінна річ».

Print+: Сьогодні аналогічних машин в Україні вже декілька, й, на наш погляд, не всі нові власники мають підстави для інсталяції такого потужного устаткування. Що можете порадити конкурентам й новим компаніям, що прагнутимуть купувати такі машини? Які мають бути підстави, щоб придбати настільки продуктивне та функціональне устаткування?
Юрій Якимчук: Підстави у кожного свої, і вони різні. У кожної компанії власна стратегія розвитку, свої цілі та потреби. Можна лише зауважити, що таке обладнання точно не для друку пари сотень листочків на добу, ну і головне – пам’ятати, що будь яка машина без команди — це лише металобрухт.

Print+: Які основні підсумки експлуатації Konica Minolta bizhub Press С1100 в «Карбон-Сервісі»? Ви задоволені кількістю відбитків, якістю, можливостями машини тощо?
Ю. Я.: Лише в сезон машина надрукувала понад півтора мільйона відбитків. Цьому результату сприяло те, що машина має сталу швидкість друку на папері будь-якої маси — аж до 350 г/м2. Також ця машина, завдяки новому тонерові й відлагодженій роботі з RGB-профілями забезпечує високу якість друку фотозображень, й відтепер ми можемо запропонувати послугу виготовлення фотобуків.

Print+: На початку травня ви інсталювали ще одну машину Konica Minolta bizhub Press С1100. Якими були ключові передумови та мотиви інсталяції? Ви впевнені, що вкладення відіб’ються у підсумку, як це було із першою машиною?
Ю. Я.: Другу машину придбали, бо були задоволені досвідом експлуатації першої (аналогічної) машини, а з іншого боку додаткове устаткування придбали через виробничі потреби. Для стабільної та безперервної роботи потрібно дублювати обладнання, адже воно у будь-який час може вийти з ладу. І регулярного сервісного обслуговування ніхто не відміняв. Зауважу, що цього року обсяги цифрового друку в нас зросли на 30%, тому придбання другоі С1100 було просто необхідним.
Вкрай важливе й те, що тепер «Карбон-Сервіс» став найпродуктивнішою і найстабільнішою цифровою друкарнею в Україні, ну а якість друку завжди перебувала на найвищому рівні.
Інвестиціі, за нашими підрахунками, відіб’ються до кінця року.

Print+: Ви будете прагнути опанувати нові ринки?
Ю. Я.: Ми активно розвиваємо напрямок роботи з фотографами і працюємо над створенням представництв у регіонах.

Print+: Торік ви передали машину на умовах оренди (із збереженням умов FSMА) до Рівного. Ви придбали другу машину Konica Minolta bizhub Press С1100. Чи означає це, що створюватимете ще одну філію або вступатимите у ділові стосунки на умовах передачі в оренду з новими компаніями з регіонів.
Ю. Я.: Ту машину Konica Minolta bizhub Press С6000, котра зараз працює у «Карбон-Сервісі», ми плануємо залишити, на одній площадці у нас буде працювати три повноколірні машини, загальною потужністю до 260 копій на хвилину. А для відкривання наступних представництв будемо купувати додаткове обладнання.

Print+: «Карбон-сервіс» завдає ритм розвитку ринку В2В в масштабах принаймні Києва. Чи продовжуватимете надалі дотримуватися гнучкої цінової політики та проводити чисельні акції, чи оберете стратегію поступового підвищення вартості?
Ю. Я.: Можливо, ми завдаємо ритм і в масштабах країни, наші цінові моделі і пропозиціі активно копіювали друкарні Запоріжжя, Львову, Харькова :). У короткостроковій перспективі ми будемо застосовувати стратегію ще більш гнучкої ціновоі політики, з чисельними акціями і цікавими пропозиціями.

Print+: Вам вистачає динаміки на ринку цифри? Не нудно працювати? Ви сьогодні реагуєте на зміни на ринку? Чи відчуваєте. що ринок певною мірою підлаштовується під вас?
Ю. Я.: Навпаки, що не день, то цікавіше працювати. Ринок доволі великий, тому є ще куди рости і розвиватися. Не знаю чи можна стверджувати, що ринок підлаштовується під нас, коректніше, мабуть, буде сказати, що нас помічають і з нами рахуються.